niedziela, 9 sierpnia 2015

Powitanie + Prawie jak Pixi Star

Cześć, hej, witam!
Tu Lyekimi, albo Kasia, jak wolicie. Wiem, że większość napaliła się na wolała Nestelle i Laniacza (gratuluję wam, dziewczyny!), ale mam nadzieję, że też mnie polubicie ;) Nie sądziłam, że się dostanę, bo jak przeczytałam zgłoszenia innych, to po prostu musiałam zbierać szczękę z podłogi. Ale przeszłam do kolejnego etapu, później głosowaliście w sondzie, i... Dostałam się! Nawet nie wiem co napisać, chyba dalej jestem w szoku. Dziękuję wam za szansę! ♥ Postaram się dawać z siebie wszystko w pisaniu postów, chociaż nie zawsze mam "wenę".

Może na początek kilka faktów o mnie?
-jestem Kasia, Kaśka, Kasiunia, Kazik, Beret (wspaniała ksywka :v), Lyekimi, byle nie Katarzyna!
-tzw. hot 13,
-lubię, a może nawet kocham czytać książki,
-na msp od lutego 2012 miałam konto o nazwie hahaha53, ale je usunęłam i teraz gram na Lyekimi,
-noszę okulary, bo mam sporą wadę (+4.5),
-w przeciwieńswie do Nestelle, nie jestem chuda xDD 160 cm i 50kg,
-mam brata starszego aż o 11 lat, lol,
-jestem nieśmiała i cicha, ale z tym walczę,
-mieszkam na zadupiu pięknej wsi.

Koniec tego gadania, zaczynamy posta! Odtworzyłam główny strój Pixi Star. Wiadomo, że nie będzie dokładnie taki sam jak oryginalny, bo takich ubrań nie ma w sklepie. Look wygląda tak:


Według mnie wyszedł całkiem ładnie. Ogólnie przypomina look Pixi, tylko te włosy mnie tak "rażą". Wyglądają jak ze starego msp.

Lista rzeczy:


Twarz:



I jak? Podobna do naszej Pixi? :D



Teraz kolej na Zaca Sky. Z nim było łatwiej, bo nie miał ani jednego dodatku. Oto jego pełny look:


Niestety, bluzka nie jest zbytnio podobna, ale reszta jest identyczna!

Lista rzeczy:


Twarz:


Oczu Zaca nie ma w sklepie, a szkoda, bo są ładne.


Oto końcowy efekt. Podobny?


No tak średnio bym powiedziała :v Chociaż spodnie i buty podobne.
To tyle, do zobaczenia, a raczej do przeczytania! ;)
Paa!


Nowa twarz, nowe logo B)





















46 komentarzy:

  1. Cześć! :3

    Ych, nie mogę pisać, mam plaster bo sobie przecięłam palec...
    Ale napiszę, że piękne logo, mogłabyś mi zrobić takie.. podobne?
    Super odwzorowałaś Pixi i Zac'a.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post, ja też noszę okulary, tylko, iż mam wadę: (-4).

    ~ Ane
    ~ Tekna125

    OdpowiedzUsuń
  3. Pjina też mam okulary xd ( -4.75) A ja nie jestem chuda no co za zue cos xd I zajebioza pist i wg i graty mister redaktorko xd
    ~Nestelle❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam okulary ^.^ (-4.5 ;-;) Gratuluję zostania redaktorką xD
    Pozdrawiam / hello to ja1305

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyta sie do konca posta, chyba, ze nie masz ochoty to przynajmniej przewin. Zrobila Zaca -,-

      Usuń
  6. Przybij! Też mam sporą wadę (lewe oko : -5.50 prawe oko -6.00 )

    OdpowiedzUsuń
  7. Kobieto, jesteś do mnie trochę podobna, bo:
    20 sierpnia kończę 13 lat,
    Mam chyba z 163cm wzrostu i chyba 52 kg xdd
    Tez jestem nieśmiała lol
    I mam wadę ale -4.5 okulary w lewym i -4.25 w prawym
    Eeeyy zlapalam tu wifi, ale nie mam kompa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hyhyhyhyhyhyhy pjona mamy prawie taką samą wadę xdd

      Usuń
    2. Osz kurde, a tym bardziej że ja też jestem z sierpnia! (tak naprawdę mam 12 lat a 13 kończę 28 sierpnia, jestem oszukistką)

      Usuń
    3. Lyekimi pjona! Tez mam 28 sierpnoa urodziny tylko ze 10 ;) Ale zwby troche sie postarzyc to ide w tym roku do 5 klasy.

      Usuń
    4. A ja 29 sierpnia urodziny XDDD

      Usuń
  8. Ja też mam wadę, tym razem +2, a drugie oko +1.75, jestem dalekowidzem, mimo małej wady powinnam nosić okulary, chociaż według mnie one nie robią różnicy.

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi mama mówi że mam dużą wadę (-2,75 i -3,25) :")
    Fajny post, gratulacje dostania się XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post!
    Co do bluzki (odwzorowanie Pixi) to jest jedna lepsza (bardziej podobna).

    ~`.A

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziam dziam, witam i pozdrawiam, fauny post, fauaon go zobaczy, ZOBACZYSZ!!!! ><
    ~Dziam dziam dziam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zac jest ble! Mamo, on może mieć oczy, których nie ma w sklepie, a ja nie! To nie fair! Mamo! xDDD PADACZKA-GŁÓPAWKA-ZWYKŁY-DZIEŃ-SZYMONA-CHYBA-MNIE-NATCHNIŁO-NA-KOLEJNĄ-CZĘŚĆ-FILMU (zobaczycie, kiedyś, długo poczekacie, bo nie opublikuję żadnej część do czasu "sekret, wyjdź, nie powiem")
    Tralalala... Zjebany kom, a ten post jeszcze bardziej. Jakaś nienormalna jesteś? Te błędy, te głupie słowa i nieład. Naucz się pisać! (PRZECZYTAJ TO OD "Tralalala..." DO "!" JAKO IRONIĘ)
    Czekam na posty.

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się, że się dostałaś. Od początku obserwowałam Twoją "walkę" z kornelia123lol, i muszę przyznać, że nie było łatwo, i nie zbrakło trudnych momentów. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  14. A gdzie była ta "walka" O|O bo szukam szukam i nie ma PS super post twoje movie star są bardzo podobne .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co?! Tej "walki" szukasz? xDDD

      Usuń
    2. To byla walka w ankiecie XDDDDDD

      Usuń
    3. Tak owszem . nie wiedzialam ze to byla walka w ankiecie xd myślałam ze się obie kłócą xd

      Usuń
    4. Tak owszem . nie wiedzialam ze to byla walka w ankiecie xd myślałam ze się obie kłócą xd

      Usuń
  15. Też mam wadę, -2.00 i -1.75 *^*

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję dostania się <3
    Nie wiem co napisać /:
    Piszesz świetne posty. ♡
    `m

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam wadę wzorku, tylko taką małą, porównaniu do Was. Lewe oko - 0.76. Prawe oko - 0.75. A i jeszcze piszesz wspaniałe posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam wadę (-2,50), ale mam umowioną wizytę w sprawie soczewek, hshs.
    Cieszę się, że się dostałaś ;* .

    <><><>
    'tynas;
    <><><>

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam -3.5..
    Jakie książki lubisz/cie?
    Jesteś Potterhead? Albo Herosem?
    ~vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej czytam fantasy. I jestem Potterhead, Herosem nie bo jeszcze nie czytałam nawet ;)) muszę sie za to zabrać

      Usuń
  20. Też mam okulary (-7.5)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam że ja mam największą wadę :o ( -5.5 i -6.0) chciałabym soczewki ale soczewki bolą :< I trzeba się codziennie dźgać w oko palcem :c

      Usuń
    2. Ja nawet nie mogę jeszcze mieć soczewek ;/ Zresztą i tak głupio wyglądam bez okularów XDD

      Usuń
    3. Też głupio wyglądam ale czasem by się przydały XD Ale mama i tak mi w tym wieku (11 lat) kupić soczewek xd

      Usuń
    4. Ja na razie noszę okulary ale później będę miała soczewki :)

      Usuń
  21. Też noszę okulary od 3 lat XDD We wrześniu, do lekarza z tymi wadami no XD :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie odwzorowani Zac i Pixi.

    OdpowiedzUsuń
  23. A gdzie była ta "walka" O|O bo szukam szukam i nie ma PS super post twoje movie star są bardzo podobne .

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny post. Świetnie odwzorowałaś Pixi i Zaca. Też mam wadę (-2,5).
    Emi

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny post, miło czytać.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!