środa, 8 kwietnia 2015

Happy Three - nowa seria! c;

Hejs!
A nie, to nie moje.
Hii. Teraz już trochę lepiej.
Postanowiłam, że nie chce mi się czekać z serią. Zrobię ją już teraz. Miałam problem z wymyśleniem nazwy, ale w końcu coś mi przyszło na myśl. Nie jest ona oryginalna, ale wydaje się być spoko.
Więc co wymyśliłam? :>  "Happy Three!" Nie jest ona super nie wiem jaka, ale nic innego nie przyszło mi do głowy. Obrazek, który będzie mógł przekazać Wam, że post jest właśnie na temat mojej serii wygląda tak. Mam nadzieję, że się podoba. Tak jak mówiłam-nie mam do tego talentu.


Na czym ta seria będzie polegała? 
Co tydzień ( jeżeli się nie mylę ;c ) organizowane są konkursy, w których można wygrać członkostwo vip. Postanowiłam, że ocenię wygrane art-booki, looki oraz filmy i dam im pkt (pokoi mi się nie chce, sorry :P) Mam nadzieję, że choć trochę będzie to ciekawe..
Więc może na sam początek, aby zachęcić Was w ogóle do czytania tego, co zrobię, napiszę Wam próbnego posta o tym! <:
Konkurs-"April Fools"


 Zwycięzca w filmach to justynax5x7. Zrobiłam ona film pt. "Prima Aprilis!"
O czym opowiada? (chwila, muszę oglądnąć c:)
Więc wydaje mi się, że chodzi tutaj o to. Dziewczynka o imieniu Olivia ma wielki talent do robienia wszystkim psikusów. Kiedy nadchodzi Prima Aprilis ona nie przychodzi do szkoły, a jej przyjaciele wykorzystują to, aby zrobić jej żart. Po szkole mówią jej, że jej koleżanki zniknęły. Brat Olivki wraz z nauczycielką zaprowadzają ją do domu, gdzie są ciemności i krew, a  tych rzeczy dziewczyna najbardziej się boi. Podczas szukania dwóch uczennic one wyskakują z ukrycia i się śmieją, że w końcu udało się im nabrać Olivię!
Film jest naprawdę ciekawy i godny polecenia. Na zdjęciu poniżej możemy zobaczyć ile zarobiła autorka oraz na ile został oceniony jej pomysł. Moja ocena to 10/10
 
 Jako drugie wybrałam art-booki. Ilustracja, która wygrała nosi tytuł "Prima Aprilys". Autorka-$clowden305$
Moim zdaniem art-book nie jest oryginalny, ale ładny. W sumie jest jak wszystkie inne.
 Tekst zapisany w dymku to "Nie ma to jak prima aprilys !!!" Zdobyte love it-17.
 Nie do końca podoba mi się ze względu na to, że inne są "prawie" identyczne. Szkoda, że nie dodałaś więcej osób. Fajnie by było jak byłaby ukazana tutaj jakaś scenka! :) Moja ocena to 5/10
Jako ostatni pozostał nam look. Wygrała kira kornelia, a swoją pracę nazwała "konkurs".
Podoba mi się, ale od tych kolorów trochę oczy bolą. Ogólnie fajnie dopasowała ubrania. Zdobyte love it-0. Moja ocena to 8/10 za te kolorki ;c
Czyli patrząc na wszystko najbardziej spodobał mi się film. Jest naprawdę oryginalny. Jeżeli chcecie to napiszcie z jakiego tematu chcielibyście ocenę. A właśnie! Kiedy będzie się pojawiała seria? Myślałam nad wtorkiem, może być? >.<
Czyżby więcej informacji Weroniko? No tak. Po pierwsze. Loga dalej możecie robić i wysyłać je pod e-mail - nika.nowak12@interia.pl
Natomiast prezenty będę rozdawała dwa razy w tygodniu w poniedziałki oraz piątki.
Wydaje mi się, że na dzisiaj to będzie tyle #zmęczona
Paa, Weroo
Oto loga, które dostałam od Was! 





Chciałabym jeszcze Was poprosić o to, że jeśli ktoś chce zgłosić się do loterii niech napisze swoją nazwę użytkownika oraz to, co sądzi o poście napisanym przeze mnie. Myślę, że to nie będzie problem :)

21 komentarzy:

  1. Super posta maleńka B) (na koniec posta dawaj to logo z arbuzami :x)

    ~ Twoja Bogini

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow super pomysł na posta.
    Pozdrawiam Selenne.
    Piszę z konta mamy ale to ja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post ! PS .Ostatnie logo od mnie >.<
    ~sylwiabar1

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post, podoba mi się.
    Zgłaszam się do tej, no, loterii.
    Lillineq

    OdpowiedzUsuń
  5. Obejrze film, tak fajne go opisałaś *O* Ale jeśli możesz, nie opowiedaj tak dokładnie, żeby jeszcze czegoś dowiedzieć się z filmu, a nie z jego opisu TO NIE HEJT :)
    ArtBook nie jest zbyt kreatywny... Look jest nawet ładny, ale te kolory trochę rażą .. I ta moja wada wwyroku -6.5 XD Loga, wszystkie są ładne, ale najbardziej podobają mi się 3 ostatnie :)
    I zgłaszam się do tej loterii ;))
    Nick: oliwia:)506

    ~ HanJaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Filmu nie ogladalam, ale z tego co mowisz jest ciekawy i moze go obejrze xD.
    Artbook... No okej, jest ladny, ale zero oryginalnosci. Nom.
    A z kolei look... Mialam okazje brac udzial w tym konkursie z moim lookiem (ktory mam na sobie na msp), wiosennym, z uzyciem rzeczy z konkursu i - ok, w tej chwili nie jestem skromna - naprawde slicznym. Tymczasem te looki, ktore zostaly wybrane to kompletna tragedia. Nawet ten na pierwszym miejscu - jak dla mnie - jest na 3-. Juz naprawde nie mam serca do tych konkursow, czlowiek sie nastara a i tak nie wygra xD. Coraz czesciej patrzac na cotygodniowych zwyciezcow wydaje mi sie, ze to jakas korupcja :oo
    A ja chce tylko kupic kapelusik, ale jest dla vipow :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje logo huehue 8) Podoba mi się pomysł na serię, ale nie wiem czy będę ją czytać xD Nie przepadam za tymi konkursami :P
    Zgłaszam się do tej loterii, chociaż nie bardzo kumam o co cho xdd
    ~natalkasam

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello! My blog is there -> http://niebanalneoperacje.blogspot.com/2015/04/jak-zebrac-3000-tys-punktow-w-serwisie.html Thank you ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znoszę tej bluzki z looka, ale tutaj wygląda fajnie :D

    ~LolkaaaXD

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post!!! Przed chwileczką wysłałam ci logo. c:
    Zgłaszam się do loterii. Mój nick na MSP- herna76

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham ten blog ,posty i wszystko ! Zguaszam sie do loteri .Msp : Mel@niee

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się do loterii.
    Nick: Malinozja

    OdpowiedzUsuń
  13. Post jak zwykle świetny ;)
    Kieruję to do wszystkich ciekawych, więc- na pewno kojarzycię hejgerl, więc oststtnio UnsogettableMovie bardzo dziwnie się ubrala: zmieniła kolor skóry, brwi( na zielone), ust chyba też. Gdy napisałam do niej czemu tak dziwnie wygląda odpowiala: "Tutaj hejgerl i właśnie kradne to konto". No cóż, z drugiej strony Hejgerl mówi, że to nie ona. Dziwna sprawa, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Post jak zwykle świetny ;)
    Kieruję to do wszystkich ciekawych, więc- na pewno kojarzycię hejgerl, więc oststtnio UnsogettableMovie bardzo dziwnie się ubrala: zmieniła kolor skóry, brwi( na zielone), ust chyba też. Gdy napisałam do niej czemu tak dziwnie wygląda odpowiala: "Tutaj hejgerl i właśnie kradne to konto". No cóż, z drugiej strony Hejgerl mówi, że to nie ona. Dziwna sprawa, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ta seria!
    W następnym poście możesz ocenićten konkurs o rasistach (nie pamiętam dokładnej nazwy >,< )

    OdpowiedzUsuń
  16. A mój nick na MSP to margaretka230
    :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Seria jest świetna! ♥
    Nie widziałam takiej na żadnym innym blogu, co też jest plusem. :) Nazwa bardzo mi się podoba! Jest oryginalna. c;
    Zgadzam się z Twoją oceną. Cieszę się, że piszesz co Ci się nie podoba w artbooku, look'u lub filmie.ツ
    Zgłaszam się.
    Nick: monia(000)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł na posty c;
    Tak trzymać!

    Pozdrawiam


    Pauli2k

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!