czwartek, 18 grudnia 2014

Ocena looków redaktorek - post poza grafikiem.

Witam serdecznie! Tu Zue.
Nie spodziewaliście się, prawda? Ja sama się nie spodziewałam, że dzisiaj napiszę. Ale jakoś tak wyszło. Znalazłam czas, a więc cieszmy się i radujmy! :)
Przygotowałam dla was coś, co pojawia się prawdopodobnie pierwszy raz na tym blogu. Choć w sumie, nie wiem, bo tych postów jest taaaak dużo :p
No... ale co to jest?!
Nie jest to seria. Polega to coś na tym, że po prostu oceniam looki redaktorek naszego bloga! :) Dziewczyny, przygotujcie się, albowiem oceniam strój, w który jesteście ubrane teraz :) Jeśli zdradziłam jakiegoś looka, przepraszam :-( 

Na pierwszy ogień idzie Katheja :

Kathuś (nowe zdrobnienie dla Zosi XD), ten look jest po prostu C-U-D-O-W-N-Y. Te okulary, te buty, ta spódnica, te włosy, ta kurtka! ♥ No, kocham. Jesteś ikoną stylu. xd
Włosy : upięcie bardzo ładne, nie powiem. Kolor jest fajny, lubię go. Nic dodać, nic ująć. 10/10.
Kurtka : fajna, klasyczna skóra. Guziki są dobrane kolorystycznie do innych elementów, co bardzo mi się podoba. Supcio. 8/10, bo nie podoba mi się odrobinę ten kołnierzyk.
Spódnica : [uwaga powtórzenie, ja zła!] klasyk. Po prostu kocham ją. 8/10, bo troszkę obcisła i przykrótka.
Buty : nomc, fajne glanki. Też fajniutkie. *u* 9/10, ponieważ stryktura taka dziwnaa XD
Akcesoria (okulary) : mówiłam już, że są genialne? To mówię. 10/10

Ogólna ocena : 45/50, super!

Kolejna może Inde-Julson-Tost?


Fajny look. Troszkę te brązowe pasemka psują mi włosy, ale trudno. Butów nie lubię, sorkiii.
Włosy : są fajne, lubię je, aczkolwiek tu nie pasują mi te pasemka. Dałabym niebieskie. 7/10
Bluzka : klasyczny topik z napisem Boo!, który też lubę, aczkolwiek nie dałabym do niej tej wysoko podciągniętej spódnicy. 7/10
Spódnica : jak już mówiłam, bluzka i spódnica nie wyglądają razem dobrze, przynajmniej dla mnie. Toście, nie obrażaj mi się tu tylko. XD Do tego dodam, ze nie lubię jej :< 5/10
Buty : no... fajne. Dobrze, że połączyłaś te dwa kolory, a nie dałaś jeden. Nie lubię ich, ale tu wyglądają przyzwoicie. 10/10
Akcesoria (tatuaże) : całkowicie niepotrzebne, ale chociaż nogi nie są takie gołe. 2/10

Ogólna ocena : 31/50, troszkę słabiej, no ale trudno.

Zaprezentujmy looka Lanelyee!


Piękny! Jesteś oryginalna, a to najważniejsze. Włosy przysłaniają twarz, więc jest supcio :>
Włosy : nigdy ich nie używałam, ale od dzisiaj chyba zacznę. Jak wyżej, przysłaniają twarz, a to dodaje tajemniczości. Do tego fajnie wyglądają, bo są blond. 10/10
Sukienka : Jest fajna, jej krój na początku mnie obrzydził, ale teraz jest cudnie. No, miód malina! XD (tutaj dam max. 20 pkt. za sukienkę, ponieważ Hania nie użyła spodni) 18/20
Buty : klasyczne balerinki. Nie wiem tylko, od czego wziął się ten czarny. 7/10
Akcesoria ("uszka") : no... jest okej. Są innego koloru niż włosy, więc plusik za to. 5/10

Ogólna ocena : 40/50, więc gratuluję!

Następna może Luiza-Mysia...?

aktualny strój Mysi coś mi szwankował więc wzięłam najnowszego looka

Hm... Czerwony okropnie oczojebny, tak to jest okej. Na twoim miejscu szybko zmieniłabym twarz i skórę, oczywiście bez obrazy.
Włosy : fajne, z czerwonym ombre. Dałabym inne, ale prezentują się nieźle. 7/10
Sukienka : koteł. Ta bluzka mnie za każdym razem smuci, bo jest dziwnie ułożona :< Taka jakby spódnica ją ratuje. A kołnierzyk to już w ogóle cudoniały (połączenie wspaniały i cudowny XDD) 17/20
Buty : Klasyczne balerinki, jak u Hani. Fajne. :) 10/10
Akcesoria (wianek) : nom, ładny. Nic dodać, nic ująć. 10/10

Ogólna ocena : 44/50, brawo!!

Ostatnia redaktorka, Laniacz.

Oryginalny, fajny look. Zachowałaś mroczność dzięki tym cieniom. 
Włosy : bombka. Niezbyt je lubię, ale tutaj wyglądają nieźle. Nie kumam tylko skąd wziął się kolor. 8/10
Koszula : różowa, jak kokarda. Klasyczna, do tego. Super. 10/10
Spodenki : spodnie jak spodnie, hahs. Aczkolwiek z koszulą wyglądają nienajgorzej. 10/10
Buty : klasyczne, e, jak się nazywają te buty? Nieważne. Kolor chyba taki jak na muszce. 5/10 
Akcesoria (muszka) : ta muszka... ta muszka... dodaje uroku. Szyja nie jest goła. Fajna :) 5/5
Akcesoria (kokarda) : no, kolor jak koszula. Fajna, ale niepotrzebna. Ja bym zdjęła. 1/5, sorki. 

Ogólna ocena : 39/50, bardzo dobrze. :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No, to był by koniec tego posta. Podobał wam się post? Jak oceniacie looki dziewczyn? Piszcie w komentarzu! :)

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie! 

 Nowe logo, podoba wam się? Mi tak ♥

[!!!] PS. Osoby, które zamawiały loga dostaną je jutro! Niestety będą to tylko 2 zamówienia z trzech, przepraszam. :< 

Z. <3

23 komentarze:

  1. Ok, nie obrażam się, tylko mogłaś wziąć innego looka, bo jak jestem ubrana w coś, a nie mam zrobionego takiego looka to znaczy, że ubrania są dobierane. W tym wypadku ubrałam się tak, bo rysuję właśnie coś takiego w szkicowniku TM, wiem że to nie pasuje do całości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post ;3
    Trochę ostro oceniasz (bez obrazy) :\

    /szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej ej... ja tylko mówie na mojego nołlafa Kathuś :@
    Fajny post.
    ~Wizzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Julko, z Tw komków wyżej wynika, że tylko się tak ubrałaś. XD A mi osobiście Tw strój się podoba. :)
    Look'i Kathey zawsze są doskonałe. Nigdy nie ma się do czego doczepić. IDEALNOŚĆ!! :o
    Hania jak zawsze oryginalna. Jej look'i są ładne. :))
    Look Lui jest śliczny. *.* Taki dziewczęcy i uroczy.
    Lubię look'i Laniacza. Przeważnie są takie mroczne. Z tymi 'dołkami w policzkach'. MROCZNOŚĆ!!!11!!
    Logo super! Sama robiłaś? ;c

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam sama i cieszę się, że ci się podoba :)

      Usuń
    2. Hehs, dzieki xD To nie moj look btw. tylko KathejQi (haha, pamietasz swoja faze na 'Q'? XD), ja zmienilam tylko wlosy na potrzebe projektu do szkicownika a tatuazy mi sie nie chcialo zdejmowac, jak to mi. Ogolnie to kocham oryginalna wersje looka, ta bluzke i spodnice, do butow nie bylam zbytnio przekonana ale tutaj tak super duper pasuja... xd
      Teraz czekam na Faber-Castelle zeby pokolorowac wlosy bo moimi kredkami nie moge zrobic blondu xd.

      Usuń
  5. Wizzy.. Nie czepiam się ale od kiedy jesteście "naj" z Zosią, masz ją chyba od niedawna a skróty już takie jakbyście znały się sto lat xd. Nic nie
    sugeruje... Post jest super. Ostro oceniasz, no ale to lepsze niż tylko pochwały itd. c'nie? ~Juls, Agnes331

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jula, ja i Zosia jesteśmy naj od ponad 6 miesięcy. Dopiero dziś Kath zaprosiła mnie do swoich naj, bo ja zawsze nie miałam miejsca a teraz się znalazło. Poza tym w każdej chwili Zosię mogę spotkać przypadkowo na ulicy, bo jesteśmy z tego samego miasta. Wiem, że nic nie sugerujesz i wgl. (: A dziś uświadomiłyśmy se że jesteśmy nołlajfami. XD
      Powodzenia na blogach. C: Na blogu Em głosuję na cb Juls.
      ~Wizzy, Herba, Wizzol, Nołlajf

      Usuń
    2. Faunę looki oprócz tego ostatniego ;)
      Zapraszamy na mojego bloga: https://kicaty.blogspot.com

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Why you spam under my post? We can't understand you, sorry.

      Usuń
    2. Nie chce obrażać ale Zue popisujesz się ;/
      * Why ARE you ....
      -Zielony żółw :)

      Usuń
    3. Huh, nie popisuje się. Po prostu nie lubię takiego spamu pod moimi postami :)
      Co do tej poprawy nie jestem mistrzem angielskiego, więc nie musiałaś mnie poprawiać.

      Usuń
    4. Ok, spk sorry ja też nie jestem :) hehe
      -Zielony żółw

      Usuń
  7. jangan lupa, kita hidup ditanah. kita bukan langit

    OdpowiedzUsuń
  8. membawa berkah dan membukakan pintu kesuksesan

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za pozytywną ocenę! :*
    Hanka ♥

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!