piątek, 19 grudnia 2014

PORADNIK MUFFINKI: Jak dobrze rozpocząć rozgrywkę - TWORZENIE KONTA!

Hi! Tak, tak - zgadza się. Wymyśliłam poradnik. Hehe. Ale przyznam się, że takich już parę było na blogu, aczkolwiek JA postanowiłam zrobić go we własnej wersji. 

 JAK DOBRZE ROZPOCZĄĆ ROZGRYWKĘ NA MSP? 

Jak wiecie, kiedy tworzymy swoje pierwsze konto ( bynajmniej tworzyliśmy) , nie zastanawialiśmy się nad tym czy kolory do siebie pasują, albo czy włosy są w odpowiednio naturalnym wzorze. Jesteśmy zbyt podekscytowani i klikamy co popadnie! 
Jednak kiedy chcemy stworzyć sobie inne konto ( np. jak ja , stworzyłam Muffinkę , bo chciałam zapomnieć o przykrościach na poprzednim. Chciałam żyć na nowo :D) to po doświadczeniach starajmy się wybrać " z głową" , by zacząć dobrze grać! 


1. Tworzenie konta 

To chyba umie każdy. 
Wchodzimy na www.moviestarplanet.pl i klikamy na " Graj teraz" . Automatycznie przenosi nas do kreatora postaci. 

2. Wybór płci
Pierwsze i najważniejsze - wybór płci. Pewnie większość wybiera dziewczynę, dlatego nią się zajmiemy. ;) 

3. Twarz

 To jeden z najważniejszych elementów w naszej lalce . Jest bardzo ważne, by wybrać ładne rysy, w tym kolor skóry.
Poniżej zaprezentuję te kolory  które według mnie są najlepsze dla MS. 
Na zielono - POLECAM
Na czerwono - NIE POLECAM
Bez ramki - SĄ.. Okej..
Dodam tylko, że to wyłącznie moja opinia i nie musicie się nerwicować - każdy może lubić inne typy.
Teraz przyszłą kolej na rysy twarzy naszej laleczki. 

a) OCZY 
Na początku rozgrywki, młode użytkowniczki zwykle biorą te pierwsze ( bez zastanowienia), nawet nie im cyemu. Wzgladaj sytucynie i mao naturalnie. Poyostae s bardyiej ąludyklią, lecy tryecia para jetst.. dyiwna. Nikt bz nie chcia bz jego MS robi ciagle tak min. 
Wic ydeczdowanie najlepsye s drugie.




Wiele z nas ma też problemy z.. wyborem koloru. Najłatwiej jest identyfikować je z własnym, np. masz niebieskie - robisz je MSP,  masz brązowe - robisz je, itd. Lecz jest wiele takich odcieni. Dlatego pomogę Wam dobrać piękne barwy: 

CZERWONA RAMKA - ładne odcienie ciemnych oczu 
ŻÓŁTA RAMKA - ładne odcienie jasnych oczu ( blue) 
NIEBIESKA RAMKA - ładne odcienie jasnych oczu ( green)



b) NOS - tuz już jak kto woli, gdyż każdy nich jest całkiem, całkiem. Lecz gdybym miała wybrać ten najgorszy - pierwszy. Rzadko widzę MSs w takim
nosku, bo dziwnie się prezentuje i ten odstający dzióbek jest... dziwny. 






c) USTA - I tu też każdy wybiera te po środku. Są duże i pełne, natomiast pozostałe niezbyt ładnie się prezentują. Wiem tyle, ze wiele niemieckich ,MS  je ma i uważają, że są modne :D


KOLORY - nie bierzcie nigdy mocno czerwonych lub różowych, nie dość że nie pasują do reszty czy np. karnacji,. to psują efekt. Wybierzcie stonowane. 
Ja proponuję te: 


4. Włosy 
Dobra fryzura to całkiem niezły początek na dobrą grę. Pomimo kiepskiego wyboru peruk - da się wykombinować prawdziwe cudeńka na głowę. 

Poniżej zaprezentuję te, które ładnie wyglądają , oraz dam palety pięknych kolorów. 

I. Klasyczne. Lekko falowane i z grzywką na bok. Pomimo tego, są ładne. Zaprezentuje Wam paletę z barwami, w których ta peruka wygląda najładniej , a z boku MS w ' poglądzie.' Tu akurat w bordowo ciemnym kolorze.


II. Kręcone loczki, najładniej wyglądają w jasnym kolorze, aczkolwiek czarny też mu paasuje, oraz jasny orzech.

 III. Grzywka do góry i loki przykrywające nieco twarz. Klasyk, klasyk, często wybierany z resztą. Definitywnie już mi się znudził, lecz polecam mu ciepłe kolory: 

IV. Ostatnia fryzura jaka polecam, to... kok z wysuniętymi końcówkami. Nie jest jakoś wybitnie " piękny" ,ale inny pod względem ciągle powtarzających się rozpuszczonych włosów. Najładniej ta fryzura wygląda w jasnych włosach. 

5. Strój 
No i ostatni punkt naszego poradnika! 
Musicie wiedzieć, że nawet na samym początku gry ważny jest ubiór, dlatego stworzyłam parę kompletów w rożnych kolorach, byście mogli mieć jakby ' wzór" do rozpoczęcia świetnej gry!  < POSTANOWIŁAM, ŻE WSZYSTKO UMIESZCZĘ NA OBRAZKACH >

I. 


II.



 III.
IV.

To tylko niektóre " kreacje", które jako tako wyglądają porządnie i schludnie na początek. Mam nadzieję, że ktoś skorzysta z moich rad i spróbuje stworzyć wymarzone konto!

A tymczasem oczekujcie kolejnej części! 
BYE! :*

11 komentarzy:

  1. Fajny poradnik, bardzo przydatny dla początkowych MS. Zgadzam się też z Tobą- jak się robi pierwsze konto, to bierze się wszystko jak leci. Też tak miałam xD
    Bardzo dobrze, że zrobiłaś taki poradnik, bo tak jak już pisałam jest przydatny. Wiem, powtarzam się d;
    Najbardziej podoba mi się I, III i IV kreacja, chociaż ja bym zmieniła kolorki c; Ale jak kto woli d;
    Posdr
    ~Mandarynka
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory zawsze możesz zmienić ,chodziło mi głównie o to jak dobrać ubrania :)
      Fajnie, że post się, podoba =D

      Usuń
  2. Sama robiłaś te logo ? ;DD Jeśli tak to zrobisz mi ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jak tworzyłam swoje pierwsze konto miałam 7 lat i wogule nie patrzłam czy kolory sa dobrze dobrane :/ super post :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post, stylizacje są piękne!
    ~ Wizzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 stylizacja jest najlepsza i pozdro!
    ~swell12

    OdpowiedzUsuń
  6. Poradnik się przyda. Zawsze miałam problem z wybieraniem koloru skóry.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  7. Poradnik jest przydatny. O ile się nie mylę Kathey już taki poradnik robiła, ale trudno xDD Zrobisz mi logo?
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubie twoich postow. Wybacz , ale posty Oliwki wedlug mnie sa ciekawsze.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!