piątek, 23 stycznia 2015

Wena twórcza i brak czasu = Loga dla nikogo, ćsi.

Hejka!
Tak, to Laniacz.
Ale Was ostatnio nabrałam, hehehehhehehe
Przez to, że się źle czuję, to piszę o tej godzinie posta. Normalnie kończę o 14:35, a jest 14:25, em.
A jutro mam egzamin z fortepianu, kc moje ciało od środka, wie kiedy zachorować (ja prawie nigdy nie choruję ;_;).
Otóż nabrała mnie taka cudowna wena twórcza i robię loga 8-)
To co, chcecie zobaczyć?
Pokażę ich 5, albo 10, albo 9... nie wiem ile, na pewno zrobię Inde (miałam jej zrobić świąteczne, apff), Malinasi (kiedyś mnie prosiła, ale ćsi), i takiej Ali co prosiła któregokolwiek reda, a zgłosiły się 3 dziewczyny, więc kompetiszjon. (Pozdrawiam Zue, chyba wie dlaczego)

Najpierw dla naszej Inde, ktora chce odejsc (apff):
(w ogóle gram teraz w takie coś na gry.pl, boszee, nie pytajcie dlaczego, wciągnęłam się XDD)
Mi tam się podoba, heh, mroczne D: Męczyłam się z tym logiem, chyba tylko przez napisy. Oczywiście się spytałam Abi i reszty, a że tylko Abieska była, to mi poradziła taki napis, zamiast poprzedniego (hahahha, co to było). Żałuję? Nie wiem, efekty były bardziej czerwone, choć... to jest niezłe.

Następne dla Malinasi (zgodnie z prośbą 8)):
Aaa, to było trudne zadanie.
Nie wiedziałam jakie wybrać tło, nie pasowało, potem jak umieścić wszystko, następnie problem z efektami, a na koniec, na deser - z napisami. Yh. ;_; Ale Malinie, Malinasi, podoba się, więc jest git. 8)

***

Jest piątek, powyższe rzeczy robiłam w środę.
Ah, zawaliłam egzamin, przez to, że się źle czułam.
Ćsi.
Ale się dostałam do etapu wojewódzkiego z konkursu przedmiotowego z j.polskiego <3
A w środę tak mało napisałam, bo zbyt dużo grałam w RPG, choć miałam kilka godzin kompa.
Teraz nikogo nie ma i mogę się skupić, hehe.
Kończmy loga!

Następne logo dla Ali, chwila, za sekundę znajdę nick...
Ala3221! Proszę:
(Na wstępie dodam, że będzie to słabe logo z powodu zepsucia się MSP :) )
Pierwsza wersja. Mi się mniej podoba, to będzie Twoje zdanie, Alu.

Druga wersja:
Troszeczkę inne, obraz jest ciemniejszy i są inne napisy. Aww, z piosenek <3
Ogólnie efekty mi się bardzo podobają, napisy ujdą z życiem :D
Przepraszam, że robione w postaci looka, ale coś z moją sztuczką się stało :(

I ostatnie logo dla iue:

Mroczne, zbyt bardzo (dostała się do wojewódzkiego etapu a pisze jak analfabeta ;_;).
Przepraszam, słucham Within Temptation i tak jakoś... strasznie mrocznie mi w głowie, w ogóle wszędzie XDD
Samo logo mi się średnio podoba przez te napisy :/ Ale znaczenie jest super:
"Powiedz mi, że jestem oziębła, lecz cóż mogę zrobić?"
Takie życiowe.
Oczywiście z piosenki, hehe.
Within Temptation - Frozen, polecam bardzo bardzo bardzo. 8)

No cóż, to tyle, jeśli chodzi o loga.
Taa, jest ich mało, ale właśnie mi się skończyła wena do robienia efektów, no, jestem chora i głowa mi pęka.

Króciutki post, przepraszam, mam ograniczony czas na komputer & głowa mnie boli :C

Chandelier,
Aaa, nie wyszło mi :C
Ps. Ładny look? Trochę inne kolory są, ale chodzi mi o skład XD.

24 komentarze:

  1. 1 kom? :D
    PS: moge logo? Nick: Kara3003
    Super post i ładne loga! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mam mroczne Logo *u*.
    -iue

    OdpowiedzUsuń
  3. Supcio post i też jestem chora :( a mam pytanie mogę logo? Mój Nick: laskajaktralala ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę logo? Nick Draculaurazmonsterhigh
    super post, Look mi się podoba możesz go przedstawić? XD
    'Lala

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zajebiaszcze loga *u*. Mogłabyś mi zrobić? Nick: Adrianna2005, tylko zamiast nicku może pisać Adaq, lub Adri? Dzięki :** Look śliczny :** Serioo :**

    Pozdraffiam :*
    Adżi
    Adaq
    Adri
    Adrianna2005 < MSP

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej, biste loga, laniaczu ;>
    Dla Inde naj <33
    Mogę logo? Masz dużo zzgłoszeń, wiec nie zmuszam.
    Nick na Msp: Keyleen
    Jkbc, piszę z konta koleżanki.
    ~minti\Keyleen

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post. Nigdy ci nie dorównam ;) Tak szczerze to próbuję. NIEWAŻNE. Ja nie chcę loga (dziwne) xD Mogłabyś mi powiedziec jakiej czcinki użyłaś w logu iue?
    ~Liquiq

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, aż płaczę :'c
    Wszystkie mi się podobają, ja do lóg w ogóle nie mam weny.


    Karolcza chcę logo. Już chyba 4 raz prosi. Nick - Klaudia_17 Musisz się troszkę pomęczyć z znalezieniem mue T^T MAINE WINA, MAINE WINA, MAINEEE WINĘ.

    ~Karolcza. Pfy. PLUJĘ POMARAŃCZĄ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, domagam się czegoś z anime. Albo z Mirai nikki lub z Kuroshitsuji ;-; WYMAGAJĄCAJAPLUJĄCAPOMARAŃCZĄ

      Usuń
  9. Też przeszłam z wojewódzkiego z polskiego :)
    Śliczne loga!!!
    ~luckie

    OdpowiedzUsuń
  10. Loga śliczne! *.* Takie mrrroczne. ♥
    Zdrowiej szybko!
    #luk w Tw logo śliczny.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  11. Zarabiste loga.
    Zrobisz mi logo?
    Jak tak to jakieś takie kawai.
    Nick na msp
    Graciellda lub [ala123]
    Z którego chcesz.
    ~Keyleen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale Keyleen to ja. Jeśli to tw Ksywa to rozumiem c;
      ~Keyleen

      Usuń
    2. Tak to moja ksywka ;/
      ~Keyleen

      Usuń
  12. Laniaczę, oboże, oboże, loga są takie zajebiste, że się powieszę. Aaaaaaaa!
    Najładniejsze, wg mnie, dla Iue (jeśli źle napisałam, przepraszam, ale ksywa jest naprawdę cudna ♥). Nie wyszło Ci dla Ali, oczywiście to moja opinia. Te dla samej siebie (leeeeel) jest piękne.
    Domagam się takiego, oczywiście zamiast Ciebie ja, lol. Aktualny wygląd.
    Proszę.

    Eh, mama krzyczy, więc kończę.
    Pozdrawiam
    Anae (nowa ksywa, pikna ♥), czyli również Zue.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, i jeśli zrobisz mi, to napis Anae aka Zue ♥ :)

      Usuń
  13. Laniacz, te loga są biste! ^^
    Najpiękniejsze/najlepsze jest dla.. Malinasi *tsa, szukałam*.
    Też chcę logo, ale dużo zgłoszeń masz .-. *lol*.
    Mój nick: martynka_p
    *taa, super >.<*
    Troszkę trzeba się pomęczyć szukając *kolejna wada mojego nick'u c':*
    Chciałabym mroczne, lolsy.
    Napis może być Tyneqs *heh, nazwa z insta, koffam*
    Fajny look c':
    Przedstaw go, jeśli chcesz! *przedstaw* :D

    Tyna/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, zamawiam logo :D
    Nick:LolkaaaXD
    Styl: Niebiesko różowy ^^
    Tło jakie chcesz byle by nie mroczne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. BOŻE
    PIĘKNE
    RAJSKIE
    CUDNE
    AWW
    KOCHAM TE LOGA.
    *WYŁĄCZAM CAPsa*
    Omg dziękuję Ci
    Czudoffne
    Głupawka
    Kończę, bo moje pisanie może się skończyć czymś złym. Bardzo. Skojarzyła mi się Zue.
    Psdr
    ~Ala3221 - Alicja/Ala/Alcza/Alczakoffa/Ogórek(tsa, Ogórek dzieło mojej klasy [przez chwile nie wiedziałam jak napisać ogórek])/Capuchino/Cap/Capek/Kapeć(dzieło Carmen 8))

    OdpowiedzUsuń
  16. O, hej, dzięki za logo B) Nie wchodziłam na kompa i nie widziałam, także ten.
    Ogólnie to już mówiłam ci pierdyliard+1 razy, że te loga są takie pikne. :<

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ty wiesz że Gute Nacht to dobranoc, nie ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne loga. Zrobisz mi? Mam brzydkie konto więc wybiesz jakiś znaj. Prosze

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!