piątek, 23 stycznia 2015

Jej powród łuhu + nowa seria - 1.Plotki z MSP + 2 pytanka i prośba.

Elo
Siema co tam? Kto ma ferie???
Głupawa 100% lvl 13.

 Kel, dawno mnie tu nie byłooo. ;_;

Gute Nacht!

WOHOHOHO NIEMIECKIE PRZYWITANIE?!
 Wer ist das?
Das ist Malina. 8)
  Hihi, domyślcie się co znaczą te zdania.
(I TAK NADAL JESTEM WKURZONA, ŻE MAM 4  NIEMCA.)
  Malina, nie gadaj głupot i pisz posta!
 Już piszę, ćsi. Ej, od kiedy się mówi w postach? OKOK JUŻ ĆSI.
Gute Nacht noch einmal!
 Dziwne dopiski na górze, wiem. #nocosąferieiniektórzyniemająszkoły.
 Głupie wytłumaczeniaaaa. Ups, nie wytłumaczyłam się, czemu nie pisałam. Ajć. Ok, macie tu wytłumaczenia.
\/

Dlaczego nie pisałam?
Brak kompa!
Na tablecie teraz nie mogę wchodzić na MSP, bo mam taki supi dupi Internet z limitem! JEJ CIESZMY SIĘ! Poza tym, na tablecie trudno się pisze. ;-;
Taa, i jeszcze te wciągające rpg... Mówię wam. Jest dość... A zresztą...  
Aktualnie piszę posta z kompa mamy. NADROBIĘ ZALEGŁE POSTY, SPOKOJNIE.


DOBRA CZAS WZIĄĆ SIĘ DO PRAWDZIWEGO TEMATU POSTA.
Yh, chyba wyłączę fejsa, ciągle korci mnie żeby sprawdzić jakieś stronki...
OK wyłączony.

--------------------------------------------------------------------------------

Rozpoczynam nową serię, która ( z tego co mówiła mi Laniacz ) nigdy nie była na blogu! 
Także...
Będę pierwsza na tym blogu z tą serią. 8)))
Poza tym, mam chęć dodania "pikanterii" temu blogu. xD
(A Hance nadal odwala...)
Ok, ććć nic nie było.

O czym będzie ta seria?
Tak jak z nazwy widać (moja stara gadka...) będę po prostu opisywać plotki z naszego MSP; no wiecie, o fejmach.
Dzisiaj tylko jedna plotka.
Zatytułowałam ją....

Powrót wojny: Angie vs Babcia Lidia

Znacie chyba Angie, prawda?
Nie.
No to opowiem wam trochę o niej.

Zacznę od tego, że odkąd na MSP pojawiła się Babcia Lidia (chyba już wszystkim znana), Angie była od początku przeciwko jej. Czemu? Lidia zdobyła bardzo dużo swoich zwolenników, (przeciwników też, ale ććć) wbijała szybko level oraz star coins. Angie zauważyła to i była po prostu ZAZDROSNA.
Zazdrosna i przede wszystkim wkurzona, gdyż Lidia wbiła 20 lvl w kilka tygodni, a Angie wbijała 19 lvl (ówcześnie) w 1-2 lata. No i zaczęła się wojna, tralala. Na forum powstawały liczne tematy z Babcią Lidią i Angie, typu "Lidia / Angie jest lepsza!

Dobra, teraz o niej trochę wiecie.
Zapewne teraz zapytacie "Co ma to wspólnego z tematem plotki?"
Cóż. Na pewno znacie blog rzekomej Nat - xXPorshiaXx (obecnie AnnabelIe na MSP), ostatnio wstawiła tam zdjęcie, na którym widać post na forum autorstwa Angie.
Oto on:
(Screen pochodzi z bloga Porshii)
Na powyższym screenie widać, jak to znowu Angie zaczyna. Pisze, żeby zgłaszać Lidię i Nat. Śmieszne. Według mnie robi z igły widły, najprawdopodobniej nie ma życia, yoo. Angie, jeśli to czytasz, to wiedz, że nie jesteś fajna wypisując takie głupoty.
Pozdrawiam.

Jeszcze się nie żegnam, z Wami, jeszcze. XD
Poczekacie, chcę jeszcze kilka rzeczy dopisać. I poprosić. Kel. (Katheja wie o co chodzi xD)

A więc:
- Czy podoba Wam się taka seria? 
- Jeżeli widzicie jakieś tematy o forum podobne wyżej, WYŚLIJCIE mi na adres : malinasia25200@gmail.com - będę miała co opisywać. Tak w ogóle, to chyba będzie jedna plotka w jednym poście, a co.

JESZCZE JEDNO!!1
Chcecie, żebym wstawiła swoje zdjęcie na bloga? 8-)
Pamiętam, że ktoś tam chciał kiedyś (jak byłam tu na "próbnym, ale nieważne...) żebym wstawiła. Ale pytam się, no. Może teraz nie chcecie, albo nadal chcecie.

Łiii, koniec posta, kto się cieszy?
Łii.

Ich grüße                                         

Od Laniacza. Mówiłam, że te logo użyje, mówiłam mówiłam!111


PS.
Ta piosenka ciągle łazi mi po głowie...




19 komentarzy:

  1. Ostatnia 8)
    Widzę, że post super, ale potem przeczytam.
    Moja logika, aaaa.
    Będę miała wtedy co robić.

    Użyłaś, wow!
    ~Laniacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz.
      Chyba po to robisz loga, żeby je używać?
      `M

      Usuń
    2. Mru. 8)
      Ruda. 8)
      A tak ogólnie supi post mru mru kotki mru. ♥
      Odwala mi. 8)
      Henka <3

      Usuń
  2. Porwać tą serię. Mi się podoba. Wstaw swoje zdj! *O*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wstaw zdjęcie. Oczywiście jeśli chcesz je wstawić :) Nw co. Kończę!

    ~Ama :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Malinasia, masz na imię Malina, tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malina ma na imię Emilia. Było pisane juz dawno

      Usuń
    2. Nie widziałam takiego posta. Jak już ;3

      Usuń
  5. Malinaaaa Malinaaaa Malinaaaa.. Lel, w restauracji wczoraj leciało (Zakopane yea)
    Post supi dupi, hihihi. PANIE, NIE PUKAJ TAK TYMI DRZWIAMI! Sory, gościu obok wali tszwiami.
    Według mnie Angie jest po prostu dziecinna. Nie ma życia, więc robi jakieś absurdalne wojny. I co, że Lidia oraz Por mają wyższy level? NO POWIEDZCIE MI, CO?
    Poza tym, jest wredną suką. Przepraszam za takie określenie, ale ona wyzywala Nat oraz jej rodziców, bo miała problemy (w sensie Por miała problemy, wiec ona to wykorzystała). JAK MOŻNA BYC TAKĄ KURWA? WYZYWAĆ INNYCH RODZICOW?
    Uważa, że ma 16 lat (przy okazji, tak się nastolatka nie zachowuje), a ktoś z jej otoczenia wyznał, że ma z 11. PIERDZIELONA.
    Sorry, wkurzylam się. Angie to klamliwa, dwulicowa szmata i tyle.
    Co do serii, podoba mi się. Kontynuuj ją.
    WSTAW ZDJĄTKOOOOOO!!!!!!!!!11
    Pozd
    Anae aka Zue ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tak ostro xD Nie bierz Amfy, radzę ci x~Liq

      Usuń
    2. Wzdycham monke :( To ona tak na mnie działa :( NAŁOGOWA MONKO, DLACZEGOOOOOO? ~Anae

      Usuń
    3. Dziecko kochane, 11 lat ja nie mam od lat 5.

      Usuń
    4. Yhym... ja dopiero po przeczytaniu posta zkumałam że to o wojnie xd jestem za Lidią :3

      Usuń
  6. Post mi się podoba!
    Wstaw sw zdjęcie. :))

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam ferie od 1 lutego, ale nestem już w Wiśle i mam wolne od szkoły 8) Super post!!! :D

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!