sobota, 15 listopada 2014

Aktywacja - Aktualności MSP: Konkurs "Fruitilicious" + Poszczególnie #1 - LOGA

BRAKUJE MI 107 TYS DO LVL. TO JEST CHYBA JEDNA DZIESIĄTA TEGO PASKA LUB MNIEJ. POMOCY!
Dzisiaj te post będzie postem poważnym.
Smutne.
To by było niemożliwe, sorki.
Reaktywacja czy tam aktywacja mojej najdłuższej (chyba) serii: Aktualności MSP! Tsa, przez 3 tygodnie brak tego gunwa... wybaczycie?
W ogóle, jutro piątek!
Tak, więcej śmiesznych obrazków! To jest Wam potrzebne do życia, to wasz tlen (plen, kurde) !1111111111

Zacznijmy, bo te rozpoczęcie jest zbyt długie (Nieważne, że zdanie nie ma sensu, ważne, że rozumiecie, c'nie?).

MOTYW
Halo, jest JESIEŃ. JESIEŃ. JESIEŃ. A nie jakaś "Owocomania", nawet to po polsku nie jest. W ogóle mi się nie podoba, za dużo kolorów, mało owoców (jak dla mnie). Brr, za dużo WSZYSTKIEGO. Jeszcze te włosy, co ma ta przednia (loooool) MS ;_; 4/10.

UBRANIA

UBRANIA DLA DZIEWCZYN:
Chyba trzeba powiększyć, jedno kliknięcie, chyba tam 0,0014 kalorii czy jakoś tak? (Bezużyteczna - stare czasy...)
Oki, ubrania, MSP. Niektóre rzeczy były zupełnym FAILEM (DOBRA, SĄ), a niektóre są hitem. Np. spójrzcie na tą sukienkę we wzorach jak arbuz, jak i czapkę? Albo te buty (jedne przypominające ananas)? No właśnie, śliczne i słodkie. Ale ta sukienka w kształcie banana może dać niektórym skojarzenia. XDD Reszta tak średnio :/ 7/10.

UBRANIA DLA CHŁOPCÓW

CO, że CO.
Też chcę takie creepersy, to nie fair! :C 
Kraj
Kraj
Kraj
Kraj
Ps. to cry ;-;

Ale tak, to ciuchy (moim zdaniem) brzydkie. Fuj, włosy ;/ 4/10.

ANIMACJE

Wo, jaki szajs, arbuz w jesień.
Nazwa: Greedy Dining
Rodzaj: Za Diamonds
Typ: Zabawa & Czad (Nie wolno się przecież bawić jedzeniem! Zły przykład, zuy przykład!)
Opis: MS je arbuza, i zostaje jej ślad na buzi. 


E.
Nazwa: Lemony Fresh
Rodzaj: Nie VIP
Typ: Pozy
Opis: MS stoi i trzyma w ręku niby cytrynową, odświeżającą parasolkę. Dla mnie jest wyblakła.

Tak a propo, zmieniłam teraz outfit, bo ten jesienny przy owocach to słabo wypada. :/

Elegancko!
Nazwa: Kiwi Smart
Rodzaj: Nie VIP
Typ: Pozy
Opis: MS znowu trzyma parasolkę we wzór kiwi, która chyba ma być elegancka. No tak, mój pierwszy komentarz do tej animacji: Elegancko, modnie i wygodnie! B)

Aż MS zamknęła oczy z przyjemności, NO NO! (Kurde, "n" odwala ;_;)
Nazwa: Posh Dining
Rodzaj: VIP (Trolllolololol, NIE VIPA NIE STAĆ NA ARBUZA W JESIEŃ, NORMALNE)
Typ: Zabawa & Czad (Po raz drugi! NIE wolno się bawić jedzeniem!)
Opis: MS je #bardzokulturalnie arbuza, nie tak jak przykład (chamski!) z animki (aimki!) za Diamonds.



Aww. Modnie i wygodnie, hihi.
Nazwa: Fruity Posing

 (Within Temptation - Sinéad - ten podkład tzn. instrumental <3)

Rodzaj: VIP (Tylko VIP'y mogą nosić owocowe torby na MSP! Lol)
Typ: Pozy
Opis: MS robi pozę jak modelka i trzyma w ręku dużą, owocową, zapewne sztuczną torbę.

Hmm, szczerze? Animacje mi się nie podobają :C Wyglądają prawie identycznie jak z poprzednich konkursów, np. zmienia się tylko faktura torby lub poza MS. ;-; 5/10.

TŁO
Wiem, że pisałam przy motywie, że tło okropne, ale to tylko dlatego, że było za dużo tam napchane. Teraz, takie puste, jest 2x razy lepsze. Owocowe, kolorowe, choć nie za bardzo, aww <3.
Jedyna rzecz chyba, co mi się podoba. :/ 7/10, bo szału nie ma. Tsa, dupy nie urywa, a staników latających nie widzę!

RZECZY

Owocowo. Hah, czy to nie lampa w kształcie gruszki?
Gruszki?
Wygląda jak normalna lampa, bo normalna lampa ma kształt gruszki (taka znana, nie remixy ;_;) 
Powróćmy do rzeczy. Hmm... niby owocowo, ale jakoś mi się nie podoba. Nic z bym tego nie kupiła, oprócz drzewka. #Drzewkagurom. Ej, wyszło, że drzewka są górą. XDDDD Tzn. górą, nie wysoko. XDD No kumacie. Kumacie? Pokemon, loooooooooooool. HALO, TO MA BYĆ NORMALNY POST, NIE JAKIEŚ GUNWO, LANIACZ. 6/10.

OGÓLNA OCENA KONKURSU:33/60,CZYLI TAKA TRÓJKA. HEHE.

Tsa, nowa seria, tzn. nie seria, taka ala wiecie, wena, na potrzebny lóg NO.

Logo dla jakże znanej Independent Girl:
Kto zauważył MS - brawo! Gratuluję, serio.
Pierwszy raz wykorzystałam tło z tekstem, i to cytatem. I to takim szczerym :C. Zapewne dla Ciebie wyda się zbyt chaotyczny i dziwny, ale mi się podoba, choć trochę zaskakująco wygląda ten napis "Independent Girl" XDD

Następny dla Czarna Zuellas (same byłe lub istniałe redaktorki, no!):

O lol, dziś sobota XDD Pisałam tego posta 3 dni XDDD


Zue chciała mroczne, no to ma! Mi się mega podoba *w*

Wyczerpała mi się wena...
Sorki.


Piszcie komki, moje ziomki. Looooooool.

Badumtss, (Pamiętajcie - badumTss!)


Aww, ten cytat, który powiedziała jakaś bardzo mądra osoba - NIE, nie będę szukać kto jest bardzo fajny. Tak, fajny.






14 komentarzy:

  1. St! :3
    Boże Laniacz. Jesteś bogiem. To logo jest tak piękne, że aż boli (POZDRO DLA ZUE XD). Ehh... :')
    WRESZCIE AKTUALNOŚCI, JUŻ SIĘ NIE MOGŁAM DOCZEKAĆ XDDD. Kocham je :c
    ~Inde

    OdpowiedzUsuń
  2. No racja, konkurs nie zachwyca... I jeszcze ten banan za 1200sc?! No tak, tylko bogaci mogą ubierać się w skórki od bananów B)
    A loga są super *O*

    ~kami273!

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz wypowiem się ja ;-; (Czyli p. GÓWNO)
    Laniacz, masz super styl pisania. Potrafisz rozbawić mnie do łez, jak rzadko kto w internecie. Jesteś osobą fajną, uzdolnioną. Jesteś idealna! :3
    Dlaczego to piszę? Bo chcę ci uświadomić, ze jesteś #SuperEkstraBombastycznaOMGSpokoLaniaczBadumss! Biorę z cb przykład!
    Laniaczonators
    Kathejonators
    Abieskonators
    Indepedentonators
    Mysionators
    Kubonators
    Hanionators
    W skrócie: Klaudia\Kaja jak kto woli ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dotarlo moje logo na konkurs? Post fajny. zezralam sie po prostu XD

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja uwielbiam tą Twoją serie. Zawsze śmieje się przy nich, a najlepsze jest opisywanie animek. Uwielbiam styl pisania Twój i oczywiście pozostałych redaktorów.
    Jeśli przybyłaby do Ciebie wena, mogłabym prosić o logo? Tak drugi raz, ale Ty je ślicznie robisz <3
    Posdr
    ~Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Wreszcie Aktualności! Masz fajny sposób pisania! A te logo dla Independent Girl, cudowne *O*
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne loga *czy jak to się tam odmienia* (: Takie... inne? No i ogólnie Twój styl opisywania wszystkiego jest świetny ;D Uwaga! Jeśli chcecie zobaczyć jak wyglądam w realu, to zapraszam - Klik! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Tw styl pisania! Umiesz rozśmieszyć. c:
    Przy konkursie rzeczywiście "staniki nie latają". XD

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chcę te creepersy! Modzi to zuo, no!
    Jak jeszcze robisz to poproszę logo.
    ~MalinaDunia

    OdpowiedzUsuń
  10. OBożeBożeBożenko czemu zawsze przy twoich opisach animek chce mi się śmiać, ale i płakać? XD
    Ten konkurs jest fajny tylko pod tym względem, że jest dużo arbuzów. Lubię arbuzy. :')
    TeCreepersySąTakieCudneŻeAżBoli (DZIĘKI ZA POZDRO INDE XD) no i też takie chce. PSIE, NIE KRĘĆ SIĘ TAK!
    Dziękuję za logo. (Ile to już lóg mam z tego bloga? Hm, na telefonie mam prawdopodobnie każde.) Takie mroczne. Podoba mi się. Miszcz lóg.
    W jakim programie je robisz? Napisz, pliiiiiiska.
    I przypomniało mi się. Ta czapka ananasa i sukienko-podobne-coś są takie.. e.. nienormalne? xd Ale cóż, gramy w MSP, musi być krejzi.
    Ale długi komentarz, ale dużo ale, ale dużo słów, ale ja głupiutka, aaaa!

    Pozdrawiam wszystkich! ♥
    ~Zue, Laniacznators, Arbuz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog bym mogła do loga na msp jestem klaudia golba
    Ps :* ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Duper post! Mi trz konek tak srednio przypadl do gustu... Moge logo? Styl jesienny, napis Lala. Moj nick to Draculaurazmonsterhigh. Dxieki!
    'Lala

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytam post kolejny raz bo mnie rozwala XD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!