niedziela, 9 sierpnia 2015

Mydło, Neastea, wariat... Helołson! - krótki post powitalny

Helołson!

Pamięta ktoś mnie z notki? Zgadnie ktoś kto pisze?
Nie? Szkoda.

Więc witaam tu Nestelle, Kiwi, mydło, wariat, człowiek słegu, głupawka.
Nie, nie będę teraz opisywać siebie, na początek takie "Małe" podziękowania, bo dzięki wam tylko i wyłącznie wam (Tak, walę ręką w monitor) tu jestem. Tego się nie da opisać,ale spróbuję.

Chciałabym na początek podziękować za to,że mój komentarz został zauważony w konkursie na redaktora i przeszedł na drugiego etapu. Nie, nie spodziewałam się tego, bo było chyba ponad 100/200 zgłoszeń, więc napisałam komentarz w stylu "Spróbuję, jak się nie uda to trudno". Nie pisałam jej z jakimś wielkim zapałem, pisałam ją tylko po to, by spróbować, a nie od razu przechodzić. Więc jak zobaczyłam,że mój komentarz został zakwalifikowany wśród 5 innych, fantastycznych zgłoszeń... To było nie do opisania, bo robisz coś tak sobie i się dostajesz.
Mój zapał wzrósł wraz z rozpoczęciem pisania notki próbnej. Chciałam włożyć w to 100% moich możliwości, nie jestem pewna czy się udało, bo oceniacie to wy. Potem była ankieta...
I właśnie tu w tym momencie zaczyna się moje podziękowanie.
Dziękuje wszystkim,którzy przeczytali moją notkę i każdej innej kandydatki. Naprawdę, to jest ogromne wsparcie i motywacja. Chciałabym podziękować również za WSZYSTKIE głosy,które oddaliście w ankiecie. Nie chodzi tu o mnie, bo każda osoba,która cokolwiek napisała- Notkę,komentarz była wspaniała, miała energię, by się zgłosić. Gratuluję wspaniałej 5-tce, która dostała się do drugiego etapu, bo naprawdę wszystkie zasługują na tytuły redaktorek. Włożyłyście w to wiele pracy, co było widać.  Bardzo,bardzo gratuluję Laniaczowi i Lyekimi -
Zdobyłyście masę głosów i udowodniłyście, że zasługujecie na tytuły redaktorek, bo byłyście wspaniałe.
Tak na koniec chciałabym podziękować również osobą,które głosowały na moją osobę w tej ankiecie.
Bez was na sto procent by mnie tu nie było. To dzięki wam przychodzę spełniać marzenia- te mniejsze i większe. Dziękuję. Naprawdę bardzo dziękuję.

Jeju.. Za poważnie. Nie, nie i NIE!

Więc tak, to było "Krótkie" podziękowanie za to... wszystko ! :)
Pewnie zauważyliście, że moja głupawka gdzieś w oddali zniknęła.

Cóż, przejdę do opisu samej siebie, bo jestem tu, a nikt nic o mnie nie wie.
Z racji tego, że lubię "porządek w postach" zrobię ten cały opis w postaci podpunktów.
Przepraszam, jestem trochę nieogarnięta, bo jak to moja koleżanka powiedziała w odcinku ze mną na yt : "Kiwi nie umie okazywać szczęścia". Poniekąd jest to prawda, bo nie potrafię wybuchnąć  euforią, tylko... Po prostu się cieszę.

Tak, zanudziłam was już na śmierć, życie i sretettetetettetetetetetettetete więc przejdę do opisu
siebie, mojego mydła itd...

KIM JESTEM?
Nie znasz mnie, nie wiesz kim jestem, może nawet kosmitką! Muahahahhahahahahhahahahahahahhaha. (Trochę tandetny ten złowieszczy śmiech,ale ok) 


✮ Nazywam się Natalia.
✮Nazwa Nestelle powstała od Herbaty Neastea i płatków Nestle.
✮ Mam 12 lat (No dobrze, dobrze nie wieków)
✮ Jak na swój wiek jestem dość niska - 158 w. 33 kg.
 ✮ Mieszkam w woj. Zachodniopomorskim w Koszalinie
✮ Nie umiem pływać - jest to sztuka,której nigdy nie opanuję.
✮ Kocham skakać na Trampolinie *-*
✮ W te wakacje byłam w Krakowie, Zatorze (Energylandia) Jest ktoś z Krakowa? ;D
✮ Em tak... Kocham parki rozrywki, więc Energylandia... No cóż, było super.
✮ Prowadzę bloga Msp oczami Kiwi
✮ Piszę łącznie na...  7 blogach.
✮ Bloguję od dwóch /trzech lat.
✮Pierwszego bloga pisałam z koleżanką.
✮ Nazywam samą siebie mydłem.. nie wiem, czemu. Mam fazę na mydło (O,świetne wytłumaczenie!)
✮ Jestem osobą nieufną, ponieważ zostałam oszukana parę razy.
✮ Najbardziej boje się pająków ;o
✮ Jestem niebieskooką blondynką.
✮ Byliście świadkami mojej głupawki, a nie wiedzieliście! (złowieszczy śmiech i devil face)
✮Jestem osobą nieśmiałą, nawet jak coś wiem, to czasami się nie odzywam.
✮ No ba, wszystko zmienia się w netach.
✮ Jestem trooochę dużym wariatem, mam często głupawki.
✮ Zaraz ideł na rowereł ^^
✮ #Upał_u_mnie
✮ Dość często jeżdżę na plażę, bo mam do niej blisko.
✮ Mam jedną "beefef".
✮ Zwierzam się osobą, którym mogę zaufać.
 ✮ Jestem w połowie veganką.
✮ To już chyba koniec...
✮ Dużo tego o mnie...
✮KONIEC

A czemu te złe, niedobre mydło nazywa się "Nestelle"?
Te złe, brzydkie, niedobre mydło nazywa się Nestelle, bo ma pewną historię...

Jadłam płatki Nestle i poszłam do sklepu po herbatę Neastea. Musiałam sobie napisać nową nazwę
konta google, a te dwie rzeczy do jedzenia  były moją inspiracją. "Nest" z płatków "e" z herbaty.
Neste? Czegoś brakuje... Więc po królewsku dwa "L" i jeszcze "e". Dam dam dam Nestelle! 


HISTORIA GRANIA W MSP xd
Na msp zaczęłam grać w 2011 (?). Moim pierwszym kontem była natala230, która została shackowana, oddana i jeszcze raz hack. Potem była już tak zniszczona,że oddałam ją
koleżance. Również została shackowana. Teraz Natala 230 jest hackerskim czymś z 11 lvlem.
Nie, źle powiedziałam - przez swoją głupotę straciłam to konto. Nabrałam się na wzmiankę o
"Darmowym vip'ie" 
A teraz lofki punkciki muahahahahhahahah 


 ✿ Na msp jestem Kiwiqqu x3
 ✿ Mam obecnie 30 lvl.
✿ Nie pytaj skąd wzięła się nazwa...
✿ Moja koleżanka oddała mi to konto.
✿ Mam powyżej 1.500 znaj.
✿ Tak,kupię coś z listy dla pytających.
✿ Wg. mnie Msp jest nudne, więc..
✿ Robię i reklamuję filmy.
✿ Kiedyś byłam uzależniona od tej różowej gry.
✿ Teraz trochę przechodzi...
✿ Kwiatki *-*
✿ Nie lubię, jak co sekundę ktoś pyta "Daaasz coś z listy?"
✿ Dlatego też mam obecnie ponad 150 nieodebranych privów.
✿Mam kilka uni...
✿ Nie używam Charlesa.
✿ Osoby,które to robią...Nie zafejmią się.
 ✿ Tworzę loga.
✿Jedno z nich mua autorstwa będzie .. Na koniec posta.
✿ Konto Kiwiqqu x3 Dostałam gdy miało 3 lvl.
✿ Emmm...Coś jeszcze?
✿Może koniec?
✿KONIEC

Więc to chyba powinien już być koniec... I będzie.
No tak, mam nadzieję ,że polubicie mnie i moje posty.
Następny post... Cóż, mam już jeden pomysł,ale nie powiem ;p

JEŚLI CHCESZ WIEDZIEĆ COKOLWIEK, CZEGO DO FAKTÓW NIE DOPISAŁAM- KOMENTARZ!
Tak, tak komentarz,komentarz. Każdy kom to motywacja,jakiej nie da się zastąpić!
Bayos  !
~Nestelle♥
~Kiwi
 

89 komentarzy:

  1. 158 wzrostu i 33 kg? ._. Strasznie chuda jesteś xd

    ~Ivka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nje jestem xd Kiedyś przytyję xd

      Usuń
    2. Nakarmię Cię kebabem xDDD Będziesz mieć 50 kg! Wybuchniesz i Cię złożę jak Voldemrota złożyli *^-^* Poczuj magię i skocz z mostu (polecam chodniki).

      ~1szymon102

      Usuń
    3. Dywany lepsze ;_; skoczę z dywanu. Boshe 50 kg :o To jest tyle co... źle :o

      Usuń
  2. No to ja powiem tak. Strasznie się cieszę, że jesteś na tym blogu, gdyż Twoje posty są dopracowane i fajnie je się czyta. Jedynym minusem jest spacja... Po znakach interpunkcyjnych stawia się spację. Wiadomości o wiele lepiej się czyta. :) Popracuj nad tym, a Twoje posty będą jeszcze bardziej genialne. ♡ No nic, świetny post, świetne fakty. Zaraz zadam pytania. XD
    - Nestea? Ooo jaa, uwielbiam. Najbardziej cytrynową.
    - Kurde, ja próbowałam być wege, ale mi nie wyszło (najpierw wege, potem vege, jak ktoś chce :|), tak jak Seb... Nieważne XDDDD
    - I ty mówisz, że jesteś niska? ;w; Ja mam 14 lat i mierzę 159. A Ty masz 12, jeszcze urośniesz. Ja mam nawet małą stopę - 35.5/36. Pozdro 600.
    Pytania:
    Jaki ulubiony smak Nestea? 8)
    Którego gatunku muzycznego słuchasz? (TAK MUSZĘ SIĘ WPIERDOLIĆ XD)
    Dobra, tyle chyba. xd
    `m

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra kurde fajna będę odpowiem w komentarzu xddd Neastea xdd..
      Malinowa ♥ Gatunek... Połowa ludzi tak ma dobra nie jestem orydżinal ok ? ok. Pop i rock ♥ A spacja... Właśnie wjem, jak będę kiedyś robic ogarnięte posty wszystko będzie dopracowane xdd No teraz też się postaram xd I dziękuję♥ A vege ja jestem w połowie xd Czasami jem mięso bo muszę ;_;

      Usuń
    2. Malinowa też supi. ♡
      Pop i rock? ;__; Blagam, powiedz ze stary pop.
      Wege - wegetarianizm - osoby nie spożywają mięsa.
      Vege - weganizm - osoby nie spożywają mięsa, oraz produktów pochodzących od zwierząt.
      To w końcu jesteś vege czy wege? ;-;
      (Podaj w poście roboczym Facebooka, plz.)
      `m

      Usuń
    3. Malinowa nesti forewer elołn xd no wege num xddd

      Usuń
    4. To czemu napisałaś vege.

      Usuń
    5. Bo sieł pomyliłam i zapomniałam odróżniać. Głupaffffffffkaaaaaa działa swoje.

      Usuń
    6. Jest taki sposób (tortura ze średniowiecza) na powiększenie się xDDD Tylko, że to bardzo boli *^-^*

      Usuń
    7. Malino, jem maliny *^-^* (ta emotka jest chora psychicznie, tak jak mój umysł) Zjem Ci dłoń!!

      Usuń
    8. No ja nie wiem.

      Usuń
    9. Motywuję Natalię komami!!

      Usuń
    10. Ile tej motywacji chcesz?

      Usuń
    11. Czekam na posty.

      Usuń
    12. Ja to nie chcę na razie rosnąć - mam branie 8) XDDDDDDDDDDDDĎD

      Usuń
    13. *starożytność*

      Usuń
    14. Błagam, nie jedz mnie. :c

      Usuń
    15. Ja na razie też nie *^-^*

      Usuń
    16. Nie zjem Cię, nie jestem... *zapomniałem te słowo*

      Usuń
    17. O, kanibal

      Usuń
    18. Od dzisiaj się nazywam Nestelle, a nie jakaś tam Natalia :_:

      Usuń
    19. O, kanibal

      Usuń
    20. Nestelle *-*

      Usuń
    21. Nigdzie ;")

      Usuń
    22. Widzieliście ten chory film Lolinki na YT?

      Usuń
    23. No tsa, braffo Nestelle ;o

      Usuń
    24. Ok. 170 dni to zbierała xDDD

      Usuń
    25. Ja mam mało tam ;"( Kilka dni dopiero, żal.

      Usuń
    26. Rzaaalll bullll RETBÓL TOTA CJ SGŻYDEŁ

      Usuń
    27. Jestem psychiczny i wyjątkowy. Kto usuwa swoje wszystkie filmy? JA *^-^*

      Usuń
    28. Retból I MJAM SGRZYDEŁGA...Zazdrożdż.

      Usuń
    29. Sasdrożdże cji teko njefjem dżeko.

      Usuń
    30. Andżej bul we wuasnej osobje. Fszysto tylko nie matafen. Plis

      Usuń
    31. MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN. A ja Mam skżydła

      Usuń
    32. Kto to ten ludź?!

      Usuń
    33. #Tomasz #Pan B) <- WTF?!

      Usuń
    34. To jezd MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNN

      Usuń
    35. Nie *^-^*

      Usuń
    36. Braweran...

      Usuń
    37. CCCCCCCOOOOOLLLLLAAAAAAA NAINOFRZY LEG NA KŁÓPODĘ BIEEEEDRROMKAAAAAA

      Usuń
    38. I oczywiśnie rabarbar!!!

      Usuń
    39. I oczywiśnie rabarbar!!!

      Usuń
    40. Tsaaaa rabarbar foreffa

      Usuń
    41. Zgniłam, nie chce mi się tego wszystkiego czytać X'D

      Usuń
    42. Przecież tego jest mało xd

      Usuń
    43. Mało tekstu, zróbmy więcej. W mojej poprzedniej gównoburzy zrobiłem ponad 200 kom (połowa to były moje xDDD)!

      Usuń
    44. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  3. Energylandia <3 byłaś na energusiu ?
    ~Dream Celebrity

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba xd Ale Dragon jest foreffa alołn xd

      Usuń
    2. Młot albo te pontony na wodzie <3

      Usuń
    3. #ONJE! Ludzie nie tańczą przed moim grobem ;"( Za jakie grzechy mi się to stało?!

      Usuń
    4. Ja wiem ,że byłam na wszystkich rollercoasterach xd A tak to nw xd Ale bd w następnym roku i idę na tego...Mayana (?) Szymon, trafa tańdży przed tfoim krobem

      Usuń
    5. Zarażam szymonicą już od miesiąca ;") Każdy kto czyta moje kom ma ;*

      Usuń
    6. Oł fak mam szymonice. Upz, jush nie mam.

      Usuń
    7. Masz! ;"( Na to leku nie ma xDDD POZDROWIENIA DLA WIECHY, ANANASKA I VIVEL xDDD



















      .

      Usuń
    8. Przecież jest lek ;-;

      Usuń
    9. Nie ma ;"(

      Usuń
    10. Przykre, niestety jest :')

      Usuń
    11. RUFNJESZ POSDRAFJAM ANANASKA
      WIECHE TESZ

      Usuń
    12. Z kond snarz jh?

      Usuń
    13. Z ANANASEM TROHE SJEM KOLEGÓIEM A DO FJEHY PRAFIE CODZIENNJE HOCE, SZYMONJE.

      Usuń
    14. Ja już prawie w ogóle tam nie przebywam ;") Haha, pamiętam jak kupowałem tam ludzią listy, a oni nadal błagali xDDD ANANAS ANANAS ANANAS *^-^*

      Usuń
    15. PRZESTANCIE SPAMOWAC KURWA MAC
      ZARAZ BANY SIE POSYPIA

      Usuń
    16. Ja tu tylko ją motywuję komentarzami xDDD

      Usuń
    17. Hahahahaha przeczytałam wszystkie komentarze o jeblem na twarz xdd

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BOZE SRY TO MIAŁA BYĆ ODP DO SZYMONA, A WYSZEDŁ KOMENTARZ XDDDDDD

      Usuń
  5. Ciesze się, że będziesz tu pisać.
    Ty i kornelia123lol (no szkoda, że ona się nie dostała :/ ) byłyście moimi faworytkami.
    Czekam na notki od ciebie.

    ~`.A
    #Motywacja #Motywacja #Motywacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju na serio baardzo dziękuję kochana ;**

      Usuń
    2. Ej, ja? Ja to się na Tobie wzoruję, Aga xd Codziennie czytam wanny ;')))

      Usuń
    3. Serio? ;') nie uznałabym siebie za dobry "przykład do naśladowania" xd
      ~`.A

      Usuń
  6. Jezu, jaka Ty chuda musisz być O_O. 158 i 33 kilo? Ja mam 156( 11 lateq) wzrostu i ważę 34...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej no ja nie jeste chuda. Luz,nie mam jeszcze anoreksji, staram sie przytyc, ale marnie mi to wychodzi xd
      ~Nestelle z telefona

      Usuń
  7. Ciekawa, długa, wyczerpująca i przede wszystkim, świetnie dopracowana notka! Od początku trzymałam za Ciebie kciuki, i w efekcie wyszło jak wyszło. Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, jeju dziękuje mega mi miło ^^ Z dopracowaniem szczerze sama nw bo notka była 'na szybko" xd I jeszcze raz bardzo thx ^^
      ~Nestelle z fona xd

      Usuń
  8. Wiesz itak masz fajnie ,że masz te 30 kg. Ja mam 11 lat i 23 ( nie kłamie byłam ważona u lekarza) no może mam teraz te 25 kg ale rodzice teraz cały czas robią mi kazania ,że muszę jeść ale ja nie mam na to ochoty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze się zapowiada, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!