wtorek, 11 listopada 2014

Moje loga.

Hello! ;3
Herosi znowu przesuną się na jutro. Prosiliście mnie, żebym zrobiła posta ze swoimi logami, więc czemu nie? Przygotowałam je dla przypadkowych osób. Oczywiście nie są wielce profesjonalne, dopiero zaczynam spełniać się w tej branży - dwa dni temu nauczyłam robić się logo. Mimo to, bardzo mi się to podoba. Może... zacznijmy.

I logo - dla Nicol (byłej redaktorki bloga, na MSP ashley919)


Nicol prosiła, żeby logo było z jej imieniem, więc takie zrobiłam. Kocham je. Jest takie słodkie. (przepraszam za moją skromność, ach...) Te różyczkiiiii. *.* Nie no, kocham. Różowiutko, sweet, co tu więcej chcieć. Moim zdaniem wyszło ładnie.

II logo - dla Laniacza:


Znowu róż. Wybrałam właśnie ten kolor, ponieważ Laniacz woli ciemne barwy, a teraz wygląda to niecodziennie. #Różowa #Lanaq. Logo jest takie realistyczne, jakby była tam prawdziwa dziewczyna. (znów ta skromność, za którą przepraszam).

III logo - Dla Kathey:


Tym razem morze. W końcu odmiana. Pomysł na napis KOTheja wziął się stąd, że Kath miała kiedyś taką nazwę na chat'cie. Literki podświetlone, ucięte z dwóch stron. Tak, to efekt specjalny. Jedno, co mi się nie podoba, to to, że niedokładnie wycięłam tło.

IV logo - Dla monique208:


Byłoby mega, gdyby nie te małe MS. Mimo to, ujdzie, nie jest aż tak źle. Uważam, że wyszło jako tako. Co tu dużo mówić.

V logo - Dla $style$:


Mega, najlepsze. Bardzo mi się podoba. I ta 'lewitacja'.Wszystko tu do siebie pasuje i się nie gryzie (wg mnie).

Mam nadzieję, że post i loga się spodobały.
Pozdrawiam,


P.S. Myszki żądzą!!!

27 komentarzy:

  1. Dawaj dla Wizzy logo. C; ROB JAKIE CHCESZ XDD
    ~HerbatkaKochającaTosta

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie najlepsze :).
    W jakim programie zrobiłaś te loga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumopaincie, a potem w pizapie. ;) Dziękuję. ♥
      Hanka :*

      Usuń
  3. Mogę logo? Tylko proszę z moim imieniem, czyli Kasia c; A jak na dwa dni poznania techniki robienia lóg, to muszę przyznać, że ładnie Ci wychodzą c:
    Posdr
    ~Kasia, czyli stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  4. Loga śliczne! Dla Nicol mi się podoba najbardziej.
    Mg logo?
    Chciałabym takie.. pasujące do mojego obecnego stroju na Msp i żeby napisane na nim było PatQa.

    ~monia(000) to mój login na msp. XD
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post. Cudne prace.
    Mogę logo? :) Styl : Mroczniee Z odcieniami fioletu.
    Nick : Czarna Zuellas
    Pozdro.
    Zue, Haniaczonators, Jeleń, Luna Lovegood.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, zrobię Wam loga. ;) Dziękuję. :*
    Hanka ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze? Haniu, nie pchaj się w to, czego nie potrafisz. Niektóre rzeczy wychodzą Ci 100 razy lepiej, a ty musisz się w takie gówno zagłębiać? Zrób coś innego, bo tego NIE POTRAFISZ i nie podobają mi się. Brr.

    ~Laniacz. TO NIE JEST HEJT.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam Cię za taką szczerość :D

      ~kami273!

      Usuń
    2. Zgadzam się z Laniaczem :3
      /Slodziusna <3

      Usuń
    3. Też się zgadzam z Lanaq. Loga mi się nie podobają... Najgorsze to dla Kathei.
      Masz inne świetne talenty, a i chyba już odeszłaś, ale cóż.
      ~Tuńczyk
      'Moviepianka

      Usuń
  8. Wybacz, ale nie za bardzo podobaja mi sie te loga, glownie dlatego, ze sa zle wyciete, rozumiem jednak, ze jestes w tym jeszcze swieza c:
    Przepraszam jesli uznacie mnie za wielkiego znawce, nie chcialam zeby to tak zabrzmialo, moje loga tez nie sa idealne. Praca czyni mistrza!
    ~Inde

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chcę!
    Z napisem: "Ola xD"
    ~Push!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogę logo?
    Proszę z napisem Rainbow.
    ~rainbowdash16

    OdpowiedzUsuń
  11. Mg logo? ;)
    Napis: Truskawencja (lub Trusskaffeczka zdaje się na cb ^.^)
    Kolor: czerwony
    tło: truskawkowe *.*
    Nick na MSP: Zaylie
    PROSZĘ *~*

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogę logo z imieniem Daria


    -oligator6789

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za logo •3•
    A o samych logach.
    Zgadzam się z Laniaczem, niezbyt dokładnie wycięłaś MS.
    Mam nadzieję że nie bierzesz tego za hejt.
    ~ Kotheja, Katheja, Kathey itd xd
    Ps. Nadal mam nazwę KOTheja na chcacie XD

    OdpowiedzUsuń
  14. Chcę powiedzieć, że niezbyt Ci teee loogaa wyszły.;** To dopiero początek, no więc się nie dziwię. xdddd Loogooo dla monique208 najdziwniejsze, bo Ms prawie nie widać. :/// Spróbuj popracowaććć (xdddddd) nad robieniem tych lóóóg.
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    OdpowiedzUsuń
  15. Eee. jak by to powiedzieć.. nie przyłożyłaś się. LECĄ HEJTY JAK NIC. Dokładne wycięcie, no, zajmie sporo, ale efekty będą lepsze. Szczerze, to nie chciałabym loga z MS daleko mnie, słabo widocznej. No bo jak ktoś na telefonie ma zobaczyć MSm która jest tak daleko? Eee. No, wiesz, Nie są za ładne, takie przeciętne.

    /Diana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie. :) Nie, że się nie przyłożyłam - to dopiero początek z robieniem przeze mnie lóg, spokojnie. :)
      Hanka ;)

      Usuń
  16. Śliczne loga. Może mi też zrobisz?

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!