czwartek, 13 listopada 2014

Projects by Tost #2 - Paski! + COŚ NOWEGO? :O

Hejson!
Dzisiaj przychodzę do Was z projektem, bo dawno nie było :3. Myślę, że ów prodżekt jest spoko, ale...
Pisałam w tytule, że coś nowego. O co dokładnie mi chodzi?
A więc (wiem, że nie zaczyna się zdania od tego!) przeglądałam ostatnio Internet i doszłam do wniosku, że moje projekty mogłyby być lepsze. Znalazłam kilka fajnych blogów i uważam, że powinnam się starać bardziej, bo teraz daję z siebie może 65%. Przy odrobinie wprawy i przy przewodnictwie kilku tutoriali będę w stanie narysować coś lepszego!
Dziękuję też za rady od Melody. W tym projekcie ich jeszcze nie zastosowałam, bo jest to projekt, który rysowałam równolegle z tym na jesień, który już przedstawiłam.
Tak więc: Zanim narysuję coś nowego, minie chyba ruski rok XD.

Tymczasem dzisiaj mam dla Was cuś takiego:

Skład: Uważam, że skład jest w porządku - ładna, skromna sukienka i zwykłe balerinki dają projektowi delikatności, a dodatków nie ma dużo, co sprawia, że look nie jest przepełniony. Kolczyki - perełki w uszach i bransoletki na rękę to jedyne dodatki. Włosy to moje ulubione ułożenie, które sama często stosuję w "realu" (nie chodzi o sklep!). Ogólnie to kocham się w przedziałku na środek. <3 10/10
Kolorystyka: Nic dodać, nic ująć - biel w połączeniu z moim ulubionym odcieniem ulubionego koloru - granatem to idealne rozwiązanie. Różowe indywidualności są tutaj kluczowe - rozweselają look i nadają mu tego, co ja nazywam "czymś". XD 10/10
Staranność wykonania: Yyyyy.
Włosy - te końcówki T-T.
Sukienka - pasy nierówne, trochę źle pocieniowany dół.
Buty - ojejej. Nie będę tego komentować, nieudane.
Ale wcale nie jest tak tragicznie, nie? Tfasz jest ładna. Nie krzywdźmy mnie! XD 5/10









Teraz czas na looka z msp!

Włosy: Uważam, że są świetnie dobrane zarówno kolorystycznie, jak i "kształtowo" xD. Uwielbiam je, są przepiękne, a w tym looku pasują jak ulał. 5/5
Sukienka (złożona z bluzki i spódnicy, ale to taki szczegół tylko, nic ważnego): Góra - taka niezbyt. Za mało pasów i brak kieszonki, ubolewam też nad brakiem tego różowego szwu (DLACZEGO CHCIAŁAM NAPISAĆ "WSZU"? XD), ale nic bardziej trafnego znaleźć nie mogłam. Co do dołu - jest dobrany idealnie, dokładnie o to mi chodziło. 15/20
Buty: Miałam kilka par, które mogłam wybrać, wybrałam te. Może się błyszczą, ale oprócz tego idealnie oddają pierwowzór (który jest taki udany, że gorzej być nie mogło). 4/5
Dodatki: Bransoletki są idealne, o to mi chodziło, natomiast kolczyki już nie w takiej mierze. Na msp nie ma zwykłych, perełkowych kolczyków? Te są o wiele za duże, przypomina mi się Chester Bennington ze swoimi tunelami! XD Ta, moje skojarzenia. Poraszka. 9/10




Ogółem look wraz z projektem uzyskały 58/70 punktów, czyli dwa punkty więcej od poprzedniego projektu. A wy? Co myślicie o tym projekcie?

Ok, ok, ok. Teraz tak:
Do zrobienia mam te trzy loga, po które zgłosiliście się pod postem z logiem dla Zue. Mam troszkę mało czasu, więc zdołałam zrobić tylko "ponadprogramowe" logo dla Wizzola #SzonyMojej XD. Postaram się zrobić te loga do następnej notki (mam już wybrane osoby, więc na razie się nie zgłaszajcie), tymczasem logo dla Wizzy:


Miało być trochę inne, ale nagle pizap przestał ze mną współpracować i co chwila się zamulał i padała wtyczka, więc przepraszam, że logo takie, a nie inne. Wiem, że kochasz Slytherin, ale zrobienie potterowskiego loga nie było moim głównym zamierzeniem - po prostu ten look, który masz na sobie skojarzył mi się z barwami Domu Węża i postanowiłam zrobić takie logo :3. Według mnie jest takie dosyć ładne. Miałam taki fajny pomysł, ale cóż :c. Mam nadzieję, że ci się podoba. :)

Na dziś wszystko!
Ehem, logo od Kathey, a co xD

9 komentarzy:

  1. Projekt śliczny! Szkoda, że na Msp nie można zrobić własnych sukienek, które chociaż trochę przypominałyby te z realu (xd). Logo dla Wizzy bardzo, mega śliczne.
    Projekt mi się bardzo podoba. *.*
    Pierwsza? :o

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobnie wygląda (jak na MSP ;p)
    Zgadzam się co do projektowania z PatQąc:

    ~oliwia:)506
    /Hanka

    OdpowiedzUsuń
  3. OMGF! *-* NAAAAAJŁADNIEJSZE LOGO!!!!!! Slytherin <3
    ~HerbatkaKochającaTosta

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem Slyth :333
    Też mam 3 szkicowniki Lilla Lou <3
    #vajletaaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Projekt ładny. Podoba mi się. Wersja na MSP również jest ładna, pasuje do tej na kartce xD A kolczyki z perłmi to chyba widziałam, tylko tam są one dwie, nie jedna.
    Posdr
    ~Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam talentu :( niestety xdd jesteś moim miszcze :333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady ;3 Dopiero się uczę rysować, teraz będę dużą uwagę poświęcać szczegółom, znalazłam fajny blog z którego wiele mogę się nauczyć, więc myślę, że projekt który pojawi się za jakieś dwa-trzy tygodnie będzie jeszcze lepszy :D Ale dzięki ;3
      Każdy ma jakis talent, wystarczy go rozwijać! ;)
      ~TostKochającyHerbatkę

      Usuń
  7. Wow, doskonały post! Masz świetne poczucie stylu! Rysujesz ślicznie.
    Bardzo ładny prodżekt xd Supcio =3
    Fajne te logo dla Wizzola. (pozdrawiam ją xd), Slytherin, blee xd Nie no, żart, lubię każdy dom w Hari Pota.
    Rzeczywiście, na msp są tylko jakieś ogromne, ogromne kolczyki, a żadnych perełkowych nie ma. FOH XD
    Pozdrawiam!
    ~Zue, Tostonators, Arbuz.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!