niedziela, 16 listopada 2014

Tygodniowe TOP! #3 + trzy loga, jak obiecałam.

Hejson!
Nie znudziło Wam się to jeszcze? B) Gratuluję! Od razu mówię, że rezygnuję z kategorii "Czytelnik tygodnia", bo wszyscy jesteście znakomici i piszecie naprawdę świetne, inspirujące i motywujące komentarze, w zamian daję kategorię "Jedzenie tygodnia".

EDIT: Zorganizowana została "Gala MSP". Zachęcam do oddania głosów w danej kategorii >TU<. M.in. jest ankieta na najlepszego bloga, pokażmy, na co nas stać :)

Artbook tygodnia



Autorką jest Yuki <3. Może Finn nie jest idealny, ale to nie zmienia faktu, że jest to postać z jednej z moich ulubionych bajek (Pora na Przygodę), dlatego też go wybrałam. Zdaję sobie sprawę, że autorka musiała włożyć w to wiele pracy, i dlatego bardzo, bardzo podoba mi się ten Art, a nie jakieś gunwo "Pomyzł dla Bunji" ;-;.

Look tygodnia



Jejejej. Ten look jest przeuroczy. Autorką jest moja dobra znajoma, Lara19. Świetna kolorystyka i spódnica z serii #ZawszeChciałamAleNieWykorzystałam. Kocham te włosy *-*

Moviestar tygodnia



Szczerze mówiąc, to już dawno powinnaś być w TT ://. Jest to najcudowniejsza osoba, jaką poznałam na msp. Mogę z Nią pogadać na każdy temat, czasem się powygłupiać, zawsze mogę na Nią liczyć. Alczens, jesteś kochana <333.

Film tygodnia (msp)

Ymmm... Eee... Ten, no...
Niech będzie.


Sorki, ale ja nie siedzę na msp oglądając filmy (jak już, to je robiąc, ale to rzadko). Mam nadzieję, że nie obrazicie się na mnie za to, że wstawiam swój film, ale myślę, że jest warty obejrzenia, zrobiłam na razie dwie części, w produkcji jest trzecia, ciekawsza niż pierwsze dwie.

Film tygodnia (zwykły)



Kocham ten film, i tych aktorów (no dobra, Wesołowskiego najbardziej .-.). W ogóle to lubię filmy wojenne, ten jest świetny. Szkoda, że się źle kończy :c. Ogólnie to bardzo warty obejrzenia, polecam!!! Ukazuje czas przed wojną w zupełnie inny sposób.

Książka tygodnia



Książka mojego dzieciństwa :') Postanowiłam, że wezmę się za "Anię..." i przeczytam kolejny raz wszystkie części, odświeżę sobie pamięć na temat tej książki, ponieważ dawno już jej nie czytałam, chyba od dwóch lat O.o. A potem znowu się wezmę za Potterka :3.

Piosenka tygodnia

Hehehe. Nie będę Was tak krzywdzić, chciałam kolejny raz dać Eminema, ale nie jestem taki deklant.


Linkin Park - The Catalyst
Kocham. Kocham. Kocham. To jest boskie. Nie do końca rozumiałam tą piosenkę, bo piosenki LP mają tą specyfikę, że zdaje się, że sens jest tak naprawdę na wierzchu, ale wcale tak nie jest - trzeba się wgłębić w piosenkę i dokładnie ją przeanalizować. A ta piosenka jest za...ista.

Suchar tygodnia


Prosiliście o teksty naszego księdza... Ok XD. Ksiądz bardzo lubi się pastwić nad pewnym osobnikiem z naszej klasy, którego umownie nazwijmy Amadeusz. Dam pięć tekstów.
1. Ksiądz: Amadeusz, pierwszy raz na coś wpadłeś, i to nie była ściana!
2. <Ktoś tam do Amadeusza>: Noo, Amadeusz, poznałeś tam kogoś? [na Apelu Młodych, bo tam był Amadeusz]
Ksiądz: Taa, chyba drzewo.
3. Ksiądz: O, Amadeusz rozwija się jak tasiemiec w pewnej części ciała!
4. Ksiądz do innego Amadeusza: [o spodniach] Matko Boska! Nie było męskich? XD
5. Ksiądz o Izajaszu [prorok]: Ludzie o nim myśleli, że...
Amadeusz: ...to jakiś psychol.
Ksiądz: Tak jak Amadeusz.
Także u nas na religii jest super :).

Jedzenie tygodnia



Czy jest ktoś, kto kocha orzechy laskowe bardziej niż ja? Chyba nie. Są przepyszne, kocham je, lof forewa. <3

Śmieszne zdjęcie tygodnia



Mówiłam, żeby trzymać się ode mnie z daleka, jeśli chcecie uszanować autorytet Voldemorta :c.


TT mamy za sobą, teraz loga!

Logo dla Sary96:


To logo jest super! Miałam trochę trudności przy wycinaniu, ale w końcu wszystko się udało. Uważam, że logo jest udane :). Dżemorek chciała potterowskie logo, więc takie też zrobiłam. :)

Logo dla Kotomi98:


Nie wiedziałam, czy logo ma być zwykłe czy potterowskie, więc zrobiłam zwykłe (przy okazji bardzo proszę, jeśli zgłaszacie się w komach po loga to się OKREŚLCIE czy chcecie logo potterowskie czy zwykłe). Nie miałam cię w znajomych, więc miałam mało materiału do dyspozycji (nie ogarniam tych sztuczek w przypadku Artbooka, na filmach mi się udaje ;-;). Uważam że logo jest zadowalające. Pomińmy, że wystają włosy z kieszonki od spodni xd.

Logo dla NatkixD<3


Awaghagwhagw *-*
Super duper. Serio, strasznie mi się podoba. Miałam problem z doborem czcionki, ale w końcu użyłam tej (którą tak wielbi Kathey xD). Twój look w tym logo wcale nie jest jakiś bardzo romantiko, ale jednak udało mi się stworzyć coś dość delikatnego. Prosiłaś o zwykłe logo o ile się nie mylę, więc takie masz :3.

Ok, czyli loga już pokazane - jeżeli chcecie logo ode mnie, to piszecie ocenę posta w komentarzu, nazwę na msp i tematykę loga. Jak tego nie będzie - zgłoszenia nie przyjmę. Na tydzień jestem w stanie zrobić trzy loga, będę je pokazywać przy każdym TT.

Na dziś to tyle, pa :)


23 komentarze:

  1. OJEJEJ *O* Dziękuję <33 :3
    Mogłaś też wspomnieć, że to ja robię oryginalne TT na naszym blogu xD
    Dziękuję, dziękuję :)
    ~ Clariessa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspomniałam w pierwszym TT XD
      ~Julson

      Usuń
    2. A podasz link? Bo nie mogę znaleźć :> p.s. jeszcze raz dziękuję ♥ =)

      Usuń
    3. A nie, to był jednak post o mnie, tam wspomniałam XD A pierwsze TT było: http://abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com/2014/11/tygodniowe-top-sup.html#comment-form

      Usuń
    4. A post o Tobie? Mogę linka? xD

      Usuń
    5. Bo to pierwsze już czytałam :P A tego posta o Tb nie :c

      Usuń
    6. Wejdź w październik i powinien być na pierwszej stronie ;)

      Usuń
  2. Post super, podoba mi się ta seria i mi się nie znudzi. A te teksty księdza... nie no boskie. Też mamy księdza i też teksty daje jak nie wiem xD
    Mogę prosić o logo? A tematyka? Hm... takie bardziej mroczne, jakby Ci się udało. Mój nick to: stylówkalol=]
    Posdr
    ~Kasia
    PS Czyżby druga?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :D Mega podoba mi się TT. Ogólnie lubie takie coś w stylu tygodniowego top (Banshee robi ciastko ^.^).

    Wogóle jesteś świetna O.o Zawsze czekam na twoje posty!

    Prosiłabym logo dla mnie które chciałabym zwykłe (tylko nie różowe xd). Moja nazwa to dulka45.

    #Indepentonatorka
    (Wiem, wiem źle to napisałam i wg, ale cóż :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślalam, że będe druga ale się rozpisałam xd

      Usuń
  4. I ♥ TT! Fajny post.
    Chciałabym logo potterowskie.
    Login: lilalila2005

    ~lilalila2005, która czeka na logo xD.

    OdpowiedzUsuń
  5. MOJA CZCZIONKA <3


    ŻYJĘ.

    ~ Katheja x3

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy wy chociarz przeczytaliście 3 książki? Jeśli nie, to po co chcecie loga Potterowskie? Zalorzę się że 2/3 osoby nie wiedzą kto to jest Regulus Black ;-; No porostu.. Inde lubi Pottera i wszyscy od razu też ;-; Wiem, jestem dziwna ale mnie to wkurza... Btw to chciałabym logo, takie Slythowe ... Z napisem Always no i mój nick to LunaExe. A Ty już dobierz ciuchy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobie jak wyrobie (lel nie czuje ze rymuje), bo juz trzy osoby sie zglosily ;p
      ~Inde

      Usuń
  7. Hehe ja przeczytałam pana Portiera 4 razy 7 książek ;p Tsa, u mnie w klasie są "taaaaacy fani Pottera", że nie wiedzą, kto to Ted Tonks -_-
    Ania to moja lektura ;
    Pozdro,
    Vajletaaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Robisz super loga *O* Prosze o potterowskie logo. Nick: oliwia0000000 ale podpisz mnie "Rydz" :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dżemorek dostał logo, Dżemorek się cieszy ^^ !

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się TT :) Oby tak dalej, Indziochu! xd
    TeLogaSąTakieZaczepisteŻeAżBoli. Szkoda, że już mi robiłaś, ale chciałabym jeszcze z Voldziem albo Luną (jak coś mam looka). Dzięki :)
    Najlepsze jest to drugie, według mnie.
    Psdr <3
    ~Zue, Tostonators, Arbuz

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie w szkole też jest fajny ksiądz. B) Na każdej lekcji chwali się swoim Iphone'm 6 . B)
    Fajny post i loga./Ólcia

    OdpowiedzUsuń
  12. Teksty księdza są boskie. XD Chcę takiego księdza na religii. O em dżi (xd)!! On chyba bardzo dużo mówi!
    Post jak zwykle świetny!!
    Mg logo? Chciałabym zwykłe. Moje nick na msp: monia(000)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  13. super post:) Na msp jestem super laska maska (znasz mnie) prosiłabym o zwykłe logo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana <3 Adminka najlepsza <3 Suuper pościk ;> Zaprosiłam Cię do znajomych ale nie przyjełaś :C Zrobisz dla mnie LOGO ? Proszę styl obojętny mój nick to : Alice917

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!