środa, 10 grudnia 2014

HOT OR NOT!!!! Cooo?...

Ok.
Ok.
Hejson.
Wyjaśniam, już, już.
Dlaczego zdecydowałam się na serię "Hot or Not"?
Po prostu - czasu brak, a chciałabym pisać notki. "Dookoła Świata" jest dość czasochłonne, "Julsonowe Piosenki Na MSP" (hihihihi, nowa nazwa) też. W ogóle to tak jakoś msp mi się nudzi. Może to jest chwilowe, nie wiem, po prostu zaczynam zajmować się czym innym, wiecie, różnie bywa.

Nie.
Nie odchodzę.

Ale jakiś post musi być. "Hot or Not" to fajne rozwiązanie - szybkie, fajne i z Waszym udziałem. Tak więc - zgłaszajcie się! Myślę, że w jednym poście ocenię cztery-pięć osób. Notki tego typu będą przez jakiś czas, nie oznacza to, że rezygnuję z DŚ i JP (Boże, fajny skrót) - po prostu robię przerwę od nich.
Przepraszam, że post taki krótki, ale w sumie to tylko informacja.

Od Kathey B)

37 komentarzy:

  1. 1 ? :D XD Znowu. ~Juls, Agnes331

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę do hot or not? B) HOT 13 XD ( PZDR dla kumatych ) :3 ~ Juls, Agnes331

      Usuń
  2. 1? Zgłaszam się do Hot or Nota XD. Mój nick na Msp to Wilnilia.
    . ~ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :3 Koniec mojej długiej wypowiedzi.
    Pozdro, JulciaaDance

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie , nie 1 . 2? Tak
    . ~ Wil

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście fajny skrót. JP.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się ;**

    ~WieszKto:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się do hot or not. C; nick: Aglet888

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że wznowiłaś tą serię. W takim razie się zgłaszam - bo czemu nie. Jeśli już mnie wybierzesz to proszę oceń mój look z reniferem ( Best reindeer czy coś takiego). Byłabym wdzięczna.
    ~ angela nat
    ~ katheyonators ( sory nie wiem jak się to piszę)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że to napisała Inde, a nie Kathey?

      Usuń
  9. Zgłaszam się :3

    ~Jabuszko = D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam siem do Hita or Nota xD
    Mój nick: TheMoomster
    Narobiłaś mi smaka na tosty z serem ;-;

    -TheMoomster

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Hota*
      Boż jeszcze sb smaka na hity narobiłam

      -TheMoomster

      Usuń
  11. Zgłaszam się
    nick: Projektantka9

    OdpowiedzUsuń
  12. No to się zgłaszam. "JP", oki XD. ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się. Zoozzool

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się! piesek412.
    Masz mnie w znaj!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się /pienknaAlicja TAK WIEM GŁUPI NICK -.-

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się Diana616

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się! Look ten co mam na sobie. Pozdrawiam
    Inez2010

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja pierdole, swietnie :D XD
    Zglaszam sie! ;)

    Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się:3
    ~ MARCELA837

    OdpowiedzUsuń
  20. Hahahha Julsonku zawsze potrafisz wymyślić jakiś dziwny skrót <3
    Zglaszam się. :3333
    Pozdrawiam <3333
    Zuellaska (nick chyba znasz? XD)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się!!!!!

    /szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się.
    Nick na Msp: Siena100
    Camilla

    OdpowiedzUsuń
  23. super post! PS zgłaszam się
    ~Kamciamomo

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się ;)

    Diamond Queen

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się. Nick takijak mam tu, tylko bez spacji.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się, wiesz kto ;]
    NUDZI CI SIĘ BO CORAZ MNIEJ GADAMY KURKA.
    No i kurka
    Zaczynam gadać to kurka jak ty
    Musimy więcej gadać
    Kurka

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się :3 A CO. Nick - oliwia0000000
    Musze iść się szybko przebrać w coś ładnego!
    Bo nie chciałabym być Not :C Awawawaw mam głupaffggge *-*
    No to Pa!!
    ~Olerciątko :3

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!