sobota, 15 listopada 2014

Kolejny heros MSP.

Hello! ;3
Przybywam z bardzo dobrą wiadomością. Szlaban mi się skończył, więc znowu będę aktywna! Cieszycie się? Ok. Szał. Serio, oszalałam, ale na temat. Dzisiaj, na Waszą prośbę zajmę się herosem, który jest chłopakiem. Będzie to sasuke12452. Kiedyś wiele się o nim słyszało, teraz mniej, ale mimo to i tak, i tak jest fejmem.

Sasuke12452
Sasuke osiągnął 52 levele w ciągu 3 lat. To bardzo dobry wynik. Znajduje się na drugiej stronie rankingu TOP. Spośród tych dwóch, jest 3 chłopakiem pod względem poziomu. Wow, plasuje się nieźle!

Przykładowy look:

Tytuł: Boo!!!
Ilość love it: 13.
Moja ocena: Tytuł w pełni oddaje to, co chciał przedstawić Sasuke. Jak na Hallowen, to OK. Mimo to, moim zdaniem, jest trochę straszny. (to tylko moje zdanie)

Przykładowy ArtBook:


Tytuł: no i gitez XD.
Ilość love it: 16.
Ilość komentarzy: 6.
Moja ocena: Fajnie graficzny art, który przedstawia (chyba) duchy, czy zjawy na cmentarzu. W tle leci muzyka. Mi się podoba.

MITY:

AnanaseQ boi się Sasuke, dlatego odeszła!!!
Nie, to nieprawda. Uzasadniła swój powód na blogu. Wyglądało to tak:
(Źródło: http://msp-jak-niebo.blogspot.com/)

Sasuke ma 8 lat.
Nie wydaje mi się. 8-latek nie wbiłby (prawdopodobnie) tylu poziomów i nie miałby tak dopracowanych look'ów.

Sasuke okrada użytkowników.
Nie. Przecież jeżeliby to robił, moderatorzy zablokowaliby go, lub usnęli konto!
To tyle.
Pozdrawiam,

PS: Świetna piosenka, cały dzień słucham. <3

14 komentarzy:

  1. Jego nick chyba wziął się od Uchiha Sasuke z Naruto. :3
    ~Lynell

    OdpowiedzUsuń
  2. 1!
    Pamiętam jak jeszcze susake był na pierwszej stronie TOP.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post. Widze, że wzięłaś pod uwagę moją propozycję z sasuke c; W następnej części może Dirk? Znowu chłopak, ale nic nie zaszkodzi c;
    Posdr
    ~Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne masz posty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie to Haniu robic z siebie swoich fanów? -,-

      Usuń
    2. Nie robiłam nic takiego. O.O Dopiero teraz po napisaniu posta weszłam na bloga. O.O Przysięgam, że to nie ja. O.O
      Hanka O.O

      Usuń
  5. A co do wcześniejszego komentarza - dziękuję. ♥
    Hanka :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam, kiedy sasuke12452 był na 1 miejscu w HighScores! W następnej części może być EmoNisia110, Lolinkassi lub Shin!ee?
    ~vietnam
    Ps Post jest niezły...

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post. Szkoda, że nie napisałaś, że sasuke jest gejem. Bo jest. Pisał w ctr SZUKAM PRZYSTOJNIAKA.MRAW MRAW <3 XDXDXD .-.
    Następny może też jakiś chłopak, np. Dirk? Już wiem mit - że usunęli mu konto, bo rzekomo ma 17 lat. :p
    PSDR *-*
    ~ZUE, LANELYEERS

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post!!
    Sasuke mimo małej ilości LOVE IT ma tak wysoki lvl. Wooow. XDD

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję. :* Hmm... następny będzie Dirk, potem może Lolinkassi. :)
    Hanka ♥

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!