sobota, 24 stycznia 2015

Fearless i loga.

Tak jakbym serii nie potrafiła zrobić. ;_;
Bo nie potrafię XDDD
Same looki i loga, apff.
Ale zrobię kilka
 lóg i pokażę looka.
W tym poście.
Pytałam się moich znajomych, czy chcieliby looka, którego tu przedstawię, na blogu, i odpowiedzieli, że tak.
Więc go pokażę.
Uwaga, bo będą boleć oczy od takiego bardzo jaskrawego miętowego, ale mi się sam kolor ogromnie podoba.
Oto, jak look się prezentuje:
 
Frooozen <3
Aj, nie to.
Dla mnie bomba.
Te włosy, nowe, takie oryginalne, realistyczne. Jedne z moich ulubionych, niestety, za DMD.
W dodatku mają od razu delikatną opaskę <3
Niżej, hmm... obcisły, czarny, że tak to ujmę, sportowy stanik.
Awww, przypomina mi się na 100%  niezgodna. W dodatku nazwa looka tłumaczona na j. polski brzmi nieustraszony/a, co już zbyt się kojarzy. Tak, wiem, że ten aaa jak to się nazywało, przepraszam, ale czytałam trylogię w kilka dni w wielkanoc roku 2014, haha. No, o to mi chodzi, że ta grupa Tris po angielsku brzmi inaczej ;/
Tak wiem, że nacięcia "kolorystycznie" nie pasują. Ale co, mają być różowe? To są rany!
I to dodaje takiego "czegoś" temu lookowi.
W dodatku nisko opuszczone, luźne spodnie. Hah, dzisiaj wszystko mi z głowy wypada i zapomniałam, jak to profesjonalnie nazwać ;/. Co do spodni - normalne, takie sportowe, codzienne, na luzie, ah.
I tenisówki, ostatnio coraz częściej goszczą w moich lookach.
W ogóle, nowa minka: ;'j RZĄDZI ;'j

Skład:

Tani. 
Bardzo.
Ale musisz posiadać DMD.
Nie, nie dam zamiennika włosów.
Są niepowtarzalne i nie da się ich podmienić.
Ale jak już chcesz, to sam/a szukaj.


Inna wersja kolorystyczna:
Godna oryginałowi.
Ale i tak bardziej podoba mi się pierwowzór, taki ostry, aww.
Ta jest bardziej naturalna, delikatniejsza, spokojniejsza.

Druga inna wersja kolorystyczna:
Ruda.
Słodka.
Sztuczna.
Ha.
Trochę dziwna wersja, ale nawet, nawet z tymi kolorami.
Przy okazji pozdrawiam Malinasię, chyba wie dlaczego.

Sesja:
Ta poza w 1 animacji XDD
Ogółem look nie ma błędów, no, jest, taki mały, w innej animacji, ale to w spodniach i wygląda to dość naturalnie XD Taa, woreczki ;D

Look możesz kupić u mnie a nazywam się Lanaq, bla bla bla bla ;_;

Oceńcie look w komentarzach!
Teraz loga.
Przypominam, że robię TYLKO osobom, które zgłoszą się pod postem z logami w komentarzu, lub na MSP, JEŚLI nie mają konta blogger bądź google. Eee, trochę bez sensu, ale jestem cicho. No, albo nie mają możliwości napisania komentarza, o.

Pierwsze logo dla Kara3003:
(Ooo, Frozen leci drugi raz <3)

Baardzo proste, powiedziałby ktoś.
No bo przecież tu nic nie ma, jakieś kolorowe itd...
Co było przed efektami i napisem?
Więc jeśli ktos uważa, że nic nie zrobiłam, to niech się przymknie ://
Logo fajne, bawienie się światlami - me gusta. To miały być takie bliźniaczki, po lewej - zła, po prawej - dobra. Chyba ktoś się domyślił, mam nadzieję.

Następne logo dla naszego Złego Lasu:

Zue, przepraszam Cię, że napis jest tak lekko krzywo, ale kiedy skończyłam dodawać efekty, nagle cały obrazek zrobił się czarny i wstawiałam na ślepo XDD
Same logo jest takie czerwone, zapewne nie w Twoim guście, yh. Ale samo w sobie - podoba mi się.

Trzecie logo dla Draculaurazmonsterhigh :

Woo.
Ale ładne.
Brak skromności x3
Ile ja tu dałam efektów, hahaha XD
Ale wyszło i tak, że niezbyt dużo.
I te napisy <333 
Nic dodać, nic ująć.

No.
I tyle lóg.
Zrobiłabym więcej, ale nie zrobię.
Czemu?
Nie mam Was w znajomych, nie da się dwóch osób wyszukać i moja sztuczka nie działa.
Dlatego od teraz, KAŻDA osoba, która chce logo, niech zaprosi mnie na konto MrsFrozen
Tam będę robić loga, przez co będzie ich więcej i dla każdego, kto nie ma limitu znajomych. Ale jesli ktoś ma limit A MA MNIE W ZNAJOMYCH na Lanaq, niech napisze to w KOMENTARZU. Jeśli mnie nie zaprosi na moje nowe konto, a nie napisze, że ma mnie w znajomych na Lanie - nie zrobię loga. ;)

To tyle, mam nadzieję, że post się spodobał. 


Chandelier,
Logo, które robiłam potem wczoraj. I jak? ;'j Hah, bawiłam się z efektami 4 razy, nie polecam.

37 komentarzy:

  1. Ja chcę logo! Nick: majamarta i moda

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look! Też mam podobny, z takim samym odcieniem mięty ;)
    Bardzo, ale to bardzo chciałabym logo.
    Na Lanaq masz mnie w znaj c;

    ~Milka (na MSP: kasia3348 )

    OdpowiedzUsuń
  3. Look śliczny!
    Loga cudne! *.*
    Mogłabym prosić o logo?
    Nie wiem, czy mam Cię w znajomych, ale ostatnio miałam. :))
    Nick: monia(000)

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  4. Look nie jest w moim stylu, ale mimo tego i tak mi się bardzo podoba. Oryginał jest najlepszy *O*
    Co do lóg to najbardziej podoba mi się te dla Draculaurazmonsterhigh (kurcze, jaka długa nazwa :o). Ale pozostałe też są ładne :3
    No i ten teges... Poproszę o logo :D Tak, poproszę, tak kulturalnie ^^
    Ech, za dużo tych minek... ;-;

    ~kami273!

    Ps.: Zprosiłam Cię (z dużej litery, szacunek tak bardzo :D) na konto :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Look jest bardzo, bardzo ładny! :3
    Oryginał jest najładniejszy! c':
    Najbardziej *z lóg* podoba mi się ostatnie - dla Draculaurazmonsterhigh ;)
    Lecz pozostałe też są wspaniałe! B)
    Też poproszę o logo, zaproszę. ^^

    ~Tyna/Tyneqs

    OdpowiedzUsuń
  6. Look jest śliczny! Oryginał naj 8)
    Z lóg według mnie najładniejsze jest dla Draculazmonsterhight łoo jaki długi nick :o.
    A ten no... mogę poprosić o logo? :D. Zaprosiłam na MrsFrozen, moj nick Adrianna2005. (Bez .)
    Aa i jeszcze jedna prośba, mogłoby zamiast nicku pisać Adaq <33 ?? Dzięki jak zrobisz :*.

    Adżi
    Adaq <33
    Adrianna2005 > Em Es Pe

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mmki zależy na tym żebyś mi zrobiła logo :D jestem lolkaaaXD

    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Loga śliczne, look też. Mogę prosić logo? Zaprosilam na to konto ;3 nick: Keyleen
    ~Keyleen

    OdpowiedzUsuń
  9. Look śliczny. Te włosy.. Aww, też je uwielbiam *-*
    Mogę prosić o logo? Wychodzą Ci ślicznie. Masz talent.
    Na konto za chwilę zaproszę.
    Posdr
    Manda
    stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za logo. :*

    Śliczne, tylko napis średnio mi się podoba jeśli mam być szczera. ;/ No, ale cóż! Strasznie mi się podoba. xd


    ~ Kara3003

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne loga *o* A mogę zapytać w jakim programie je robisz? :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post. Loga śliczne, zajebiaszczy look. Cud, kapusta i papryka ;D. Zrób mi logo. Jutro cię zaproszę, teraz jestem na moim kul fonie xddd
    ~Liquiq (podpisz mnie na logu 'Liquiq')

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny look lecz nie w moim typie. Robisz piękne loga! <33 Zrobisz mi ? Nick na msp Graciellda lub [ala123]. Bez tej kropki oczywiście. Wolałabym, żebyś zrobiła z konta Graciellda. Tylko muszę cię dodać do znajomych. Apff.
    ~Keyleen
    PS. Czy mam cię zaprosić na Lanaq ? Czy może masz inne konto?
    PS.2 Czy zrobisz poradnik jak zrobić takie loga? Przepraszam za błędy, piszę z telefonu.
    ~Keyleen

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny look lecz nie w moim typie. Robisz piękne loga! <33 Zrobisz mi ? Nick na msp Graciellda lub [ala123]. Bez tej kropki oczywiście. Wolałabym, żebyś zrobiła z konta Graciellda. Tylko muszę cię dodać do znajomych. Apff.
    ~Keyleen
    PS. Czy mam cię zaprosić na Lanaq ? Czy może masz inne konto?
    PS.2 Czy zrobisz poradnik jak zrobić takie loga? Przepraszam za błędy, piszę z telefonu.
    ~Keyleen

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak Wiem Mam Długi Nick "." Ktoś jeszcze napisze xD Dla mnie logo moje jest naj aw*,
    * Pobiore sb na kompa. Dzięki!
    'Lala

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chcę :I mój nick to monia2280

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny look ^^ Kupilabym, ale wydałam sc i mi nie starczy :( Mój pieseł leży obok mnie i na mnie kicha -_- Za dużo minków XD I znowu. Dobra kończę ten bezsensowny kom.

    ~Ama

    OdpowiedzUsuń
  18. Look - cudo! Ten kolorek *,*.Brak mi słów, aw
    Zapomniałam o kropce. Ja zua.
    Najbardziej mi się podobają mi się loga dla Zue i Draculamonsterhigh (jeśli źle napisałam to przepraszam!). Są B.O.S.K.I.E ♥ Kocham takie. Dla Kary Ci nie wyszło (moim zdaniem). Takie puste... za puste...
    Psdr
    ~Ala3221 - Ogórek

    OdpowiedzUsuń
  19. #Luk jest boski *Q* Najładniejszy oryginał i pierwsza wersja kolorystyczna!
    Loga piękne - najlepsze w Polsce ^^
    Mogę logo? Obojętnie jakie, ale najlepiej niech będzie czarno-biało-szare.
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej, laniaczu, a zrobisz poradnik jak zrobić logo? Ale takie z tymi twoimi efektami i wgl ;'j
    Keyleen \

    OdpowiedzUsuń
  21. Laniaczę umje tylgo lóga i luki, apff, spaday stond. Rzartowaty rzart.
    #luk jest cudowny. Kupilabym ale sc brak. NJE NO, PJEKNYY!! Wg mnie druga wersja naj. Cudna, lecz nie w moim guście, ale cudna. Heh.
    LOGA PIEKNE!!! Najlepsze na świecie :) ZRÓB WRESZCIE TEN PORADNIK LENIU XDD
    Dzięki że mi zrobiłaś. Jest śliczne. Supcio.
    Mimo to najładniejsze dla Kary. Cudooooooo.
    Posdroo.
    Zue aka Anae (inna kolejność!!!)

    OdpowiedzUsuń
  22. Łooo. Fajny #luk. Podoba mi się tylko w oryginalnej wersji kolorystycznej, pozostałe to już nie #tocoś. Supi sesyja XDD Z lóg naj jest Kara3003 dla mnie. c; Tfoje tesz jezd kel ^^^^ ~Posdro #magicznyosiłekaplamapslubiehasztagi

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiem czy pamiętasz. Jaija001 ? Coś się kojarzy ? :C Prosiłam cię o logo w grudniu. pamiętasz? Nie chcę nic, ten tege, wiesz, nie czepiam, ale kogo ja oszukuję XC Wszystkim robisz- o mnie zapominasz :') Przyzwyczajona.
    Pozdro,
    Sizes (jaija001)
    (to, że odeszłam z MSP nie oznacza, że nie można zrobić mi loga :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Achh ten look *-* Gdybym chociaż Diamonds miała kupiłabym go z pewnością *O* On jest taki.. orygianly 100% ORYŻINALU xd
    ~Mó

    OdpowiedzUsuń
  25. Mogę logo ? Nick lejdi130, ale wolę żebys podpisała na logo "Garfildeł" (tak to takie weri kól). A, i chciała bym takie logo coś w stylu loga dla Zue, bo bardzo mi się spodobało
    ~Garfildełełeł

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi zrób Deleted User jestem/Iza

    OdpowiedzUsuń
  27. Zrobisz mi też logo? *.* Moja nazwa na msp to: Julka8118

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie wiem czy pamiętasz. Jaija001 ? Coś się kojarzy ? :C Prosiłam cię o logo w grudniu. pamiętasz? Nie chcę nic, ten tege, wiesz, nie czepiam, ale kogo ja oszukuję XC Wszystkim robisz- o mnie zapominasz :') Przyzwyczajona.
    Pozdro,
    Sizes (jaija001)
    (to, że odeszłam z MSP nie oznacza, że nie można zrobić mi loga :))

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!