czwartek, 11 grudnia 2014

Informejszyn.

Witam serdecznie. Będę witała się tak, albo Ohayo, zależy od sytuacji w której się znajduję.
Dzisiaj post informacyjny, z telefonu. Omówię go w kilku punktach. Otóż chodzi o komentarze pod moim ostatnim postem.
Styl ściągnięty od Laniacza! Co? Ja się pytam - co? Nigdy nie przyszło mi do głowy ściąganie stylu pisania od Wiktorii (jeśli mogę się tak do ciebie zwracać, LanoQ). Zawsze staram się być oryginalna i jeśli piszę krótkie zdania nie znaczy to, że od kogoś zgapiłam. No.
Za krótki post! Zgadzam się. Post rzeczywiście był krótki. Pisałam go w niedzielę całkiem późno, do tego miałam ciężki dzień. Na przyszłość postaram się pisać długie posty. Baaardzo długie.
Ty też hejtujesz! Hm.. Być może kiedyś zbyt ostro wyraziłam krytykę, za co przepraszam. Na pewno nie chciałam hejtować, bo sama nie pochwalam takiego zachowania.
Spier... z bloga! Napisał to Anonim, który podpisał się Kisieeeq. Na początku myślałam, że to naprawdę Kisiel, ale Inde uświadomiła mi, że to prawdopodobnie tzw. podszywacz. Ale i tak zrobiło mi się bardzo przykro.

Podsumowanie : Posty od tej pory będą dłuższe i pisane "moim stylem", a nie "stylem Laniacza". Jeśli kiedyś zdarzyło mi się coś shejtować - przepraszam. Jeżeli nie lubicie mnie bądź moich postów, nikt nie każe wam ich czytać. Mimo to proszę o kulturalną krytykę.

To by było na tyle. Pozdrawiam serdecznie i myślę, że wzięliście sobie do serca moje słowa.
/Zue :)

5 komentarzy:

  1. Ja nie pamietam, żebyś kogos hejtowała :) Uważam, że piszesz włąsnym stylem, ale każdy mógł powiedzieć, że to np. styl Laniacza, dlatego, że zauważyłam, że większość redaktorów pisze podobnie :))
    Masz fajne i bardzo ciekawe posty! Życzę ci sukcesów na blogu i .. zrobie Ci logo :) Nie przyjmuję zamówień jak coś, ale Tobie zrobie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. C: Zue, posty masz super, nie ściągasz. .. Może poprostu ludzie chcą się podlizać innym redaktorom, nwm i się pewnie nie dowiem xd Zauważyłam, że zbyt bardzo przejmujesz się hejtami, czemu? Przecież POLAK POTRAFI ;_; ( Potrafi hejtować ). Rozumiem, są tu fandomy i wszyscy mają swoich idoli, no ale błagam ;_____; Nie mam nic do nich, tyle że przez " wyrażenie się w negatywny sposób redaktora " to zaczyna się wielki ból głowy (?) xd, iż " mój idol tak powiedział to i ja ". Nie uważajcie tego jako hejt tylko jako " szczere wyznanie do którego nie którzy się boją podejść ". ~Juls, Agnes331

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pamiętam abyś kiedyś hejtowała. ;)
    W Tw postach jeszcze zauważyłam stylu Laniacza, więc nwm o co chodziło temu, kto to napisał.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem ci zue tylko tyle że niebiesz tego do serduha ja np niemoge rozpoznać kto pize na blogu dopiero po logu albo po podpisie lub np laniacz żygam tenczom

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!