piątek, 19 grudnia 2014

Moja historia MSP + Polecane animacje.

Cześć :) Tutaj Oliwia. Dzisiaj napiszę moją historię MSP, czyli jak zaczęłam grać i właściwie dlaczego. Zapraszam do czytania !


Moja najlepsza przyjaciółka przyszła do mnie z swoją siostrą. Porobiłyśmy tam coś, i postanowiłyśmy zasiąść przed zacnym komputerem, rzecz jasna. Nie miałyśmy pomysłów w co mogłybyśmy zagrać, a dziewczyny zaproponowały że w MovieStarPlanet. Nie orientowałam się co to jest, ale pokazały mi całą grę. To były jeszcze czasy starego MSP, tego pięknego czasu. Wytłumaczyły mi "zasady" tej gry, i się zalogowały. Długo nie pograłyśmy bo musiały iść do domu, ale dały mi hasło żebym mogła spokojnie pograć. Na następny dzień od razu weszłam w tą grę, i robiłam wszystko to, co przyjaciółka mi wytłumaczyła. Zbierałam grafy, wbijałam levle. Była zdziwiona że tak dużo ludzi jest chętnych żeby mi pomagać, całkiem za nic. Grałam przez bardzo krótki czas, a potem już nie wchodziłam. Zapomniałam całkowicie o tej grze, nie była ona dla mnie już taka ważna. Powiedziałam koleżanką że nie za bardzo chcę już w to grać, nie miałam czasu. I tak zapomniałam na długo o tej grze.


Było to w wakacje. Eh, ten piękny wakacyjny czas. Nocowała u mnie moja znajoma (teraz już się nie kolegujemy, nie lubię jej, ale to nie ważne). Oczywiście ona również była zalogowana na tej grze. Jednak wkroczyła era "Daj mi to albo wylecisz" (Pamiętacie tą erę ? ;*), dlatego nie chciałam już w to grać. Kumpela nie dawała mi spokoju, zgodziłam się. Wszystko było gotowe. Prócz .... nazwy, oczywiście. Próbowałam wszystkiego. Nic. Nagle mnie olśniło (żarówka zapaliła mi się nad głową). Wpisałam moje imię, ale przez dwa "l", a na końcu dodałam liczbę tysiąc. Nie jestem szczególnie zadowolona z swojej nazwy bo na sto procent bym ją zmieniła, ale nie narzekam. Grałam, aż do teraz. No i co ? Każdy dzień stawał się coraz nudniejszy, ale jakoś udało mi się nie odejść. Brawa dla mnie, nie odeszłam.
Dziękuję ^^. To miłe z twojej strony.



Teraz druga część posta, czyli polecane przeze mnie animki. Zaczynajmy już więc !


Kategoria "Sport".
Nazwa : Windy weather
Co przedstawia ? : MovieStar (MS) robi obrót. To takie w połowie stanie na rękach.
Moja ocena : Uwielbiam, wielbię ! Cudowna animacja, zrobiona tak starannie. Używam jej bardzo często do filmów, bardzo się przydaję, naprawdę. Warto ją kupić.

Kategoria "Miłość i emocje" (Uuuu ...).
Nazwa : Blow Kiss
Co przedstawia ? : Robimy pozę, i z dłoni ust wysyłamy serduszko.
Moja ocena : Chyba wiadomo czemu ją kupiłam. Jest prosta, ale inna. Jest niezbędna w filmach, zapełni każdą pustkę.

Kategoria "Podstawowe".
Nazwa : Lying in the Grass
Co przedstawia ? : Siedzimy w trawie. Bardzo dziwnie brzmi, ale to jest fajne.
Moja ocena : Jest świetna, bardzo pomysłowa. Nie wpadałam bym żeby można siedzieć w trawię.

Kategoria "Pozy".
Nazwa : Model Pose 1
Co przedstawia ? : Nie mam co tu dużo pisać. Robimy pozę. Tyle.
Moja ocena : Zwykła, ale genialna. Poza jest idealnie zrobiona. Brawa.

Kategoria "Pozy".
Nazwa : Hot Chocolate
Co przedstawia ? : Trzymamy w ręku kubek pełen kakao i pijemy, ale pozostaję nam trochę na nosku.
Moja ocena : Przyznacie chyba, że jest słodka. Ładna, miła, wyśmienita.



Komentujcie posta, piszcie co sądzicie. Pozdrawiam was wszystkich, wesołych świąt !



+ Jak przygotowanie do świąt ? Cieszycie się ? Moje urodzinki już za 13 dni ^^ Nie mogę się doczekać, będę mieć jedenaście lat.








22 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że nie będziesz pisać na tym bogu. Robisz dużo błędów.
    Według mnie powinno być jakieś ograniczenie wiekowe. Młodsze redaktorki budują niepoprawne gramatycznie zdania i niestety robią rażące błędy.
    Jeśli kogoś obraziłam to przepraszam, ale można chyba wyrazić swoje zdanie, nie?
    Od tego są komentarze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolo xp
      Jkbc, Hania ma lat chyba 10? Tak? Nie wiem, gubię się xp
      ~ Katheja joł

      Usuń
    2. I jakim bogu??!Sam nie umiesz pisać.... sssspectra

      Usuń
    3. jak na 10 lat to bardzo dobrze pisze, nie? nikt nie jest idealny, kiedys tez robiles/as rozne bledy. Teraz tez pewnie robisz wiele, ale krytykujesz innych i przez, ze "masz nadzieje, ze nie bedziesz pisac na tym blogu". Popatrz na siebie, a potem zajmuj sie innymi. Nie chce Cie obrazic, ale ty tez nie raz zrobisz jakic blad, nie?
      Bez obazy dla Ciebie. Ok?
      ~Nati

      Usuń
  2. Post jest ciekawy i widać twoje poczucie humoru, ale są błędy. Masz prawo popełniać je i nie odbierz tego jako hejt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze (nie fochaj się) nie lubię cię. Moim zdaniem jesteś jeszcze troszkę ,,mało" doświadczona, blogi są dla os. które piszą poprawnie, tworzą śliczne looki (w niektórych przypadkach),mają ciekawe pomysły na posty. I DLA OS. KTÓRE ,,PRZEKAZUJĄ" NAM SWÓJ SWEG np. tak jak Kathey, Czarna Zuellas,Inde, Lanaq i inni. Oni robią dopiski, omawiają to co czują, co się u nich dzieje. I przepraszam że tak po tb. jadę , ale za 3 dni są wyniki i chcę aby Moje zdanie też się liczyło. I jeszcze raz bardzo przepraszam jeśli cię w szczególny sposób uraziłam, i przepraszam jeszcze wszystkich fanów Oliwki.
    ~lolme
    PS. Odwalcie się od jej wieku Hania też ma 10 lat i co... Wiek tu nie jest ważny, tylko to jak i co się pisze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, masz prawo mnie nie lubić. Wiadomo że trochę mi smutno, ale to nic.

      olliwka1000

      Usuń
  4. Komentarze wyżej - Hania jest w moim wieku więc ma 11 lat. Lel. Chyba. Mamy ten sam podręcznik od histy xd
    Oliwko, ja lubię twoje posty, historia twej gry na msp mnie zaintrygowała, aczkolwiek moją faworytką jest Muff, przepraszam.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę ci jak najlepiej :)
    Zue.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie chcę Cb obrazić, ale błędy robisz, no (Mi czasem też zdarza się zrobić błąd) :3 Jeżeli nie zostaniesz tutaj na stałe to i tak możesz pisać na blogu Kisielq'a ;) Post fajny. Lubie jak ktoś pisze swoją historię o MSP.

    /szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A podasz mi gdzie zrobiłam błędy ? Mogę poprawić :)

      olliwka1000

      Usuń
  6. Piszesz świetne posty, jednak moją faworytką jest Muff. Nie odbierz tego jako hejt. Tw błędy mi nie przeszkadzają.
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post :)

    Musisz poćwiczyć jeszcze pisanie :)

    Pozdrawiam :)

    Makenna/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie twoje posty. Ale czesto robisz bledy. Jak NARAZIE moja faborytka jest Muffina c: sory za anonim ale nie chcialo mi sie logowac /:

    OdpowiedzUsuń
  9. "Poloniści" się znaleźli.... JAK JA NIE LUBIE TAKICH OSÓB ;-; Każdy czasem popełnia błędy.... A jej wpisy są przynajmniej ciekawe :D
    -Zielony żółw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja faworytka-Muff.Ty piszesz bez urazy ale gorzej niż inni,wiek nie ma znaczenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty jesteś chamska i glupia. Ty piszesz jeszcze gorzej, popatrz na swoją interpunkcje cioto.

      Usuń
  11. Post fajny.
    Najbardziej podoba mi się animka 'Hot Chocolate'.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy z nas kiedyś popełniał błędy. To przecież nic złego. Wystarczy upomnieć i po sprawie, ale nie w taki sposób jaki wy to robicie: "Popełniasz błędy, dlatego cię nie lubię". To jest chamskie. Oliwka się stara i jak na swój wiek ma naprawdę bogate słownictwo, ale wy tego nie umiecie docenić.Posty pisze naprawdę ciekawe. Ważne by miała pomysł, a nie ORTOGRAFIĘĘ ;--; Wiem, wiem, że to też ważne, ale nie należy mieć do niej pretensji. To tylko dziewczynką chcąca być bloggerką i dzielić się z Wami pomysłami! To naprawdę takie złe? Według Was? Tak.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!