sobota, 15 listopada 2014

TOP wyzwania #3

Hejson!
Dzisiaj znowu Top Wyzwania! To już trzeci post z tej serii!
A ja znowu mam taki super-chruper-duper pomysł na nową serię xD. Szczerze mówiąc, to wyzwania mi się trochę już znudziły, ale jeżeli Wam się podobają, to będę je pisać dalej!

Dzisiaj wybrałam taki oto pomysł:


Pomysłodawcą jest (chyba) Agata Urbanowicz, czyli rihana1212, o ile dobrze pamiętam :D. 5 grafów przyleci z opóźnieniem, bo nie oddałam jeszcze grafów za stare wyzwanie xd.

Okej, bierzemy się za realizowanie!

Włosy miałam już kupione. Kupiłam je w ostatnich czterech minutach mojego vipa :')
W wyzwaniu była mowa tylko o włosach, ale ja postarałam skompletować coś z szafy, żeby nie tylko włosami, ale i całym ubiorem przypominał Michała. Nie za bardzo interesuję się tym gostkiem, więc ciężko mi było cokolwiek dobrać, ale wyszło mi coś takiego (razem ze statusem):


Sorki za zwierzaczka, robiłam screena na szybko. Jakby ktoś nie wiedział - "wstań, powiedz..." to tekst piosenki Ich Troje.

Reakcje - jak myślicie, ile ich było? B)


Wyzwanie oceniam na 9/10. Widocznie nie ruszę ołowianych tyłków moich znajomych, cóż.


Piszcie pomysły na wyzwanie, jednak nie obiecuję, że będzie kolejna część tej serii. Mam dość fajny pomysł i myślę, że mógłby Wam się spodobać. Na tygodniu wstawię notkę eksperymentalną z nowej serii, a Waszym zadaniem będzie wybrać, która jest lepsza - bo tylko ta zostanie na blogu. Nie przeczę - wyzwania były fajne, ale każda przygoda kiedyś się kończy. Posty z tej serii są bardzo skromne i chcę to zmienić.

W Top Tygodnia wstawię loga! :)
Pozdrawiam,

by Laniacz ;]

19 komentarzy:

  1. Haha, dobre xdd
    Wyzwania są świetne, ale jeśli masz jakiś inny pomysł na serię, to realizuj go jak najszybciej ;) Jestem naprawdę ciekawa co wymyślisz :P

    ~Milka
    P.S. Jestem pierwsza, czy za długo pisałam kom? :3 :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre akurat nie lubię Wiśniewskiego ale ok.... xddd nie no ten pomysł był zajebisty ^^ heh myślę że druga czy za długo pisałam ?? ^*^
    [ala123]

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak juz sie przebieramy......
    Przebierz sie w poczatkowe ciuchy i napisz w ctr "HACKED BY ANONYMOUS"

    :D
    ~sweet elena (se)

    Chyba 3cia xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj, chyba bym tego nie zrobiła... Moja znajoma kiedyś napisała tak i ją blokli XD
      ~Tost

      Usuń
  4. Dobra, jeszcze raz. Przebierz się za misia i pisz po znajomych "Jestem mały, biedny miś i szukam kogoś kto zająłby się moim kontem na FB, bo widzisz, nie mam palców :((, biedny miś" XDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha!!! Moje wyzwianie:
    Kup bląd looki i pogrubiającą sukienkę. Napisz w CTR ,,Zgaszać się do Kuchennych Rewolucji!".
    Chyba wiesz o kogo chodzi? XD

    /szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  6. OKey, to przebierz się jakoś megaaa głupio, napisz w ctr "JAM JEST KRUL EMESPU!"
    :D

    OdpowiedzUsuń
  7. DŻINDŻOWATY DŻEM mega pomysł.
    Post jak zawsze bardzo ciekawy.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  8. Zroobisz mi logo? :D Jedienne, z napisem Lala
    Z gory wielkie dzieki! Sorry jesli nie ;/
    'Lala

    OdpowiedzUsuń
  9. EKHEM WIZZY MA NAJ POMYSŁ.
    Ubierz się jak Kwiatkowski i napisz w ctr ,,Kocham moje Kwiatonators!!"
    ~HerbatkaKochającaTosta

    OdpowiedzUsuń
  10. Przebierz się za Gaare z Naruto i zmień kolor brwi na taki aby był niewidoczny. Następnie napisz w profilu : JESTĘ MISZCZĘ PIASKU! BÓJCIE SIĘ!
    ~Lynell

    OdpowiedzUsuń
  11. Aww.
    Przebierz się za Trybsona z Warsaw Shore i napisz w ctr "To jak, panieneczki?"
    Nie ogl tego, ale tak jakoś szukałam cytatów i mi wyszły z WS XDD

    ~Laniacz

    OdpowiedzUsuń
  12. przebierz się za E.T i w statusie napisz że jesteś złym jego klonem i że chcesz opanować ziemie.
    na MSP minnie06

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że znudziła Ci się ta seria. A to wyzwanie - fajne xd Dałabym reakcję, ale oczywiście nie wchodzę na MSP , kiedy ty jesteś. Xd
    Jeśli zrobisz chociaż jedną część więcej, to - przebierz się za smoka (jest takie ubranko, moja kol aranka03 ma) i napisz w ctr Uciekłem z zamku i spalę MSP XDD
    Psdr *-*
    ~zue

    OdpowiedzUsuń
  14. Przebierz się za Hermionę Granger i napisz w CTR: ,,Bądźcie grzeczni bo pójdę do Dumbledora!". I wszystkich poprawiaj i się wymądrzaj.

    ~lilalila2005

    OdpowiedzUsuń
  15. Przebierz się za księdza i napisz w ctr:
    "Tu ksiądz Jerzy, zapraszam do kościoła, BÓG KOCHA WSZYSTKICH!!!!!! :):):):)"
    ~Jusia

    OdpowiedzUsuń
  16. Załóż Garniak, krótkie czarne włosy i napisz w ctr:
    "Padniesz, powstań! JESTEŚ ZWYCIĘZCĄ!"
    Monnie D

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!