czwartek, 13 listopada 2014

STAR VIP - Warto, czy niekoniecznie?

Heii!
Jak może wiecie, na MovieStarPlanet zawitał nowy "poziom" elitarnego członkowstwa, STAR VIP.
(Wiem, elitarne członkostwo XD Nie chciałam się powtarzać)
W tym poście chciałabym przyjrzeć się mu bliżej, ocenić i te inne pierdoły. No, wiecie.
Kiedy weszłam na Msp, w oczy rzucił mi się ciekawy slajd w "nowościach" (Nigdy tego nie czytam ;w;). Jaki? O taki:



Ah, kocham ortografię Modów. Nowe zamiast Nowy? Ok, nic.
W sumie, oprócz tego że całość jest #OkropnieStrasznieNaMaksa przeładowana a jedna z tych MS wygląda jak Barbie, która właśnie wyszła z lumpeksu, jest nawet spoko. Widać że Moderatorzy chcieli pokazać że to super. #Joł.
Generalnie sam slajd oceniam na 7/10, bo jest strasznie na nim naćkane. :')
Oczywiście jak większość ludzi, od razu spojrzałam w zakładkę VIP. To zobaczyłam:



Moje pierwsze słowa: OMG, JAKI VIP NA 3 MIESIĄCE DROGI O.O. Naprawdę, 120 zł za 3 miesiące to ZA DUŻO. 80 zł, ok, kupowałam dwa razy, czyli w sumie na 6 miesięcy, ale 120?
Nie o tym. W sumie, dostajemy o wiele więcej funduszy - w VIPie STAR na rok - 120 tysięcy starcoins i 850 (około) diamonds. Na 3 miesiące - 30 tys. I chyba 250 diamonds. Nie jest źle. Według mnie, najbardziej opłacalny jest VIP STAR na rok (Dlatego go kupuję heheheh).
Ceny oceniam na 3/10, bo ten na 3 miesiące... Ah... Szkoda gadać.
Dobra, ale jakie są korzyści?



Więc korzyści są super. Mamy dziennie 2 diamonds, 4 kręcenia kołem fortuny i możemy dawać grafy co 2 minuty, według mnie to o wiele więcej niż w VIPie ELITE. Jak dla mnie to super sprawa tymbardziej że dodali skarbonkę VIP - Dzienne diamonds i sc nie przepadają ale się tam zbierają. Dobrze że zrobili takie coś, bo kiedy miałam VIPy na 3 msc traciłam sporo diamentów.
Korzyści oceniam na 10/10, bo naprawdę są super.
A co Modzi napisali na ten temat na forach?



JAKA ANKIETA
Ej, no, to nie fair, ja nie widziałam tej ankiety :c
Generalnie to takie trochę oczywiste co tam piszą poza tym że naciągają nas na VIPa na Święta XD No, Katheja, cicho, w końcu go kupujesz ;w;
No co, temat normalny. Ocenię go (Nie wiem czy powinnam) na 8/10, bo Modzi mogli napisać coś... Ciekawszego?
To byłby koniec, gdyby nie to że moja najlepsza przyjaciółka, Niki Mian czyli Ola kupiła VIPa STAR! Tak wygląda profil posiadacza:



Pozdrawiam Olę <33
Jak dla mnie profil jest naprawdę ładny. Czerwony wpadający w wiśniowy wygląda luksusowo, i naprawdę ładnie. Podoba mi się!
Oceniam na 9/10, bo podłoga trochę nie pasuje XD

Całkowita ocena to 33/50, o ile dobrze policzyłam. Niezbyt dobrze wypada bo to 3+, jednak ja go kupuję jak wspomniałam (KTOŚ NA SNAPIE ZROBIŁ SKRINA MAJ SNAPA LOL).
To tyle, w komentarzach piszcie, czy zgadzacie się z moją oceną.

Do następnego posta!

25 komentarzy:

  1. Pierwsza ♡
    ~17wow17

    OdpowiedzUsuń
  2. PS a z oceną całkowicie się zgadzam...

    OdpowiedzUsuń
  3. VIP STAR na rok jest strasznie, mega drogi. Ja bym nie dała dwóch stów na grę. Z oceną się zgadzam. :)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna notka :)

    Ankieta była kiedyś w nowościach xD

    Pozdrawiam :)

    Makenna/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się ;) Jak będę kupować VIPa to Elite na 3 mies, bo ten straaaaasznie drogi! Przesadzają z cenami.

    /Struś (szara laska roku)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z oceną się zgadzam. Ja bym nie wydała 200 zł na grę w necie. To starsznie drogo o.o Ale trzeba przyznać, że kasy i diaxów jest całkiem sporo. Ja o żadnej ankiecie też nie wiedziałam, może dlatego że nie zaglądam często na forum c:
    Posdr
    ~Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie by było dostać takiego vipa na rok, ale kupować nie bardzo. Modzi powinni opanować i poprawić grę, a nie dodawać vipy, do tego z kosmicznymi cenami.
    Mega mi się podoba ten czerwony motyw, ale te MS niezbyt. Takie jjdjdjfjdjxidj XD
    Bez obrazy ale według mnie tło twojego podpisu nie pasuje do tego looku. Tło spokojne, łagodne, a look rockowy.
    ~ZUE

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak jak napisałam na twoim blogu, ja wolałabym wydać 200zł na serie książek "Gra Endera" *O*
    Ale cóż to tylko moje 'pragnienia' ;D
    Ale ogólnie to (oprócz cen) jest spoko :3

    ~kami273!

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorąc pod uwagę to, że kiedyś te ceny były przystosowane do vipa Elite...
    I tak jest za drogo, moje ceny (przy zmianie cen pozostałych vipów):
    1 tyg: 9 zł
    1 mc: 35 zł
    3 mc: 70 zł
    1 rok: 150 zł

    Dla niektórych i tak to może być za drogo :')
    ~Tost

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem spoko. Vip Elite niedawno kosztował tyle co Star vip, więc jest lepiej :). A te dodatkowe diamond sc itd jeszcze lepsze, dużo dają. Ceny nie takie straszne, oczywiscie pomijajac na miesiac, bo to wgl jest kosmos :).
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym nie kupowała na rok :') Sorry, ale nie masz pewności, że gra Ci się nie znudzi..
    A za 200 zł miałabyś w realu całkiem niezły komplet ;)
    No bo co mamy z gry?
    Nic!
    Sławę, kasę?
    Nie!
    Dlatego zastanów się, czy to nie jest tylko tymczasowe marzenie C:
    Myśl, i tyle.
    Chociać to Twoja sprawa..
    Mi osobiście już się "MSP" odwidziało. A co będzie za rok, hmm?
    Zmarnowanie kasy!

    Pozdrawiam!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie mam 40 par butów (Około), mega dużo bluzek (2 szafy), szafa spodni i spódnic, pół szafy marynarek, szafa galowych, 10 pudełek na biżuterię, 15 kurtek. Nie potrzebne mi ubrania XDDDD
      ~ Ja, no i zgadzam się z Laniaczkiem, Msp mi się nie nudzi, bo jestem wariatką c;

      Usuń
    2. ja mam wincyj stron bluzek

      Usuń
  12. Ja (CHYBA, jeśli mama się zgodzi) będę miała VIP'a Star na msc na Mikołajki. Ale przecież VIP ELITE na początku kosztował tyle samo co teraz STAR! Moim zdaniem to opłacalne, przez to ELITE jest tańszy, hehe. Niedługo usuną normalny, ELITE będzie w cenach normalnego, STAR w cenach teraźniejszego ELITE, a dodadzą taki, co będzie można dawać grafy bez limitu :D Fajnie by było.

    Katheji się nigdy MSP nie znudzi, przecież to warjatka :D

    ~Laniacz

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie w znajomych 6-7 osób ma tego VIP'a. Oczywiście pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Już chyba 9-10 moich znay ma tego vipa :*
    Posdraffiam moje warjatki <33

    ~Adziaq
    ~Adrianna2005
    ~Ada

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz super bloga! A z ocenką się całkowicie zgadzam! To przesada. Zapraszam też na mojego bloga: muffinkowe - nastolatki - z - msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspomagacze do Moviestarplanet znajduja sie na stronie WSPOMAGACZE NET
    ▶▶▶ Kody do Moviestarplanet ◀◀◀
    ▶▶▶ Vip do MSP ◀◀◀
    ▶▶▶ Loteriada Moviestarplanet ◀◀◀
    ▶▶▶ Kody do MSP Facebook ◀◀◀

    OdpowiedzUsuń
  17. "Jakby wyszła z lumpeksu" i skończyłam czytać. Ktoś tu jest rozpieszczony ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. http://gramydlawygranej.wixsite.com/website/dogryplhack

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!