wtorek, 20 stycznia 2015

Hej, jestem tu nowa! I dodatek: Seria, którą "podkradłam".

Cześć!
Jestem Laura i mam 13 lat. Niestety, albo stety, będę pisać na tym blogu, o dziwo nie będąc na próbnym. Może Abieska i Kathey nabrały do mnie po znajomości tyle zaufania, że zdołały mnie przyjąć bez konkursu i etapu próbnego? :O
Najwyraźniej czujecie to takie "WOW!", no, albo mi zazdrościcie. Przypuszczam drugą opcję. No cóż, mam nadzieję, że jednak polubicie moje posty i nie będziecie chamscy tylko za to, że zajęłam "bez kolejki", że tak to ujmę, miejsce Laniacza. :(
Wrócę do tematu, przecież to blog o MSP! :D
Tak, od kilku tygodni nie miałam konta na MSP, bo mi usunięto. Ktoś mi wszedł i powypisywał jakieś wulgaryzmy, a Modzi - i to słusznie, zbanowali to konto. No, czyli można uznać, że usunięte. Nazwy nie będę podawać, ponieważ była ona strasznie dziecinna.
Konto, które TERAZ zakładam (dokładnie w tej chwili!) to Laures
Nie bójcie się, powyższe zdanie napisałam bez kropki, żebyście mój login napisali poprawnie. Jak sobie wejdziecie, to tak, mam dziwny styl i nie wstydzę się tego.
Okej, to tyle o mnie? :/
Jestem nieśmiała i raczej jestem kujonem. No i noszę okulary. Plusy :/. Znowu piszę nie o MSP, ale poznać jakoś się musimy.

Przejdę może do "serii, którą podkradłam".
Podkradłam? Możliwe. Po prostu oglądałam sobie starsze posty, no i ta stara redaktorka Laniacz napisała, że szuka serii. Napisała jakaś osoba fajny pomysł na serie, a Laniacz odeszła. To co, nie obrazicie się, że "przejmę" (jeśli by ją wybrała!) tą serię?
Nie mam kompletnie nazwy na ten cykl postów, jestem mało twórczą osobą. W ogóle, bez talentów zbytnio.

Na czym seria ta będzie polegała?
Wybierać będę jeden look chłopięcy i "przerabiać" go na płeć żeńska, i odwrotnie. Co post - na odwrót. :D Zrozumieliście?

A look, który wybrałam, prezentuje się tak:
Autorem powyższego looka jest MisterekPL, naprawdę, wybrałam pierwszą lepsza osobę i doszukałam się jakiegoś looka, który nie był jakoś dziwnie tam nazwany czy coś, że to nie tej osoby.
A oto moja "przeróbka":
Podobieństwo jest, głównie z tego powodu, że 5 rzeczy  są dostępne u obydwóch płci. Czapkę, sweter i włosy dobierałam sama, żeby pasowało. A ta cena... Oczywiście look dla VIP, jakby ktoś chciał zakupić (w co wątpię).
Szkoda, że tak łatwy look do przerobienia, ale co jak co, w takich sprawach lubię wyzwania.

W dodatku jednoczłonowy, no, nie, dwu, ale taki krótki post. Następnym razem na pewno napiszę więcej i będą dwa looki, jeśli seria się Wam spodoba (!).

Mam nadzieję, że chociaż kilka komentarzy pod tym postem będzie, nawet krytyka jest u mnie mile widziana. Wtedy wiem, co poprawić.

To na tyle. Troszkę przerwy jak u Kathey, ale chcę zrobić przerwy pomiędzy kompletnie innymi tematami, inaczej by to wyglądało, i czytałoby się to osobliwie. :D

To na razie!































Oboże, ktoś się domyślił?
Tak, Laniacz.
Oczywiście wracam do starego stylu pisania itd., ale seria zostaje, jeśli Wam się spodoba.
Kakao ten ten, no, te fajne dziecięce przysłowie, co? 8-)

36 komentarzy:

  1. Co?... Cieszę się ale... Ja już nawet napisałam posta przez całą noc... szkoda :'( To moje marzenie.. co ja teraz zrobię? Oczywiście gajna jesteś alee szkoda ze nie ma tego konkursu :(
    ~Zalamana Liquiq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia trzeba spełniać! Już wiem co zrobię. Może jeszcze będę miała szansę...

      Usuń
    2. Teraz rozumiem... nie strasz nas już nigdy więcej !

      Usuń
  2. Dobra, nie rozumiem XD
    Czemu piszesz z konta Laniacza?
    Jesteś Laniaczem?! Chyba tak, nie wiem XD

    ~Emila
    ~szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj na samym dole co napisała C:
      ~Paula

      Usuń
  3. Hah OMG tez sie nazywam Laura. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże Laniacz żal mi cię, tylko stracha ludziom robisz. :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasciwie to spostrzegawczy ludzie (tacy jak ja oh ah rzal) domysliliby sie po tfaszy tej ms, na ktorej przebieralas sie za faceta (aha) xD

      Usuń
    2. Wlasciwie to spostrzegawczy ludzie (tacy jak ja oh ah rzal) domysliliby sie po tfaszy tej ms, na ktorej przebieralas sie za faceta (aha) xD

      Usuń
  5. #LaniaczProwadziMojąSerię8)))
    Cieszem siem, że Ci się podoba!!!!11
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Oł em dzi, już chciałam rzucić falę chejtów, że jakiś babszton wchodzi bez kolejki :v
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Prowadź dalej serię
    ~Ala3221 / Capuchino / Cap / Ala / Alicja / Alcza / Aleł / Aleleł
    #czyjakktowoli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Czy któraś z redaktorek mogłaby mi zrobić logo ? Byle jakie, ważne, aby było ładne *^*
      ~Autorka górnego komentarza !

      Usuń
    2. JA MOGE XD
      ~Malina (͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    3. Tesz mogem B))
      The logo contest!!!!!!11
      Zly Laseq

      Usuń
    4. Ej no, ja też chce xd wiem nie jestem redaktorką ale chce xDDD jak kiedyś będzie taka możliwość to ci zeobie :) głupafqqqqa.

      Usuń
    5. Oł em dzi
      Ale chętnych xD
      Dziękuję Wszystkim
      Przyjmę z wielką chęcią
      ~Ala3221

      Usuń
    6. PS. Nawet nie wiem, kiedy dodałam "xD"
      ~Kapuczino

      Usuń
    7. Ja ruwniesz zrobje, a cococococ
      ~ Kathejka x

      Usuń
  6. Laniacz, nie rób tego więcej! :D
    Bo coś czułam, że nie polubiłabym tej 'nowej' redaktorki :D Nie wiem czemu... Tak, po prostu :D
    Za dużo tych minek, morda mi się za bardzo cieszy :D

    ~kami273!

    Ps.: Seria jest ciekawa i ten, no... Prowadź ją :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie rób tego więcej! xd Zawału prawie dostałam! xd
    NIE domyślałam się, że to Ty. :))
    Mam nadzieję, że teraz zostaniesz.. c:
    #Laniacznators

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  8. Laniacz, przestraszyłam się, że to jakaś nowa redaktorka, serio. Nie rób nam tego więcej. Prawie z krzesła spadłam. XD

    OdpowiedzUsuń
  9. KC LANIACZ (͡° ͜ʖ ͡°) (͡° ͜ʖ ͡°) (͡° ͜ʖ ͡°) (͡° ͜ʖ ͡°) (͡° ͜ʖ ͡°)
    MAJTY PAMIĘTAJ <33333333333333333333333333333333333333333333333
    BOŻE JAK JA SIĘ CIESZE, ŻE WRÓCIŁAŚ
    PS. WIEM, ŻE WIESZ ŻE MY WIEDZIELIŚMY.
    XDDDDDDDDDDDD
    MALINKA (͡° ͜ʖ ͡°)
    (A może Axl?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bonć malinkom :( Ja jestę Laniaczę XD
      Nie majty, apff, mówiłam że nie majty tytytytytytytyytytytytytyytytytytytytytyytytytytytyt

      Usuń
  10. Laniacz jesteś zua, zua powiadam xd Nabrałam się, SERIO! Tak wgl to suuuppppeeeerrrrrrrrrrrrrr, że jesteś :D

    ~ Ama :3 :) XD ( Za dużo emotikonek)

    OdpowiedzUsuń
  11. NIE STRASZ NAS JUŻ WIĘCEJ! xd
    Ja się nabrałam, serio. XDD
    Cieszę się że wracasz. :3

    ~Kara.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zua jesteś. Tak ludzi nabierać xp
    Serio nabarałam się xdd Już myślałam, że jakaś nowa redaktorka xdd
    Ja nie mg, dobrze, że jednak wróciłaś. Więc jednak będę Aktualności :D xdd
    Posdr
    ~Manda
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty gupku.
    NIE STRASZ NAS TAK! NIGDY WIĘCEJ!
    Nabrałam się.

    ~Szczęśliwa, a jednocześnie wkurzona na Ciebie rainbow

    OdpowiedzUsuń
  14. Gupek no. Gupek.
    Nie strasz nas tak gupiaaaa! Baka.
    Bakabakabakaaaaaa.
    Dam Ci w dupe. W głowę. No ey.
    No ale sseerio Się.cieszę, że wracasz :) Miło, milo, milo :)

    A już się wkurzylam że jakaś Lałra się wepchala. No rrrrrrrrr
    No ale nie Laniacz <33333333333333
    Wyjdź za mnie.
    Rzartowaty rzart.
    No dobra koniec.
    Paaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  15. Super seria. Nabralas mnie nie na zarty...

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie rób tego więcej bo ja jestem na ciebie bardzo wkurzona. Nie powinnaś tak robić 😣

    OdpowiedzUsuń
  17. Laniacz, daj sobie spokój z żartami, tylko stracha nam napędzasz... No i kurde Bolek, CZEMU NIE WYMYŚLIŁAŚ ŁADNIEJSZEGO IMIENIA? XDDD. (Sory jak uraziłam kogoś kto ma na imię Laura).
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Ja XDD

    OdpowiedzUsuń
  18. Hehe, jestem teraz jeszcze bardziej szczęśliwa, a mam dobry dzień! No, ale mnie nie nabrałaś. Jak zaczęłaś tyle o sobie pisać (stara redaktorka, podpatrzona seria) to coś mi nie pasowało. I proszę, proszę, to jednak ty.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lanicz Wrócił :).
    Pozdrawiam
    #BardzoZadowolonaZtwojegoPowrotu
    -iue

    OdpowiedzUsuń
  20. O lol xd czytam, czytam, nw o co chodzi. Nic nie podejrzewam. Koncze, patrze Laniacz a ja takie COO. Ok, spoko xd
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, że powracasz. Tylko nie strasz nas już więcej :3
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!