czwartek, 22 stycznia 2015

Coś o Moviestarplanet (czyż ta nazwa nie jest denna?) #2

Hej wszystkim!
Z tej strony Zue.
Przepraszam za brak postów, wiecie, ferie i te sprawy. Noo :/
W ogóle dzisiaj kolejna część Czegoś o Msp! Cieszcie się? Nołp.
Także ten tego, zaczynamy.

1. Hackerzy. 

Zapewne wszyscy z tym terminem się spotkali i myślę, że każdy potrafi wymienić chociaż jednego hakera. 
Na starym MSP moderatorzy mieli spore problemy z atakami internetowych piratów, jak i z paniką użytkowników. Dlatego wzmocnili oni zabezpieczenia i teraz naprawdę niełatwo jest hackować. Oczywiście, są gracze, nawet całe organizacje hakujące. 
Ważne! Nie dajcie się nabrać na teksty typu "Daj mi hasło, a dostaniesz vipa" czy "Zmień emaila na tego i tego a dostaniesz starcoins i diamonds". Nie! To są zwykłe cwaniaki, które oszukują. (pozdrawiam moją przyjaciółkę, która robi coś takiego dla jaj - Olu, nieładnie!)
Wracając, wyczytałam kiedyś, że aby być hakerem, trzeba używać własnego systemu, to znaczy, że musisz sam/-a stworzyć program do hakowania, a nie używać cudzego. W pełni się z tym nie zgadzam, no ale cóż, Zuziu, musisz zostawić swoje poglądy dla siebie. 

Anonymous : 


Organizacja, która hakuje nie tylko na MSP. Tzw. Anonki charakteryzują się brakiem góry, czarnymi, luźnymi spodniami, fioletowymi włosami upiętymi w kok, kapeluszem oraz skarpetkami w tym samym kolorze. Tutaj na ekranie głównym gry.

Jak najczęściej hakują?

Tworzą na forum tematy pt. Little Test, w których polega m.in. na znalezieniu jakiejś litery w ciągu innych. Np. :

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmnmmmmmmmmmmmmmm

Osoby, które napiszą komentarz w takim poście, mają "szansę" na zostanie shackowanym. Anonymous'i (nie wiem jak to się odmienia, huh.) zdobywają w jakiś sposób IP twojego komputera, blokują je, Bluescreen, papat. Jeżeli podczas takiego ataku uda Ci się jakoś odblokować komputer (powtórzenie, o nieeee) MovieStarPlanet zablokuje go i nie będziesz mógł nigdy wejść na ową stronkę z tego komputera (...), na konto prawdopodobnie też. Przykreee soł macz.


Rozmowa z być może prawdziwym hakerem :

zdjęcie nie jest moje!

The Dolly, kolejny/a hacker/-ka. Tłumaczenie rozmowy :

Hej.
Jestem The Dolly!
I shackowałam twoich przyjaciół. 
Teraz chcę SHACKOWAĆ CIEBIE!
Jak mnie znalazłaś?
Shackowałam twoich innych przyjaciół...

Także tak się sprawa prezentuje. Co jeżeli spotkamy się z taką sytuacją?
Natychmiast blokujemy tą osobę, zgłaszamy w kategorii Inne, najlepiej wpisać Podawanie się za hakera, groźby. 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No to tak.. mam nadzieję, że post wam się spodobał. Jeszcze raz przepraszam za nie-pisanie. I za to, że notka taka krótka, spieszę się, a chciałam napisać cokolwiek.
Mam nadzieję, że dowiedzieliście się co nieco o "mrocznych graczach" naszej gry.
Pozdrawiam :)

~Zuzanna, bez loga, coś szwankuje. Papat!

11 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam o tych tematach na forum :o Dzięki, być może ratujesz mi konto :D
    I tak naprawdę to bardzo lubię to serie, można się czegoś dowiedzieć, nie jest o modzie i w ogóle :D

    ~kami273!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czeqam na logo o ktore poprosilam pos #jakimstam postem.
    "Bateria rozladowana. Podlacz ladowarke" - yh
    Pe es de er
    Hackerzy to kupqi.
    wez daj nazwe teb serii " to i owo o MSP" oczywiscie msp nie w skrocie, ale jak jestem na tel w nocy to nic nie chce robic (procz czytania)
    ~Ala3221

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię niebawem :)
      Możecie zamawiać pod tym postem!
      Przykładowy formularz :
      Nick: Czarna Zuellas
      Styl: mroczny
      Tło: las w nocy+czarny gradient

      Nomc. Zamawiać! :D

      Usuń
    2. Sama sobie wybierz, jakie ma być 8)
      ~Ala3221 - Ogórek
      PS. Ogórek to od teraz mój oficjalny podpis

      Usuń
  3. Przydatne... sama nie wiedzialam o temacie z mmmmmmmmmmmmmmmm czy jakos tak. Zuzanno zadkocz nas swoim logiem.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydatny post, nie wiedziałam o tych tematach na forum i o tym jak "ubierają się" hakerzy :p
    natalkasam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamawiam logo ;)
    Nick: sara emo (17lvl)
    Styl: taki słodki iksdee XD
    Tło: z cukierkami :D

    A co do postu super. Czekam na kolejną część :>
    ~sara emo

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamawiam logo
    nick Draculaurazmonsterhigh
    napis lala
    styl wiosenn
    tło las xD
    'Lala

    OdpowiedzUsuń
  7. JaNjeWierzęWHackerów:C
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!