piątek, 19 grudnia 2014

Cute VS Dangerous + Nowa funkcja artbooków?

Heii!
Wybaczcie moją nieaktywność.
ZNOWU szkoła daje w kość, szósta klasa, no wiecie. :')
Na szczęście jednak jest wolne, dwadzieścia trzy dni, ah <3
Dobra, ale o dzisiejszym poście.
Chciałabym dzisiaj zrobić takie porównanie czy coś.
Pamiętacie post, w którym porównywałam dwa look'i, słodki i niebezpieczny (Anioł i diabeł)? To jest coś takiego, tylko teraz komplety będą bardziej... Codzienne?
Może zacznę, zamiast jak zwykle #BezSensu gadać?
W tym poście przedstawiam stroje o nazwach:
  • Miss You. Again. "Nie trafiłam w Ciebie. Znów." Look "Niebiezpieczny".
  • I Wanna Be Yours. "Chcę być Twoja." Look "Słodki".
Takie sobie o.
Dobra, może zaprezentuję komplety a nie będę gadać? :')

LOOKI
  • Miss You. Again.

 Komplet nie jest jakoś wyjątkowo niebezpieczny czy też groźny, aczkolwiek z lekka mroczny. Przypomina mi szaloną doktorkę (Przez te #mrau gogle XDDDD), nie pytajcie czemu.
Spódnica, mimo iż przy prawie każdej animacji jest zbugowana, wygląda tak przecudownie że ja nie mogę <3
Glany jak glany, no po prostu glany, które kocham ♥
Włosy doszły z poprzednim konkursem. Są cudowne <3 Kurtka jest wyjątkowa i oryginalna, mimo iż nie pasuje tu ten srebrny suwak, ale ćsii...
Wszystko jest OK.
  •  I Wanna Be Yours.


Look jest strasznie słodki i przypomina mi taki na bal typu studniówka czy coś.
Naszyjnik jest taki... Słodziutki, i przepraszam, że się powtarzam, ale nie ma innego określenia.
Sukienka - z najnowszego konkursu - jest taka śliczna :3
Wiecie, że kocham te buty, c'nie?

SKŁADY
  • Miss You. Again. 

No to tak.
Cena jak cena, 2250 sc.
Włosy są na 10000% przydatne.
Reszta może się przyda, może nie... Sama nie wiem, aczkolwiek uważam że komplet jest warty swojej ceny, ze względu na oryginalność oraz no... Ładność?
  • I Wanna Be Yours.

Znów włosy przydadzą się w następnych kompletach.
Ej, BTW, nie zauważyliście że dzisiaj looki nie wymagają sripa? :')
Look jest tańszy niż poprzedni, ale mi osobiście bardziej podoba się ten pierwszy i jest chyba bardziej warty swojej ceny niż ten, ale to tylko moje zdanie.

INNE WERSJE KOLORYSTYCZNE
  • Miss You. Again.
I WERSJA KOLORYSTYCZNA

Generalnie to ta wersja podoba mi się, aczkolwiek nie bardziej od oryginału.
Jest jakby mniej...
Mroczny, tajemniczy?
Lel.
Gogle wyglądają nawet nie najgorzej, aczkolwiek w tamtym wydaniu spodobały mi się bardziej.

Zapychacz
Miejsca
Podbija
Bloga!

ZMPB, ale AOSZM podbił bloga dawno temu.
#AOSZMonators XD




II WERSJA KOLORYSTYCZNA

Jakoś tak...
Nie do końca.
Ten look jest na maksa mroczny, ale guziki zbyt zlewają się z kurtką, sznurówki z glanami, i szkła z oprawkami.
Generalnie to nie mam zielonego pojęcia czemu taką zrobiłam, ale...
Dobra, skoro już takiego zrobiłam, to #trudno (Hasztag w niepotrzebnym miejscu zawsze spoko.).

Ta
Wersja
Kolorystyczna
Nie
Jest 
Taka
Wow.

TWKNJTW. N0PE. Not today. *w*

III WERSJA KOLORYSTYCZNA

Nie wiem czy nie jest to najładniejsza z dzisiejszych wersji.
Pomijając oryginalną. XD
Żółty bardzo ładnie wygląda, a ten suwak nie rzuca się w oczy jak w poprzednich wersjach czy też oryginalnej.
Wygląda nawet całkiem przyzwoicie.
Chcę #27 grudnia (#2 hasztag w niepotrzebnym miejscu zawsze spoko.).

Reklamy
Zabawek
Przed
Świętami
Lecą,
Wow.

RZPŚLW.
Chyba nigdy nie będzie lepszego zapychacza od AOSZM'a.:'3





  • I Wanna Be Yours.

I WERSJA KOLORYSTYCZNA

Generalnie jest całkiem spoko, ok i w ogóle.
Na równi z oryginałem.
Wgl, kocham ten truskawkowy <3
Robiłam kiedyś looka z tym kolorem w oryginale.
Takiego francuskiego. ^^
Dobra, nie o tym.
Nie wiem co napisać, podoba mi się ta wersja i TYLE.

I
Tyle
Do
Jasnej
Ciasnej.

ITDJC. Wooow.
Ale super uper.
AOSZM.


II WERSJA KOLORYSTYCZNA

Taka o, nawet o.
Nie lepsza od poprzedniej i nie lepsza od oryginalnej, aczkolwiek coś w sobie ma.
Taki ciemny fiolet.
Kiedyś miałam podobny komplet.

Teraz
Długi
Zapychacz
Miejsca
Że

Wow
Wow
Wow!

TDZMŻAWWW, aha XD


 III WERSJA KOLORYSTYCZNA

Awawaw, OMG, ale cudo! <3
Zakochałam się ♥
Chyba bardziej podoba mi się od oryginału, ale ćsi.
Taka...
O.
Nie potrafię tego określić, bo podoba mi się naprawdę mega. <3
Za dużo serc w tym opisie wersji kolorystycznej ;-;

No
Dobra
Chyba
Kupię

Wersję.

NDCKTW, nein.







SESJA





Wspólna sesja, jak kiedyś <3
Według mnie obydwa komplety są ładne i warte zakupu.
Zapraszam oczywiście do lajkowania / kupowania ich u mnie (Kathey) pod nazwą jak na blogu.
A teraz...
BONUS!


Ej no, CO TO JEST?!
Wgl jak to zobaczyłam to pomyślałam "WT...?"
Jak dla mnie jest to trochę dziwne, bo popatrzcie na te arty - każdy jest taki początkujący? Może oprócz pierwszego.
Generalnie to może nie jest tak źle.
Bez urazy dla twórców.
A Wy, co sądzicie na temat tej nowości?
To tyle, niedługo pojawi się trzecia część Kathejowych lóg!

Do następnego posta! ♥



PS. Wybaczcie reklamę, ale zapraszam do lajkowania strony na FB, którą prowadzę z koleżankami (Na temat książki Zniszcz Ten Dziennik). Podpisuję się tam /Katheja, a jak XD >KLIK!<
 

11 komentarzy:

  1. Ciekawy post i bez urazy, ale 6 klasa to nic. Ja jestem w gimbazie i ledwo żyję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne porównanie. Podoba mi się te post. Może zrobisz z niego serię d;
    Generalnie bardziej podoba mi się look pierwszy. Nie przepadam za słodkimi ;__;
    Wszystkie wersje kolorystyczne mi się podobają <33 Są mega.
    Co do nowości to też uważam, że kompletnie niepotrzebna jest.
    Posdr
    ~Mandarynka,którarobiłaprzedchwiląpierniczki*-*
    #AOSZMonators *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Miss you. Again.
    Tytuł kojarzy mi się bardziej z "Tęsknie za Tobą. Znów."
    Tak to ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kathejo, czy Tw look'i zawsze są takie idealne? :)
    Oby dwa bardzo mi się podobają.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  5. Kathey zrobisz mi logo świąteczne ? ;c
    Mam cię w znaj na MSP
    [ala123]

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post. Czytałam go na Bloggerze, wybaczysz? xs
    Oba looki są ładne, ale ten drugi... Taki Barbie xd Nie w moim stylu.
    W obu lookach Wersje I są naj.
    Pozdrawiam.
    Zue.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba looki spok ale dlamnie fajniejasz nr1.Na msp,jestem wenska12.Ps pomużcie w lvl.PROSZE!!!!!!!!!★•♣♦♠♪.A jak obejrzycie i skomentujecie to dostajecie drogi prezent.

    OdpowiedzUsuń
  8. oczywiście filmy.To ja wenska12

    OdpowiedzUsuń
  9. Hah, czekam aż kupisz VIPa . B) Oj wiesz o co mi chodzi c: Looki są prześliczne mój nołlajfie <3 Chciabym takie hmm.. nołlajfowe logo c'nie. Ej my mamy osiemnaście dni i 8.01.15 test z przyrody. XD
    ~ Wizzy

    OdpowiedzUsuń
  10. WRESZCIE ORYGINALNE LOOKI XDD
    ZROBISZ MI LOGO??? TAKIE MROCZNE XDD
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy post :)

    Look pierwszy jest genialny <3

    Pozdrawiam :)

    Makenna/

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!