środa, 12 listopada 2014

Posta ciąg dalszy, czyli Srajmy logami + Superheroes

Witam w drugiej części posta!
Tym razem loga + look. TAK, LOOK. Laniacz nie ma co robić, nie ma co.
A więc zacznijmy!
Zrobiłam dla osób, które się zgłosiły (znajomi (: )
Pierwsze dla $ MonsterGirl $:
Aww *w* Znowu w trzech programach. Jakie zajebiste <3. Wszystko takie pomarszczone (trochę), zanikłe, a napis prosty, smukły i wyraźny... OMG <3 Przepraszam, że "$" razem. :C Koniec ze skromnością! Uwielbiam to logo, i uważam, że mi WYSZŁO.

Następne dla krazy babcia:
Podobne, lecz inne. Takie rockowe, delikatne, ale jednak buntownicze. Słodkie. *w*. No i intrygujące. Podoba mi się. A ten napis <3.

Ostatnie logo (:C) dla OliXon:

Chyba najlepsze. Miałam wcześniej jeszcze bardziej super, ale oczywiście mi się nie zapisało ;_; Te też mi wyszło świetnie, noco.

Loga chyba nie robię na zamówienie. Musiałabym tłuc w swą głowę, żeby coś wymyślić, a jak nie wyjdzie? Ciężko. Nie, będę robić tylko wtedy, kiedy napadnie mnie twórcza wena *w*

Oki, teraz look.
Znowu ;_;
Napiszcie, jeślibyście (EEE) nie chcieli looków ode mnie! To bardzo ważne, no bo jaki sens dawania tego, jeśli Wam się nie podoba?

Zacznijmy od... screena?
Wow, dopiero teraz zauważyłam, że spodnie troszkę nie pasują do bluzki, NIEWAŻNE.
Hmm, normal look. Taki troszkę jesienny, wiadomo, niby zima, niby jesień. Sweterek z kołnierzykiem, uwielbiam go. Można to nawet nazwać koszulą. Spodnie, jak spodnie. Nie są rurkami! Luźniejsze, i bardzo dobrze. Jak zwykle creepersy, za chwilę spojrzę w swoją szafę na MSP, i na pierwszej stronie zapewne same creepersy lub większość. XDD Włosy dość drogie, lecz ich ułożenie bardzo mi się podoba. W dodatku ta opaska w kolorze spodni... cudo? No, może. Zapewne tylko mi się spodoba, w ogóle, wszystko wyblakłe itd. Tak, specjalny efekt!

SKŁAD:
Musiałam szybko zmienić oczy na tym koncie, bo na misji kupiłam byle jakie, białe ;_; Nieważne.
Wow, mała cena! Znajdują się tutaj tylko 4 rzeczy, moim zdaniem nie potrzeba dodatków. Bo gdzie? Bluzka zasłania prawie cały tułów i ramiona, a na włosach jest skromna opaska. Skromnie - i dobrze! Nie jest też pusto, no halo.

PALETA:
Przepraszam, że tam jest ta czerwona, zapełniona ramka, ale to różowa jest poprawna. Noco, pomyliło mi się ;C

Pierwsza Wersja Kolorystyczna I Jej Paleta (Jak Katheja, PWKKIJP):
Kompletne przeciwieństwo oryginalnej wersji. Żywe kolory. Wyraźne. Kolorowe. Ciekawe.
Nie potrafiłam dobrać koloru włosów, #problemylaniacza.

Przepraszam, że różne kolory ramek, ale wszystkie, które są w ramkach, to są te prawidłowe. Co ten Laniacz gada?

DWKIJP (Druga Wersja Kolorystyczna I Jej Paleta):

Jaka śmieszna, hah. Wata cukrowa rządzi! Podoba mi się, choć nie jest żywa, bardziej... słodka, dziewczęca, taka podstawówkowa. XDD #niematakiegosłowa.

Paleta. Nie wierzę! O_O

SESJA:
(O, tak a propo, zauważyłam opcje dodawania zdjęć do Artbooków :o)
Ok. Prawie bez błędów. Kocham ten look, może dla Was nie wyszedł, ale dla mnie tak.

Badumss,
#TAKMISIĘŚPIESZYŻEBEZLOGA

LANIACZ

10 komentarzy:

  1. Mi się look mega podoba *.*
    Pierwsza?
    - kkarina011
    P.S. Mogłabym logo? Styl byle jaki xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ehh, kórka.
    Ja jak zrobię jakieś logo takie nawet gut, to ty wchodzisz się ze swoimi i moje już nie jest gut :c XDDD
    Oryginał najlepszy, reszta kojarzy mi się z takimi początkującymi xD. Ale ogólnie to bardzo ładny look, serio, podoba mi się, tylko GDZIE ZGUBIŁAŚ TO COŚ NA POLICZKI? :O
    ~Tost
    PS Jakby cię napadła wena to zrobiłabyś logo mi? XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Look mi się podoba, taki skromny, jak to ujęłaś. Oryginał najlepszy, wersje kolorystyczne nie bardzo mi się podobają.
    A jeśli wena by Cię dopadła to mogłabym logo?
    Posdr
    ~Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę logo? Ciekawy post! ;3 Look dla takich początkujących, ale nie jest zły. Loga mash wspaniałe. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Loga są mega! :))
    Ten look w wersji oryginalnej jest bardzo ładny. Lubię looki od Cb. Masz trochę inny styl niż Kathey, ale też mi się podoba.
    Jeśli miałabyś jakiegoś jeszcze jednego look'a opublikujesz go? :c

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  6. Te loga są przecudne!
    A już o looku nie wspomnę. Pierwsza wersja kolorystyczna jest przecudowna!

    A jeśli chodzi o logo dla mnie... Bardzo bym prosiła, ponieważ muszę mieć logo, które będzie na końcu każdego posta na moim blogu. Chciałabym, żeby nie było na nim mojego nicku, tylko napis ,,Mania''. Prosiłabym bez moviestar. Takie proste logo, mam nadzieję, że to nie problem :)
    Oczywiście, jak cię najdzie wena :)

    Pozdrawiam, Masia 23

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post!
    Jak by co to się zgłosiłam do konkursu :)
    Robisz bardzo ładne loga, nigdy ci nie dorównam.
    Super look. Wykorzystałam go na Tobie w tym logo na konkurs ;)
    1 wersja naj <3 Ale oryginał jeszcze naj xd
    ~Laniacznators
    ~Pozdro
    ~Zue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że proszę o logo :) Styl mroczny, nick Czarna Zuellas
      Pozdro.

      Usuń
  8. Co z tego, że Laniacz nie robi lóg na zamówienie, ale zgłosić się trzeba xD
    A pierwsze logo jest MEEEGAAA. *O*
    Look też ładny, taki zwyczajny, że w sensie codzienny ;3
    Oryginał najlepszy C:

    ~kami273!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za cudowne logo! *-* ~ $ MonsterGirl $

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!