czwartek, 11 grudnia 2014

Look - Christmas girl + Alicja przegoniła Arli ?!

Cześć :) Tutaj Oliwia. Dzisiaj zaprezentuję wam looka "Świąteczna dziewczyna". Będzie paleta kolorów, pokażę kosz i inne wersje kolorystyczne. Ok, zaczynam !

Podoba mi się, jest ładny. Długo myślałam nad połączeniem spódniczki z trampkami, ale jak sami widzicie wygląda to bardzo dobrze. Chciałam stworzyć świąteczny look, ale z odrobiną luzu żeby to było coś odmiennego. Cena nie jest taka duża.



Myślę że odnajdziecie się co do czego jest, bo kolory są tylko trzy. Są to podstawowe barwy, ale ładnie się prezentują.

Wersja morsko - biała.
Kurczę, podoba mi się. Jest taka inna, zupełnie nie przypomina świąt. Kolczyki zrobiłam białe, ponieważ zlewałyby się z resztą stroju. Nie umiem określić tego koloru, bo znalazłam go całkiem przypadkiem, jednak jest piękny.


Wersja fioletowo - różowa.
Haha, nie spodziewaliście się, prawda ? Wiem, jakaś dziwna wersja, ale wyszła nieźle. Jest w ciemnych kolorach przez ten fiolet. Takiego połączenia z mojej strony nie było, ale zaryzykowałam. Wersja nie jest zła, ale chyba najlepsza też nie.



Wersja kawowo - biała.
Ta wersja jest moim zdaniem najładniejsza. Delikatna, lekka, przyjemna dla oczu (what ? O.O). Podoba mi się odcień kawowy połączony z białym. Wygląda to nieziemsko, naprawdę. Całkiem nie pomyślałam że taka wersja może wyglądać tak dobrze.



Co do tego looka to już wszytko. Napiszcie w komentarzu czy post się spodobał, czy strój się spodobał i jaka wersja najbardziej.

A teraz to co chciałam napisać już od dawna. ! ! ! Alicja ! ! ! przegoniła Arli. Tak, to co czytacie.
Co ja o tym myślę ? W sumie nic, bo nie znam ani tej ani tej. Widać jednak, że Alicja jest dobra, a to oznacza że być może przegoni kiedyś ALAKINGĘ ? Ja nie wiem, ale to już od Alicji zależy, czy będzie chciała czy nie. Co wy o tym sądzicie ? Piszcie w komentarzu !


Dziękuję za tyle głosów w ankiecie, jest bardzo wdzięczna. Chciałabym tu zostać, ale to od was zależy. Miło mi się tu piszę i czyta wasze komentarze. Dziękuję za wszystko do tej pory co dla mnie zrobiliście. Uwielbiam was wszystkich, pozdrawiam serdecznie kochani. Trzymajcie się ciepło.


29 komentarzy:

  1. Jak Kathey w ogóle mogła cię wybrać? Jesteś beznadziejna! Nie obchodzi mnie, co w tej chwili czujesz! Będę cię zawsze hejtować, rozumiesz? Jeśli nie, to idź do lekarza.
    Ty....
    - nie umiesz posługiwać się słownictwem,
    - robisz OCHYDNE look'i,
    - nie umiesz się posługiwać interpunkcją,
    - nie umiesz zrobić loga,
    - nie robisz ciekawych postów,
    - jak cię czytam to chce mi się wymiotować.
    ~~ Antyfan 4EVER Srifki
    P.S. Zawsze będę cię hejtować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, wzięłam udział w konkursie na redaktorka stąd Kathey mnie wybrała. A po za tym jak jesteś taka mądra, to się podpisz, ok ? A po za tym nie znam osoby o imieniu Srifka, sorry. To se hejtuj, mam to w dupie szczerze ci powiem. A wiesz że chyba pójdę do lekarza, bo jest coś chora. Ciekawe czy będzie antybiotyk ? XD Chcę poznać kto to napisał, więc się podpisz jak jesteś taka mądra anonimku ;) Ale ... ja tam uwielbiam anonimy ;* Są takie kochane <3

      olliwka1000
      P.S mam cię głęboko w D.U.P.I.E !!!! :))))

      Usuń
    2. Tak się odzywasz do czytelników? Hę? Ok podpisze się
      MiaMSP

      Usuń
    3. Jak ja się odzywam ? Normalnie. To ty się do mnie okropnie odzywasz. Sama do mnie powiedzialaś że jestem Srifka, piszę fatalnie itd. A ty mówisz że ja cię obrażam ?

      olliwka1000

      Usuń
    4. Zal dupe sciska, co nie anonimku? Zazdrosci sie, ze ktos inny wygral?
      Breevy

      Usuń
    5. A jak sie ma odzywac skoro ja hejcisz? Nie no, prosze cie nie masz najmniejszego prawa ja hejtowac.
      - Slownictwo? Przekazala tresc posta zrozumiale, a jezeli wolisz bardziej kwieciste zwroty, to zapraszam na bloga o Ludwiku XIV.
      - OK, kwestia gustu, ale moglabys rozwinac swoja mysl, a nie tylko shejcic i do widzenia. Poza tym 'ohydne' to 'h', nie 'ch'.
      - Nie jestes lepsza, apostrofu uzywamy oddzielajac dwie samogloski, twoje "look'i" jest niepoprawne interpunkcyjnie. :')
      - Kazdy robi loga po swojemu, Oliwia ma takie, jakie chce. Poza tym - co ma piernik do wiatraka? Logo zastepuje podpis i wcale nie musi byc w poscie.
      - Przepraszam, ale skoro pisze takie slabe posty, to dlaczego ja wybrano? A moze to zazdrosc, ze to nie ty jestes probna redaktorka? :')
      - Wymioty z tak blahego powodu to najprawdopodobniej cos powaznego, zglos sie do lekarza specjalisty.
      ~Inde

      Usuń
    6. Zgadzam się z Inde :)
      Skoro Anonimie uważasz, że pisze tak : ohydnie" i , kiedy czytasz jej posty chce Ci się wymiotować - czemu czytasz jej posty? Czy nie powinno się unikać tego co nam szkodzi? A może musisz się do lekarza wybrać, co ? XDDD
      Pisze swoim sposobem, look jest spoko, ładny, więc .. po co tak nie ładnie się wypowiadać?
      Powinieneś/ aś napisać subiektywny komentarz , dlaczego Ci się nie podoba, rozwinąć twoje spostrzeżenie, być może wtedy uniknąłbyś / uniknęłabyś niepotrzebnej dyskusji.
      No i na koniec dodam, że dodawanie "Sr" do imion lub nazw włssnych wyszło z mody jakiś rok temu :))
      Amen.

      ~KrólowaMuffineczek

      Usuń
    7. Zgadzam sie z Inde. Jezeli ci sie nie podoba, to po co, do jasnej cholery, czytasz? Jestes typowa hejtrka. Ogladalam wiele filmikow slawnych youtuberow i wszyscy maja takie zdanie jak ja. Hejter to ktos, kto zazdrosci innym. Nie jestes hejtrem? To nie hejtuj. Mozesz wyrazic swoje zdanie, ale nie tak "jestes debilem, idiota i idz sie zabic najlepiej". -,-

      Usuń
    8. Mi się look'i podobają. Nie chodzi o to, bo to kwestia gustu, ale jak Ci się posty nie podobają, to nie musisz czytać! Zgadzam się z Inde i Natalią. I sama się tak nie odnoś do redaktorek, anonimku! Możesz napisać: ,,post mi się nie podoba". Wyjaśnij dlaczego i Oliwka sobie to weźmie do serca! I tak, zazdrościsz, że to nie ty jesteś redaktorką próbną! A jak Ci tak bierze na wymioty, to idź do lekarza!

      Usuń
  2. Look jest niezbyt :( Post też... Proszę Cię, staraj się tak nie powtarzać. ~Juls, Agnes331

    OdpowiedzUsuń
  3. W look'u niezbyt podoba mi się spódnica. A tak to jest OK.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post :) Czasem jeszcze się powtarzasz, ale spoko, to przyjdzie samo.
    Look.. Ładny, aczkolwiek nie w moim stylu. Najlepsza wersja? Kawowa. Zdecydowanie.
    Co do Anonimka z dłuuuuugim komentarzem.... Nie hejtuj jej. Ciekawe jak ty byś napisała. Poza tym pisze się oHydnie a nie oCHydnie. Kumasz? A jak jej posty ci się nie podobają, to ich nie czytaj, oki? OKI.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    ~Zue

    OdpowiedzUsuń
  5. Look nie przypadł mi do gustu, nie podoba mi się. Spódniczka i bluzka trochę MS pogrubiają.
    Co do posta, to jeszcze się troszkę powtarzasz, ale widać, że się starasz (taa, człowiek nie czuje, gdy mu się rymuje...).
    Anonimku z tym długim komem-hejtem- oHydnie pisze się przez "h", nie przez "ch". Nie lubisz postów Oliwki- nie czytaj ich.
    Posdr
    ~Mandarynka
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  6. Look jest Ok, ale nie w moim guście :c
    Arli odeszła i już nie gra, dlatego Alicja ją wyprzedziła .... ;)
    Vanish

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepraszam, że to napiszę, ale po prostu muszę.. Ortografia i interpunkcja, tragedia. Ile masz lat? Powinnaś troszkę podrosnąć. Naprawdę przykro mi się to piszę.
    #jebanyhejterktoryniehejtujetylkowyrazaswojaopiniebojesttakidebil.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 10 lat. Z interpunkcją się zgadzam, ale z ortografią nie mam problemów. Nie było żadnego błędu w moim poście (chyba że coś ominęłam jak go czytała), ale podaj mi tylko co źle napisałam, a poprawię.
      olliwka1000

      Usuń
    2. anonimowy z długim hejtem i ten anonimowy ktury będzie zawsze hejtował:po1 główno ci do tego.Po 2 ciekawe jakiś ty byś napisał post bo napewno nie lepszy.Po 3 ty też byś nie zrobił lepszego looka.Po 4 jesteś skurwy*ynem.Po 5 jak ci coś nie pasi to nie czytaj tego bloga.Po 6 olivia koham twojego bloga

      Usuń
    3. Tak dla sprostowania to blog Abieski :).

      A właściwie to nie anonimowy hejter, tylko hejterktórypodałnickwiećniejesttakźlekiedyśbyłisamianonimowi, chociaż to nie zmienia faktu, że jeszcze wcześniejsza opinia była niegrzeczna wobec Oliwii.

      Usuń
    4. Z ortografią nie masz żadnego problemu, pomyliłam się, a do tego ma prawo każdy człowiek. I dziękuję, że nie odpowiedziałaś na moją krytykę "JEB SIĘ HEJTER", ponieważ to nie był hejt. Jeszcze coś muszę się spytać? Czy wy uważacie, że jestem to ja z pierwszego komentarza? Moja odpowiedź, to nie. Poza tym nie jestem hejterem, tylko napisałam swoją opinię. Do "zuzia kuzma" biedna ortografia. :"( Widzę, że Oliwia się bardzo stara, więc już nic do niej nie mam.. ^^ Pozdro dla tych, którzy umieją odróżniać krytykę od hejtu.

      Usuń
  8. Popraw ortografię, i szczerze (nie fochaj się) look był okropny. Gdy nie masz pewności co do łączenia stylów to kup sb. ,,Bravo" czy inne gazetki o modzie albo obejżyj kilka programów to z pewnością pomoże
    ~lolme

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się nie spodobała tylko fryzura. Powiedz mi gdzie były błędy ortograficzne, chyba że po prostu tak piszesz.

      Usuń
    2. przepraszam za błąd nie spodobała mi się tylko fryzura.

      Usuń
    3. Możesz mi też pokazać błędy ortograficzne? Nie widzę.. :c

      Usuń
  9. 3 i 4 wersja looka całkiem ok c: co do alicji,to jej już brakuje tylko 30 tyś do przegonienia alakingi! :o Fajny post i ogólnie fajny blog c: Zapraszam na mój marciowate-msp.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonim ma ból dupy, bo ci zazdrości xD
    Sam nie ogarnia ortografii itp a wytyka Ciebie... A i skoro tak lubicie hejtować to proszę z konta (:

    Pzdr
    Adri ♥
    AdziaQQ
    Adrianna2005 (MSP)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepraszam chodziło mi o interpunkcje

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!