niedziela, 16 listopada 2014

Kolejny heros MSP + logo dla lovendi.

Hello! ;3
Dzisiaj zajmę się kolejnym herosem. Będzie to znów chłopak - Dirk. Jest na 2 stronie w TOP jako pierwszy. Gdy wyprzedził EmoNisię110, znalazłby się jeszcze na 1 stronie. Jest dość znany na MSP, poza tym, ma równie "fejmową" dziewczynę, Theylę.

Dirk
Dirk zdobył 54 levele podczas trzyletniej gry. To dość imponujący, satysfakcjonujący wynik. Jak na razie idzie mu nieźle. Może niedługo trafi na pierwszą stronę TOP?

Przykładowy look:

Tytuł: 31.
Ilość love it: 144.
Moja ocena: Wow, super! Jedyne, co mi się nie podoba broda, ale nieważne. Ubrania są naprawdę dobrze dopasowane i mają świetne kolory! Serio, bardzo mi się podoba.

Przykładowy ArtBook:


Tytuł: Dziewczyna z internetu.
Ilość love it: 664.
Ilość komentarzy: 125.
Moja ocena: Ładny graficznie Art, zrobiony dla Theyli, dziewczyny Dirka, o której już wspomniałam. Do tego autorski teledysk Dirka, ładny. Ogólnie wszystko mi tu się podoba. Gratuluję!!!

MITY:
Dirk kradnie pomysłu na teledyski.
Nie, nie kradnie pomysłów. Nikt dotąd nie widział podobnych.

Dirk jest z ALAKINGĄ.
Jak to usłyszałam, bardzo się uśmiałam. Nie, nie jest z ALAKINGĄ! Przecież ma They. :D

Dirk ma 7 lat.
Tak jak w przypadku sasuke - nie. Same teledyski mówią za siebie.

Dobra, a teraz
druga część posta, czyli...
LOGO.
Logo dla Agnes331, dawniej lovendi. Robię je dlatego, że jest to moja najlepsza przyjaciółka, która jest przy mnie zawsze.


Wiem, niewycięty warkocz. Mimo to, starałam się bardzo, bardzo. Lovendi, wiedz, że kocham Cię po przyjacielsku. <3

To tyle.
Pozdrawiam,

39 komentarzy:

  1. Czyszby pjerfsza?
    Bardzo lubię Dirka - sympatyczny gość, trochę z nim pisałam :D
    Robiąc loga dodaj efekt warstwy - obrys w kolorze białym i nie będziesz musiała wycinać tych szczegółów, tylko będziesz miała białą ramkę wokół ms ;)
    ~Tost

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Inde. Dirk jest bardzo sympatyczny i przede wszystkim uczciwy.
      Güße
      'Tapczanek

      Usuń
  2. Nie gadałam z Dirkiem, ale wydaje się być fajny. A jeśli chodzin logo, to tak jak Inde pisała, dodaj białą c;
    Posdr
    ~Kasia
    PS Druga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i jeszcze jedno. W następnej części może *Cassandra* EmoNisia110 lub [Dominikxd10]? Takie propozycje c;

      Usuń
  3. Świetny post :) PS. Pierwsza? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też Cię kocham po przyjacielsku :3 Nie, przepraszam.... Jak własną siostre! :* /Agnes331 ps. Śliczeee logo <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Prowadzilam kiedyś podobną serię na moim blogu. Bardzo lubię takie rzeczy, jednakże Haniu - możesz też trochę więcej rzeczy o nich napisać, nie, że piszesz za krótko - tylko za mało informacji. Poszpreraj trochę w ich profilu. Ps, to nie hejt!
    Co do loga - jest okej, tylko byłoby ładniejsze gdyby ms nie stały, tylko coś robiły. ;p a co do lóg, coraz ładniej ci wychodzą. ;)
    Grüße,
    `Malinowy Tapczan
    PS. Kiedy moje logo z tapczanem?? XDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam filmy They, i naprawdę były super.
    Co do następnej osoby, to może... Nie wiem, zapewne juz pisałaś (nie pamiętam) o emo_kotek.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w następnej części będzie Theyla? :)

      Pozdrawiam :)

      Makenna/

      Usuń
  7. Bym mogła do loga poprosze coś super jestem na msp klaudia golba

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję. :* Malinasia, niedługo zrobię te tapczanowe logo. ;) A co do Klaudii Golby - tak, zrobię Ci logo. :)
    Hanka ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w msp gram 4 lata już, jednak nie mam np. 60 lvl ale czy to ważne ? Moim zdaniem ważne są dni przebyte w grze i doświadczenie

    OdpowiedzUsuń
  10. Postaram się zrobić te loga. :) Wow, masz rację - doświadczenia są ważniejsze niż lvl. :)
    Hanka ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Post świetny. Następna może EmoNisia?

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta jego broda, to chyba "znak rozpoznawczy"

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post! Podoba mi się ta seria, jak już kiedyś pisałam.
    Dirk wydaje mi się miłym i sympatycznym chłopakiem. Jego teledyski są imponujące.
    Czekam na kolejną część! Pozdrawiam!
    ~Zue, Lanelyeers, ArbuzeQ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Mogę prosić logo? :3
      Styl jakiś mroczny. Nick : Czarna Zuellas .
      Dziękuję z góry!

      Usuń
  14. Serioooo? Serioooo? Jest czwartek wchodzę na bloga i cooo? I jajco! Ostatni post w niedzielę i żaden ŻADEN z 6 redaktorów nic nie napisał!

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie chyba w poniedziałek widziałam post LanaQ o blogu. Pisała, że posty,pojawiają się prawie codziennie. Jakoś tego nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  16. No właśnie. Już sama myślałam, że mi się komp zepsuł! Nie ma żadnego posta!! Jak było 11 redaktorków to "było za dużo zamieszania'!! Nie rozumiem. Gdyby teraz była ta jedenastka to może przynajmiej Zue lub Malina by coś napisały!! Rozumiem, że redaktorzy mogę mieć masę nauki, ale to przesada aby nie pisać 4 dni. Jutro piątek to może w końcu się coś pojawi.
    Uważałam ten blog za najlepszy, ale redaktorzy trochę (nawet BARDZO TROCHĘ) go zaniedbują. Nie rozumiem czemu nic nie piszecie. Powinniście jakoś rozdzielić sb pracę. Proszę o zrozumienie. NIE PISZĘ TEGO ZE ZŁOŚCI, TYLKO CHCIAŁABYM O CZYMŚ PRZYPOMNIEĆ- JEŚLI JESTEŚCIE REDAKTORAMI, TO NAPISZCIE CHOCIAŻ JEDEN POST NA TYDZIEŃ.
    Czy post będzie jutro i w sobotę? :)
    Proszę o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja pierdzielę. Wy myślicie, że my jesteśmy uzdolnione dzieci z pierwszej klasy podstawówki? Też mamy naukę i inne sprawy... W środę deklamowałam fragment Romea i Julii mający ok. 30 wersów, miałam na to trzy dni nauki ;-; Ja też chcę chwilę odetchnąć od komputera, mam inne ambicje, poza tym nie miałam dostępu do komputera we wtorek i środę... Posty są w przygotowaniu.
    Anonimowy wyżej: Malina i Zue są - źle, bo były dwa miejsca dla redaktorów, nie cztery. Maliny i Zue nie ma - też jest źle, jak trafić za Wami? ;-; Weźcie se dajta siana, że się tak wyrażę.
    ~Inde zdruzgotana waszym brakiem wyrozumiałości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To po co zgłaszałaś się na redaktorkę powinnaś wiedzieć jakie konsekwencje :)
      Nie chcę tu krytykować twojej pracy ale no wiesz,w komentarzu masz nam za złe że mamy czelność coś napisać pod postem, przyznaj że jest wiele redaktorów a brak postów od niedzieli to żenada.:)Ja też mam swoje sprawy,nie musisz się jednak w komentarzu użalać:)
      -anonimek który traci wiarę w ludzkość:P:*
      Proszę o nie komentowanie tego komentarza,już widzę to lizanie dupy:)

      Usuń
    2. Anonimie-Ktorego-Imienia-Nie-Znam-Bo-Najprawdopodobniej-Boisz-Sie-Napisac-Z-Konta-Google: WIdzisz tylko to, co najgorsze. Do cholery, ja nie pisze raz na dwa tygodnie, a ze RAZ mi sie zdarzylo (nie liczac okresu, kiedy mialam zepsuty laptop) nie napisac notki w przeciagu trzech dni, to juz bol dupy ze moglam nie zgladzac sie na redaktora ;-;. No ja pierdziele. To nie jest zalenie sie - chyba musze wytlumaczyc NIEKTORYM, dlaczego nie pojawil sie post, zebyscie zrozumieli moja sytuacje ;/. Chyba mam takie prawo.
      Poza tym to nie jest tak, ze nie mozecie napisac komentarza, no ale wasze komentarze (nie wszystkie) to jeden wielki bol miesnia posladkowego wielkiego, wiec chyba kazdy zareagowalby na cos takiego na moim miejscu...
      ~Inde

      Usuń
    3. Nie piszę z konta Google bo nie chce aby twoje przyjaciółeczki przyslowiowo dupe mi obrabiały. I tyle . myślałam że jesteś dojrzała, i nie wyskoczysz od razu jak rozhisteryzowana 9-latka:) I te przekleństwa. .jaka dorosła:*
      Błagam jeśli się mylę to nie odpisuj już; )
      ból dupy leżę:***

      Usuń
    4. Jezeli uwazasz, ze "cholera" i "ja pierdziele" to przeklenstwa, to ci serdecznie gratuluje.
      Boze, chyba mam prawo bronic mnie i moich kolezanek-redaktorek! Mowisz o dojrzalosci - a czy ty jestes dojrzala?
      Bede odpisywac. Najpierw jezdzisz po mnie a potem wynagasz, zebym pozostawila to bez reakcji? Hahaha
      Nie.
      Jezeli nie chcesz prowadzic tej "madrej i potrzebnej konwersacji", to po jakiego ciula zaczynasz?
      ~Inde

      Usuń
    5. Nie możesz zobaczyć mnie,i ocenić czy jestem dojrzała,ale w komentarzach nie naskakuję na Ciebie,jak to ujęłaś "jeżdżę",za to ty najwyraźniej nie umiesz przyjąć krytyki.Przynajmniej ja tak to wywnioskowałam:')
      No nie mogę,spodziewałam się czegoś innego.hahah:*

      Usuń
    6. Rozhisteryzowana 9-latka?
      Nie rozumiem, dlaczego nic nie piszecie?
      To przeciez jest czysty hejt, jesli dla ciebie to jest krytyka to uzywasz chyba jakiegos innego pojecia... Ty tez bys sie zdenerwowala, jakbys sumiennie wywiazywala sie z obowiazkow, i ten jeden, jedyny raz nie dalas rady tego ogarnac, a wszyscy ci to wytykaja! Ostatni raz powwtarzam, ze kazdy ma swoje wlasne sprawy, nie jestesmy robotami zaprogramowanymi na codzienne pisanie postow... Co do dojrzalosci... A czy ty mozesz zobaczyc i ocenic mnie? Czy tez jestes taka znawczynia, ze trudnisz sie w tym fachu nawet na odleglosc? Ja nigdzie nie powiedzialam, ze jestes niedojrzala, sklonilam cie jedynie do refleksji, zebys najpierw ocenila siebie, a dopiero innych, wiec w czym problem, bo nie rozumiem?
      A jesli nie podoba ci sie blog/moje posty to ich nie czytaj, proste. O jednego "milego" czytelnika mniej. Nie bede juz sie tu klocic, bo podam juz wszystkie argumenty i wytlumaczylam sytuacje, to ty na sile szukasz zaczepki. Ten blog nauczyl mnie jednego - ze nie warto gadac z anonimowymi hejterami.
      Pozdrawiam, milego dnia tudziez nocy.
      ~Inde
      PS Przepraszam ze zyje.

      Usuń
  18. To może zróbcie konkurs na redaktora...Kiedyś ten blog był naprawdę fajny, a teraz spada. Kiedyś wchodziłam tu co godzinę, a teraz to raz na dzień. Jak chcieliście dołączyć do bloga, to teraz macie jakiś obowiązek napisać ze 2 posty w tygodniu.

    Ale to tylko moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tydzień jeszcze młody.
      Poza tym piszę nawet do trzech-czterech postów na tydzień, więc nie powinniście się czepiać.
      ~Inde

      Usuń
    2. Nie chodzi mi tu o ciebie, bo się starasz i wiem też w sumie, że każdy się stara.

      Usuń
    3. Trzeba się bardziej zmobilizować i będzie git. Jakoś się tak zorganizować, żeby posty były co jakieś 2 dni.

      Usuń
    4. Masz racje, ale widzisz, juz byly ustanowione grafiki, ale taka jest natura czlowieka, ze nie umieja sie przystosowac xd.
      ~Inde

      Usuń
  19. Ja, miałam bardzo dużo nauki. Te konkursy, ach... Przepraszam. ;c
    Hanka :c

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!