środa, 8 kwietnia 2015

Ankieta - Pixi Star i Zac Sky.

Cześć ♥



Tutaj Oliwia. Na dzisiejszy post przygotowałam ankietę, ale nie taką zwykłą. Pytałam się moich znajomych online co sądzą o Pixi Star i Zac Sky. Pewnie każdy już wie kim oni są, ale znalazłam wpis moderatorów na forum o tym, że nie są oni moderatorami itd.
Są to nasi przewodnicy po MSP, ale nie są moderatorami. Trochę się zdziwiłam, bo zawsze myślałam, że są to moderatorzy. Zawsze są online i nie da się z nimi porozmawiać (o tym za chwile) więc myślałam, że jednak są to nowi moderatorzy, którzy obserwują co robimy i uczą nas dobrego zachowania itp, itp, itp, itp, czyli wszystko co chcą od nas moderatorzy. Zobaczmy teraz na ankietę, która wyjaśni co sądzą o tej sprawie użytkownicy.
Ta użytkowniczka twierdzi, że są oni niepotrzebni. Rzeczywiście gdy ktoś ma dużo znajomych zacina im się całe MSP, a dodatkowy jeden znajomy pogarsza sprawę.

Kratki stanęły na mej drodze. Nawet słowo "co" kratkują. To już przesada, naprawdę. Nie ważne. Odpowiedź od mojej znajomej jest jasna. Są ok.

Moja znajoma twierdzi, że nie są oni potrzebni.

Ta użytkowniczka twierdzi, że są to nieprzydatne mody (bardziej przewodnicy) i nie ma o nich zdania.

Rozumiem cię, bo ilość znajomych może niestety spowodować, że nie widzimy Pixi i nie przeszkadza nam.

Użytkownicy, którzy uważają, że Pixi i Zac są przydatni - 1
Użytkownicy, którzy uważają, że Pixi i Zac są niepotrzebni - 2
Użytkownicy, którzy nie mają zdania na temat Pixi i Zac - 2

Zdania są naprawdę różne. Jakie ja mam o nich zdanie?
Pixi Star i Zac Sky jako przewodnicy nie tworzą większych problemów, jednak zapychają miejsce w znajomych. Nie mam zdania na ich temat.

Jak wyglądają ich profile?
Profile są identyczne, ale mają różne opisy.


Dużo użytkowników chcę porozmawiać z przewodnikami, ale czy to możliwe? Naoglądałam się najróżniejszych filmów i znalazłam sposób, który jest przeze mnie nieprzetestowany (przepraszam bardzo). Jednak możecie spróbować wy i ocenić czy działa.

1. Wchodzimy na MSP przez aplikację "MSP" na telefon lub tablet.
2. Wchodzimy w profil Pixi lub też Zaca.
3. PODOBNO mamy tam okienko z czatem.
4. Wchodzimy i na czat i możemy do niej/niego pisać!

Może to przetestuję, ale napiszcie czy to działa i co o tym myślicie. Jak na dzisiaj to tyle. Komentujcie post i wyrażajcie o nim opinię. Pozdrawiam i do następnego posta!



+ Dziękuję za te miłe komentarze! To dla mnie dużo znaczy! Dziękuję

8 komentarzy:

  1. Super post a co do tego pomysłu to sprawdzał am kiedyś i nie działa.
    Pozdrawiam Selenne
    Piszę z konta mamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, fajny post kochana. Buziaczki nieznajomej osóbce :****

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post! Według mnie Pixi i Zac są niepotrzebni. Zapychają miejsce w znajomych.... A poza tym co oni robią? Tylko dają arty, filmy i zdjęcia. Nie są nam do niczego potrzebni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie Pixi i Zak... Są niepodrzebni, modzi ich zrobili po to, żeby wiedzieć co robimy i na początku nie chciałam w ogóle chodzić na chaty żeby mnie nie śledziła XD
    A co do sposobu ba pisanie z Pixi i Zakiem- Kiedyś działał, ale już nie D:

    ~ HanJaa
    / oliwia:)506

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie nie są oni przydatni, aczkolwiek mi nie przeszkadzają.
    Fajny post c:

    'szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak szybko klikniemy aby napisać i przy okazji nam się coś zatnie - to wyjdzie. Mi wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisałam z Pixi Star i dałam jej grafa (na fonie) ale już niemożna... =(

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem Pixi i Zack są niepotrzeni. Nie można do nich napisać, ani nic. Naprawdę lagują Msp, gdy dużo znajomych jest online.
    Post świetny!

    ~monia(000)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!