wtorek, 20 stycznia 2015

Moja (TYMCZASOWA) obsesja, czyli TRZY LOOKI + DZIĘKUJĘ

Ee, po co proste tytuły.
Lepsze są długie, złożone i generalnie bez sensu.
I do tego bez kropki na końcu! Ktoś to zauważył?
Em.

Heii!
Wiem, fajny początek posta 8)
Miałabym dla Was bardzo dobrą informację, ale jej nie mam (Chociaż ją mam).
Czemu?
Nie mogę powiedzieć, ćsii.
Koniec gadania bez sensu, bo ten post ma być na poważnie postem.
Serio.
Wiem. Nie widać.
Mam głupawkę, nie wiem czemu, tak po prostu.
Być może jednak ten post nie będzie taki do końca normalny? Ocenicie to sami.
A teraz przejdźmy do notki.

Więęęc!
Ostatnio (Czytaj: Od jakichś 4 dni) mam mega obsesję na punkcie pewnych looków.
Jakich looków?
Looków, w których ubrania są szare, a tylko włosy kolorowe.
Nie, to nie wygląda brzydko.
Przynajmniej dla mnie, a legendy powiadają, iż całkiem znam się na modzie (Czytaj: Nie robię looków-katastrof, tzn. Każde ubranie innego koloru, mocno różnego, i do tego nic nie pasuje stylem do niczego.).

I tak nic z tego zapewne nie zrozumieliście.
Może więc przejdę do zaprezentowania takowych kreacji, na które mam fazę?
Przygotowałam trzy takie, żebyście zobaczyli jakie są te stroje, a może nawet żebyście się do nich przekonali?

OD RAZU MÓWIĘ: TE KOMPLETY NIE SĄ DLA WSZYSTKICH I ŚMIEM TWIERDZIĆ, IŻ WIĘKSZOŚCI SIĘ NIESTETY NIE SPODOBAJĄ.

Dobra, jesteście poinformowani, ostrzeżeni, więc możemy lecieć z tym koksem 8))

LOOK PIERWSZY
Dangerous sweetie - Słodka niebezpieczna <Dziewczyna>
 

Wiem, wiem, te looki nie będą na środku, ale to wina tych włosów - powodują, że ze screenami dzieją się różne dziwne rzeczy.
Oh, bez skojarzeń...
O look'u?
Naprawdę bardzo mi się podoba. Całość byłaby normalna, a wręcz nudna, gdyby nie ta opaska, i oczywiście kolorowe włosy ♥
Komplet na pewno nie jest dla każdego, o czym wspomniałam już wcześniej, aczkolwiek kiedy zmienimy barwy, wygląda zupełnie inaczej...
No, ale o tym będzie, więc nie za szybko.

Skład kompletu i jego cena?
<RESET KOMPUTERA #1 NASTĄPIŁ W DOKŁADNIE TYM MIEJSCU>


Cena?
Według mnie, przystępna.
2200 sc za 5 rzeczy to w tych drogich czasach rzadkość...
Idę zrobić sobie herbatę.
Dobra, wstawiona, a ja wracam do notki.
Sorry, jeśli modzi potrafią zrobić buty za 950 sc albo sukienkę za 1800 sc (WIEM, były sukienki po 5 tys. sc i po 3 tys. sc, ale one były z VIPów na rok!), to naprawdę trudno o dobry a zarazem tani komplet.

A teraz... Jak nasz strój będzie wyglądał w innych barwach, i we włosach koloru naturalnego (Tak bardzo poprawnie zbudowane zdanie...)?

I WERSJA KOLORYSTYCZNA

Aww, ładna. ♥
A wręcz piękna...
Lecz... Normalna.
Nie ma w niej nic niezwykłego; no może niezbyt naturalne zestawienie kolców i słodziutkiej sukieneczki, ale cichooo.
Biało - czerwona, jak flaga naszego kraju.
Tak bardzo patriotycznie.
Dzisiaj mam coś do słów "Tak bardzo" na początku zdania.
Tak bardzo logiczne.

Zapychajmy
Razem
Miejsce,
Bo
Co.

ZRMBC. Niee, AOSZM rządzi!


II WERSJA KOLORYSTYCZNA

O boże.
Jakie cudo! *o*
Bardzo, bardzo, bardzo podoba mi się to zestawienie kolorów.
Ta wersja jest o wiele lepsza od pierwszej, i równa się z oryginałem.
No, bo wiecie...
KOLOROWE WŁOSY ♥
Jej, jutro na łyżwy, jej.

Przed
Chwilą
Zjadłam
Tosta.

PCZT. Prawie POCZTA. Btw, skoro Tost, to pozdrawiam Inde. ♥


III WERSJA KOLORYSTYCZNA

Dżizus, fuuuuuj.
Ja nawet nie wiem, czemu wrzuciłam to okropieństwo na bloga... ;-;
Nie wyszło, nie, nie, nie.
W ogóle jak ja wpadłam na połączenie bardzo jasnego błękitu z dosyć ciemną żółcią? ;-;
Zaczynam wątpić w moje umiejętności...
Ale dobra, cicho.
Wersja zdecydowanie najgorsza, nie wyszła zupełnie.

Właśnie
Piję
Herbatę.

WPH. Nie no, całkiem fajnie. A skoro herbata, pozdrawiam Wizzy. O ile to czyta, bo nie wiem, czy gra. :C






Dobra, zaliczyliśmy pierwszy komplet, więc możemy przejść do następnego.
Ale zanim to, podsumowanie pierwszego stroju - Wygląda ładnie w prawie każdych kolorach (III wersja kolorystyczna mówi, że nie w każdych. ;-;). Tyle chyba.
Najbardziej podoba mi się oryginał i II wersja kolorystyczna, którą być może kupię?
Daleeeeeej.

LOOK DRUGI
Rockin' cutie - Rockowa słodkość
 <Co ja mam z tą słodkością? ;-; A no tak. Ta fryzura jest przesłoooodka.>

O bożebożebożebożebożenko
Kocham ten look!
Tak, aż tak bardzo.
Nigdy przedtem nie używałam tych spodni, a teraz widzę, że to był wielki błąd - Zakochałam się w nich ♥
W zasadzie to cały ten komplet stworzyłam na podstawie dołu (I KOLOROWYCH WŁOSÓW ♥).
Nie ględź, Katheja.
Look? Słodki, aczkolwiek nie do końca.
Taki... Specyficzny, jednak według mnie - cudo! ♥

Skład, cena i inne.


Ten komplet jest droższy od poprzedniego, jednak nieznacznie (175 sc XD), a w składzie ma 6 rzeczy.
I nie, nie liczę tych rzęs, które tu są (Są na składzie, ale nie w koszyku).
Jak najbardziej dobry koszt, zważając na to, jaki on jest.
I MA KOLOROWE WŁOOOSYYY!

No, ale skoro ma kolorowe włosy, warto spojrzeć, czy bez kolorowych włosów będzie tak samo ciekawy?

I WERSJA KOLORYSTYCZNA

Próbowałam kombinować ze zmianą kolorów na brzegach szram spodni (Dżizas, jak ja to ujęłam. XDD), ale wyglądało to okropnie.
<RESET KOMPUTERA NR #2, #3, #4 I #5 NASTĄPIŁ W TYM MIEJSCU>
Wersja?
Naprawdę mi się podoba, ale jest taka... Normalna?
Tak, jest NORMALNA.
Bardzo NORMALNA.
Oryginał z kolorowymi włosami (♥) jest lepszy, serio.

Zapychajmy
Miejsce,
Ludzie!

ZML. Rly?



 II WERSJA KOLORYSTYCZNA

Mrr, śliczna B)
No, ale jednak... Normalna taka.
No, ale jednak... Ładna taka.
Nie powtarzaj się!
Powiedziałam to do siebie, jakby kto nie wiedział...
Wersja? Ładna, zgrabna szczupła itede.
Nie, ja nie jestem normalna.
Nieeee.
Jak na razie jednak rządzi zdecydowanie wersja oryginalna, z moimi (Ostatnio) ukochanymi kolorowymi włosami ♥
Tak, zapycham miejsce, nie używając zapychacza.

Zapchnijmy
Miejsce!

ZM, tak, zapychacz taki długi.



III WERSJA KOLORYSTYCZNA

Nie mamo, nie bieski.
Słaaaaaaaaaaabeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Aczkolwiek wersja nie jest słaba, a wręcz przeciwnie - podoba mi się. Bardzo mi się podoba.
Nie jest może najładniejsza, bardziej podoba mi się wersja druga i oczywiście, moja #nienaturalnowłosowaoryginalna, no bo jak inaczej, ale jednak ładna.
No, ale normalna. B)
Przynajmniej nie nienormalna, no bo to nie byłoby takie fajne czy coś.

Zapycham
Miejsce
Drugi
Raz!

ZMDR - spoko, ale AOSZM lepszy. ♥







Dobra.
Co dalej?
Nie będę ględziła... Bo i po co?
Przejdę do ostatniego kompletu, jednocześnie najładniejszego i najnowszego.

LOOK TRZECI
Dark Kitten - Mroczny kot
(KOT MROCZNOŚCI, MUAHAHAHAHAHHA!)


Nie żyję, kocham ten komplet!
Na początku myślałam, że to będzie kompletna klapa, bo nic nie pasowało do tej spódnicy, ale jakoś nawinęła mi się ta bluzka...
I pomyślałam, że sprawdzę jak wygląda ze spódnicą.
I bum! (Ibum to taki lek)
Całość już sama się ułożyła.
Aha, i zapomniałam wspomnieć, że na początku wsadziłam na Kathejkę kolorowe włosy B))

Skład, cena, wszystko.


2400 sc - cena największa, aczkolwiek komplet jest naprawdę warty tej ceny.
Zawiera jeden element dla cip.
Bez urazy dla VIPów, czyli między innymi dla mnie. 8))
Taaa...
Wydaje mi się, że wykorzystamy większość elementów w następnych stylizacjach, no może oprócz tych uszek.
<RESET KOMPUTERA #6 NASTĄPIŁ W TYM MIEJSCU>

Nie ględzę, sprawdźmy jak ten strój będzie wyglądał w innych barwach i w naturalnych włosach.

I WERSJA KOLORYSTYCZNA

W sumie, to całkiem ładnie.
Na sportowo! XD
Nie wiem czemu, ale taka spódniczka w takich kolorach kojarzy mi się z tenisem, ale ćsiii
Bez kropki zawsze spoko.
Ładna, NO ALE NORMALNA! ;-;
Dobra, nic w tym niby złego, ale ok...
Cicho.
Śemka koće! Tak, Śemka i koće.
Przyszedł mi przeszkadzać, jak zwykle.

Kocham
Koty
Bardzo

KKB. Em, nie jest źle. Nie ma tragedii.



II WERSJA KOLORYSTYCZNA

Ładna, apff.
Pozdrawiam Laniaczka. ♥
Taka... Z lekka dziwna, gdyby spojrzeć z  prawej strony.
No, ale mi się całkiem podoba, chociaż uszka w tych kolorach wyglądają jakoś brzydko.
Apff.
Apff, takie fajne słowo.
Pamiętajcie, słowa tego zaczęła używać Wiktoria / Laniacz / LanaQ.
Tsaa.....

Zapychajmy
Miejsce
Zapychaczem
Miejsca

ZMZM, tak powtarzalnie.


III WERSJA KOLORYSTYCZNA

Fejolecik!
No, albo raczej lawenda.
Ładna wersja, ale nie najładniejsza. Plasuje się na 3 miejscu (1 - oryginał, 2 - IWKL, 3 - Ta, 4 - IIWKL).
Mam wrażenie, iż jest z lekka blada.
Oboże, jak poważnie.
Jakoś nie w 100% pasuje mi ta wersja, ale nie ma masakry.
Co ja napiszę?
Nic nie napiszę.
Jutro na łyżwy, nie mogę się doczekać ♥
Btw, mam ferie obecnie. :3

Nic
Coś
Heh

NCH, fajnie.





Sesja jakaś?
Katheja?
Masz?
Ano mam B))



Miałam jeszcze jednego, ale coś się zepsuło :C
Tyle, gratuluję tym, co dotrwali!
Wyrażajcie swoje opinie na temat looków w komentarzach.

A I JESZCZE JEDNO - DZIĘKUJĘ ZA OGROMNĄ POMOC W LVL, ZOSTAŁO OK. 300 TYS! ♥

Do następnego posta!

 

29 komentarzy:

  1. Super looki :) Wszystkue są zajebiaszcze '-' napisałam ci bardzo ważną wiadomość na koncie "Ankha" błagam przeczytaj ją.
    ~Liquiq
    oliwia0000000

    OdpowiedzUsuń
  2. Najładniejszy look ten z uszami kota ^.^ #miau

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne looki aczkolwiek nie w moim stylu. Obstawiam teraz bardziej na cieplejsze stroje. Też mam ferie no a jak inaczej. Warszawa <3 Pozdrawiam Wizzy, Juls, Agnes331

    OdpowiedzUsuń
  4. Pienkne Looczki ^.^ Najlepszy ten drugi.

    ~ Ama :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawda że zrobiłaś te looki bo dodali te (#megasłiiiit) kucyczki ? Tak jakoś #przezprzypadek są w każdym looku xp Ja też je lubie 8) Dzięki nim pokochałam rude włosy xd
    ~Paula
    ~ TheMoomster
    PS. Nmzc z pomocą w lvl. Tylko do czterech filmów cię wziełam ;) Nie ! Wróć ! Do trzech :<<<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super look'i. Paula wariatka, rude włoski aww. Inne może lepsze, ale wmawiam sb, że są blondi. ;)
      Zapraszam do zapraszania (supx zdanie.) na Emmę.
      ~Life

      Usuń
  6. Lelelelelel.
    Trochę przed tobą też weszłam w taki styl.
    ;) Tylko ja obstawiłam na taki bardziej goth. I mi oczywiście twarz do tego nie pasowała ;_;
    A co do look'ów: cudo, cudo, cuuuudo!
    Piszę z telefonu, sny za błędy.
    ~
    Haniaq

    OdpowiedzUsuń
  7. Looki cudne, ale... nie chcę się czepiać, ale twa skóra (jak to brzmi o.o) jest moim zdaniem troszkę za ciemna do kolorkowych (kolorkowych *-*) włosów. Mnie osobiście bardziej podoba się jasna karnacja do #kolorkowych włosów. Ale jak, kto woli xp
    Ogólnie looki są cudne (#powtarzamysię). Najładniejszy ostatni ♥ Awww..
    Albo ten pierwszy ♥ Kocham.
    Btw, to jest właśnie mój styl (kogo to obchodzi? xd), ale nigdy nie mogę dobrać odpowiednio kolorów, ubrań etc. ;x
    Posdr
    ~Manda
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejejeje *-* Calkowicie mojoklimatowo (tworzenie slow zawsze spoko). Bo moze nie wiecie, ale ja kocham kolorowe wlosy. Mam takie jedno prywatne kontusio o ktorym nikt nie wie i tam mam w sumie tylko kolorowe wlosy, do tego czarno-biale ubrania i jest cudownie <3 Polecam wszystkim bardzo tak.
    Aha, i:
    PRZEPRASZAM WSZYSTKICH ZA NIEOBECNOSC NA BLOGU. MSP MI SIE ZNUDZILO A W DODATKU JAKOS TAK NIE BARDZO MAM WENE DO PISANIA (RYSUNKI JOM ZJADLY) I MOZLIWE ZE NIEDLUGO ZWOLNI SIE MIEJSCE :( TYMCZASEM OBIECUJE POPRAWE I SZYKUJE POSTA C;

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne ♥!Po prostu cudne a najbardziej ten 2♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Kathejo. Pisałam ci to milion razy, ale ty nieee! PRZESTAŃ ROBIC TAKIE ZAJEBISTE #luki BO MI KASY ZABRAKNIE. No.
    Ale tak już na serio, są mega. Mega Mega mega. Z chęcią kupiłbym he wszystkie.
    Najbardziej podoba mi się chyba Dark Kitten (a propos nazwy, to nie powinno być tłumaczone na Mroczny KoCIAK? Bo wiesz, Kitten.)
    Wszystkie wersje do wszystkich #lukow mi się podobają. Ale są takie normalne. Mogłaś zrobić chociaż jedną wersje z krejzi włosami :(
    INDE, O TY. JAK TO MIEJSCE SIE ZWOLNI? CHYBA CIE POJEBŁO. NIE WAZ SIE ODEJSC. Apff, RYSUNKI Jom ZJADLY, APFFFFF.
    No to na tyle, papat xd
    ~Zue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, z chęcią bym została i pisała notkę raz na miesiąc (XD), ale nie chcę torować drogi innym ;)

      Usuń
    2. Inde serio chcesz odejść czy robis sobie z nas jaja jak Laniacz ? Xdd

      Usuń
  11. Bardzo ładne, ale jakoś nie wpasowały się moje gusta xd
    Ps. Tsa, jestem nowa na blogu ;p

    ~natalkasam

    OdpowiedzUsuń
  12. Looki są cudowne! *.*Nwm, który naj. :)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  13. AHA, I JESZCZE JEDNO: DZIĘKUJĘ ZA 31 LVL!!! <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kathey kiedy będzie jakiś konkurs na redaktora ?
      ~DawneMangoo
      ~DzisiejszaKeyleen

      Usuń
    2. Na razie nie zapowiada się, żebym robiła jakiś konkurs
      ~ Kathejka XD

      Usuń
    3. Aha, dzięki za odpowiedź.
      ~Keyleen

      Usuń
  14. Polecam moją koleżankę na msp KissingkissLPS

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy look jest taki mrał, ale reszta też super.
    ~BestGirl

    OdpowiedzUsuń
  16. Mrr
    Słodziaśne #luki
    Kosiam je, ale moje bogactwo na MSP mi nie pozwala ich kupić :C
    ~Ala3221
    PS. Wie ktoś, jak powstał AOSZM?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A
      Oto
      Superowy
      Zapychacz
      Miejsca!




      By Kathey

      Usuń
    2. Jak to ujęła Aglet,
      A
      Oto
      Superowy
      Zapychacz
      Miejsca

      AOSZM ♥♥♥

      ~ Kathejka *-*

      Usuń
  17. Supi #luki (pzdr dla xxxxxtolkixxxxx)
    XD
    kc je <3

    Lel

    super! :*

    Mika2118

    Ps. Ogladal obrazki 8)

    OdpowiedzUsuń
  18. #LukiMiSięNiePodobajomAleOstatniKompletNajlepszy
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!