piątek, 19 grudnia 2014

Zakręcone zwierzaki #2

Hey!
Co tam? Ja chora, jak zwykle przed świętami. Tradycja, eh. Ale nieważne, nie o tym. A jak myślicie, z czym przyszłam? No pewka, booniesy! Kolejna część serii pt. "Zakręcone zwierzaki". Szaleńczo. Ale uważajcie, dzisiejszy będzie wyglądał jak:

a) Atomówka
b) UFO

Wybieram odpowiedź A. To przypomina mi atomówkę, serio! Nie wiem czemu, ale tak jakoś jest. Może to te wielkie oczy? Hmm...
Do rzeczy!


Przepraszam za jakość!
Haha! Laserowe, żółte oczy! Nie mogę z tego. Rogi i kokardka, bo miało być świątecznie, ale cóż... jest z lekka atomowo. Ogółem nie jest aż tak okropnie, ale idealnie też nie. O, a w ogóle - muszka też jest, no, no. Elegancik, widzę. Ej, no. Te oczy, padam. Lasery jakieś.

Imię: Atomówka (musiałam).
Wiek: 5 miesięcy.
Waga: 2 MS-kilogramy.
Znaki specjalne: Oczy, laserowe. (XDD)
Ulubione ubranie: Muszka.
Ulubiona zabawa: Skakanie na sznurze.
Lubi: Atomówki, popcorn, telewizję.
Nienawidzi: Ruchu i sportu.
Opis: Atomówka, hę... Codziennie ogląda telewizję, wyznaje Atomówki (OMG). Rzadko wychodzi na dwór.

No, a teraz... 2-gi zwierzak.

Znów jakość, yh!
No, nieźle. Ten lepszy, nieprawdaż? Nie ma przynajmniej laserowych oczu. Bynajmniej może być... Hmm...
Imię: Mauris.
Wiek: 4 miesiące.
Waga: 6 MS-kilogramów.
Znaki specjalne: Piegi.
Ulubione ubranie: Opaska z MSP.
Ulubiona zabawa: Kotek i myszka.
Lubi: Chodzić po lesie.
Nienawidzi: Nudy, telewizji.
Opis: Mauris to typowy ruchowiec, który nie umie usiedzieć w miejscu. Przepada za różnymi zabawami i wysiłkiem.

To tyle. Napisałabym więcej, ale niestety - stan zdrowia mi na to nie pozwala. :C
Pozdrawiam,

10 komentarzy:

  1. Ten 2gi lepszy ;) ten pierwszy jak masło (Jak dla mnie) wyglada XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie wiem, jakoś dziwnie. XD
    Hanka ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten drugi jest świetny,a pierwszy to herbatnik. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki. ;) Atomówka - herbatnik, haha! :D
    Hanka ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! Atomowka jest śmieszna a ten drugi (zapomniałam imienia) taki kul hihi xd
    Pozdrawiam i życzę powrotu do zdrowia :)
    Zue.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten pierwszy to masło :D Drugi jest strasznie ładniutki! Inaczej Kawaii! >.< Świetny Post!
    ~Wizzy

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miłe słowa i życzenia! ♥
    Hanka :*

    OdpowiedzUsuń
  8. SERIA NIESTETY NIE PRZYPADŁA MI DO GUSTU...

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!