środa, 17 grudnia 2014

Scary X-Mas - #look + Anime Reflects! #1

Witam serdecznie!

Dziś środa! Jeszcze tylko 3 dni drogi przez mękę i przerwa!
Okok, nie o tym jest post. Dzisiaj mam dla was looka oraz... coś. Zobaczycie, co.

Look nosi nazwę Scary X-Mas. Przyznaję się - nie jest mój, ale tak mi się spodobał, że musiałam go kupić. Autorką jest Nielegalna Adrjanna. Mam nadzieję, że nie macie mi za złe, że nie jest mój. :<

Skład + cena :


Nomc, drogo... czemu?


Dlaczego nigdy nie mogę się oprzeć tym tatuażom! No, przepraszam, taka jestem.

Wersja kolorystyczna i jej paleta :

jak to szkaradnie wygląda na mojej innej MS!!!!!!!!!!!!!111


Nonono, ładna wersja. Czerwona jak krew ♥ Ups, zapomniałam dodać w faktach o mnie, że lubię ssać krew, np. jak skaleczę się w rękę. Jestem dziwna.

Dobra, to koniec omawiania tego looka. Teraz omówimy inny... z anime! Abi robiła takie cuś, ale już tego nie robi, c'nie? Jeżeli ci to przeszkadza, Karolino, mogę przerwać c: 


Jest to główna bohaterka, Inari, z anime Inari Konkon, Koi Iroha. Odzwierciedlenie bardzo trafione, moim zdaniem. Spójrzmy, jak wyglądała tytułowa dziewczyna.


Nomć, jak mówiłam, trafione. ♥ Niestety, nie będzie palety, składu itd., bo robiłam tego looka okropnie dawno :C Za tydzień już będzie, obiecuję. :>

A więc to na tyle w tym poście. Mam nadzieję, że wam się podoba. Piszcie, co myślicie o looku oraz o serii z anime. Jeśli też jesteście otaku, możecie podkładać mi osoby. 

Pozdrawiam wszystkich, trzymajcie się!


8 komentarzy:

  1. Anne z anime K-Project lub Mikoto Suoh z tego samego anime. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny look <3 ~ Juls, Agnes331

    OdpowiedzUsuń
  3. Look'i są śliczne, a pierwszy najbardziej! :)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny look <3 Pienkny, zachwycił mnie, hehs. Co do wersji to ładna, ale ten kolor włosów mi nie pasuje :l Tak to też cudna <33
    Seria z anime również fajna. Trafnie odzwierciedliłaś Inari c; Prowadź ją dalej, jeśli Karolinie to nie będzie przeszkadzać d;
    Posdr
    ~Mandarynka
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPCIO!! A teraz pozwól, że się zareklamuje: Zapraszam na bloga: sweetmajamsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mam takie pytanko zrobisz mi logo? jestem mickejla1230xddx

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli będziesz prowadzić ta serie z postaciami z anime, może zrobisz Uryuu Minene z Mirai Nikki (dziewiątą)? Moja znajoma juz robiła taki look, ale jestem ciekawa jak ty go zrobisz. :) A tak btw. to fajny post. :P

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!