poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Afera o unikaty + Ocena animacji #1

Helołson !

Znacie mnie ?  Kim jestem ?  Czym jestem ?  Może kosmitą... Może elfem...
Nie, jestem Mydło, Nestelle, płatki Nestle,  Herbata Neastea.
Nie wiem, może wywnioskowaliście kim jestem po powitaniu. Nie mnie to oceniać.
Natalia przynudzasz...

Zacznijmy od początku.

Helołson!

Być może po powitaniu wywnioskowaliście, że to ja - mydło,Nestelle i inne takie te...

Na początku (Tak, mam to w zwyczaju)  chciałabym podziękować ;
 za 87 komentarzy pod moim postem powitalnym i za to, że tak miło na niego zareagowaliście. Jak już mówiłam :
Komentarze = Wielka, wspaniała motywacja   ♥
Dlatego też post piszę już dzisiaj, dzień po poście powitalnym.
Jestem szczerze bardzo zaskoczona waszymi opiniami, nie sądziłam, że nawet jednej osobie na tym blogu spodoba się mój post, więc byłam naprawdę mile zaskoczona, że spodobał się komukolwiek mój styl pisania ♥  Dziękuje za ten spam tymi komentarzami xd Ciepło się na serduszku robi, gdy się to czyta c: DZIĘKUUUJEEEE.

A teraz skończę zanudzanie was na śmierć i przejdę do pierwszej części posta :

AFERA 
O UNIKATY

~ Tydzień unikatów

  
Jak wiecie na msp zaczęło się dość sporo dziać... Coraz więcej osób mówi, że "Jutro" będzie tydzień unikatów, że spadnie bomba, że minionki wybuchną... STOP!

Unikaty prawdopodobnie zawitają do nas po 20 września, lecz jest prawdopodobieństwo,że nie będzie ich wcale. Według mnie tydzień unikatów nie jest już taki unikatowy, ponieważ
unikaty z tygodnia tracą swoją wartość. Nie zaprzeczę - Nadal są cenne, lecz w ten tydzień może je kupić KAŻDY i nie będzie już takiego wielkiego "Whow" jeśli zobaczymy serca na nogę.
Zapewne dużo osób z was pamięta jak bardzo cennym unikatem były kiedyś Nerdsy.
Chciał je mieć każdy, gdy widziało się Nerdy każdy był zaskoczony. Teraz, gdy trafiły do sklepów...
osoby, które tak bardzo się nimi kiedyś zachwycały mają je w dupie, bo to już nie są unikaty, 
tylko zwykłe, drogie okulary. Chcecie powrotu unikatów? Nie, przepraszam. Wtedy to już nie będą unikaty. Będą to po prostu rzeczy ze starą grafiką i fasonem. Teraz te rzeczy są dla nas unikalne, mają wartość... A co będzie kiedyś?

~ Charles Proxy

  
Tak, ten program wywołał skandal na serwerze niemieckim, teraz dostał się do polski. 
Za pomocą tego programu na serwerze niemieckim możemy znaleźć pełno unikatów w Design Studio. Unikaty robione w Charlesie można poznać po tym, że są na pierwszych stronach szafy, gdzie normalne unikaty są na stronach końcowych. 
Charles to program hackerski, słynie z możliwości kupowania na msp rzeczy płci przeciwnej,
dodawania stracoins, diamentów oraz do robienia unikatów.
Jeśli korzystasz z Charlesa i myślisz, że ujdzie ci to bez żadnych konsekwencji naprawdę jesteś w ogromnym błędzie! Program hackerski da się wykryć, a Charles nie ma wielkiego zabezpieczenia.
Jeśli korzystałeś/aś z Charlesa jest wielkie prawdopodobieństwo, że stracisz konto.
PAMIĘTAJ! Zawsze sprawdzaj unikaty osoby, z którą w danym momencie się wymieniasz - ty też jesteś narażona na utratę konta,  jeśli takowy unikat przyjmiesz.
Ja osobiście z Charlesa nie korzystam i nie mam takiego zamiaru. 

~ Powrót unikatu - Bluzka "Boo"


 (Mistrz painta okey? ) 
 
Pamiętacie naszą bluzkę Boo? Na początek- normalna rzecz, pół unikat, a teraz ponownie wraca.
Czemu została wycofana ? Od niektórych osób słyszałam , że została wycofana z powodu nieodpowiedniej grafiki, od innych, że była rzeczą niedopracowaną. Czemu jest pół unikatem?
Odpowiedź jest prosta- była na nowym msp dość sporo czasu i dopiero potem została wycofana.
Nie jest mi znana jedna informacja - Czy była na starym Msp. Wiem, że prawdopodobnie była 
w 3 odsłonie MovieStarPlanet. Coś bija mi się o pamięć... jej cena wtedy to było około 300/350 
sc, a teraz jak to moderatorzy mają w zwyczaju - Cena została podwyższona. Nic mnie na razie do bluzki nie przekonuje, no ale może kiedyś... A wy ją kupicie? 

Jak widać w pierwszej części posta napisałam o trzech tematach, które cieszą się największym zainteresowaniem... A ciebie co interesuje ? Masz pytania odnośnie unikatów/ starego msp/msp?
Napisz w komentarzu! Na wszystkie odpowiem w następnej części ;)

 
DRUGA CZĘŚĆ POSTA...
Ocena Animacji #1

 Nie trzeba być geniuszem, by wiedzieć co w tej serii będę robić.. Ale cóż, dla wyjaśnienia ;

 Seria "Ocena Animacji" polega na wybraniu 3 losowych animacji i ocenę : Całość, grafika, cena, tłumaczenie - trafność . 
Nie jest to seria trudna i niepowtarzalna, ponieważ możemy ją znaleźć na wielu blogach o tematyce Msp. Jedni oceniają animację z nowego tematu , a inni - Losowe animacje z losowych kategorii.
Będą to również tłumaczenia przybliżone - Co dana nazwa znaczy w naszym języku.
Jeśli masz jakąś animację , którą chcesz , żebym opisała- Po prostu napisz w komentarzu.
#Koniec
Na tym w skrócie polega ta seria. Jestem dzisiaj za bardzo poważna i przynudzam opisami,
więc po prostu zacznę serię. Dzisiaj wybrałam niestety tylko 2 animacje, ponieważ już jedna część posta była - Następne posty będą z osobnymi tematami i większą liczbą animacji.

ANIMACJA #1

   Animacja pierwsza to "The Mask" z działu Impreza & Moda. Myślę,że kategoria jak najbardziej
tu pasuje, ponieważ maski są... Na karnawał w Rio?

Tłumaczenie & Trafność - Jeśli znamy angielski (lub też nie) możemy bez problemu stwierdzić, że 
nazwa "The mask" oznacza po prostu Maskę. Według mnie tłumaczenie jest jak najbardziej
trafne, ponieważ nasza Movie trzyma maskę. (Tak, w tym momencie kupuję tą animkę) 
Ocena : 10/10
Cena- 500 sc. Hm.. Animka z wąsami kosztuje 350 sc, a ta jest podobna, tyle że maska jest na oczach. Animacja jest ładna , maska ma typowo karnawałowe zdobienia. Pomyślałabym nad ceną
400 / 450 sc. Nie będę czepiać się ceny 500 sc, bo animacja jest niezwykle prosta, lecz również 
dopracowana więc...
Ocena: 9/10
Grafika- Jak już mówiłam wcześnie - animacja jest dopracowana, wygląda naprawdę ładnie, jeśli chcemy zrobić film np. o karnawale w Rio. Poza naszej Movie nie jest jakaś super, ale nie będę się jej czepiać, ponieważ jest okej. Z racji tego, że uznałam ją za animację imprezową brakuje mi tu
np. Fajerwerków. Wtedy cena zgadzałaby się w stu procentach.
Ocena: 9/10
Całość- Całość prezentuje się fajnie, nie jest to animacja, która nas zaskoczy. Tłumaczenie jest w stu procentach trafne.  Jedyne do czego mogę się minimalnie przyczepić to cena.  Na ogół animacja wygląda bardzo karnawałowo więc ;
Ocena: 9/10 
ANIMACJA ZDOBYŁA 37/40 pkt.

Animacja #2
Widać, że nasz Movie pije mleko. Z kartonu, jaka ona jest niekulturalna!
Animację możemy znaleźć w dziale "Podstawowe", więc według mnie to się zgadza.

Tłumaczenie & trafność - "Drinking Milk" czyli "Picie Mleka".
Zgadza się jak widać w stu procentach , jak dość sporo tłumaczeń. Trafność ? Spora, ponieważ
jest to przetłumaczone... Dokładnie?
Ocena : 10/10
Cena- No whow, chyba pierwsza cena, z którą w pełni się zgadzam. 450 sc jest odpowiednie, bo
 nasza movie wykonuje kilka ruchów, a potem wypija mleko. Myślę, że ta animacja jest zwykła, lecz dość staranna - nawet cena według mnie się zgadza więc naprawdę , whow.
Ocena: 10/10
Grafika- Taki jakiś karton zwykłego mleka... W sumie okej, bo nie oczekuję tu burzy i lawiny mleka. W kartoniku widać malutki otwór, by mleko mogła zostać wypite.
Tak, ludzie często właśnie w takiej pozycji piją mleko z kartonu.
Ocena: 10/10
Całość- Kurde, jest źle. Nie mogę się do niczego przyczepić. Straszne, prawda?
Animacja jest trafna i dość dobrze wykonana.
Z wielkim bólem :
Ocena : 10/10

ANIMACJA ZDOBYŁA MAKSYMALNĄ LICZBĘ PKT. GRATULACJE.


Tak, chyba powooli będę już kończyć,
ponieważ post jest dość długi.

Chcesz, bym oceniła jakąś animację? Masz pytania dotyczące starego msp/nowego msp/unikatów? Napisz w komentarzu!

KOMENTARZ=WIELKA MOTYWACJA ^^

Bayo!

~ Nestelle 
~ Kiwi
  
  

23 komentarze:

  1. 1! Świetny długi i dopracowany post. Lubię czytać o unikatach. Serię są ciekawe, nie mogę się doczekać!
    Snicerslady0

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post ;) Też lubię czytać o unikatach.
    Jakby w ogóle wróciły unikaty, to powinny być bardzo drogie, wtedy mało osób by je kupiło.
    PS. Oceń tą animacje http://zapodaj.net/92d45777c79a5.png.html Jest bardzo fajna B) Kategoria miłość i emocje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogie? Nie, wtedy więcej osób by kupiło VIP xDDD

      ~1szymon102

      Usuń
    2. Korzyści dla moderatorów xD

      Usuń
    3. Hyhy, mam tą animację 8) xD

      Usuń
    4. Hyhy, mam tą animację 8) xD

      Usuń
  3. Świetny post, nie wiem dużo o unikatach, więc bardzo się cieszę że o nich napisałaś.
    Druga część też jest śliczna,post ładnie napisany i w ogóle.Kiedy następny post?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 Następny... Planuję jutro / za 2 dni ;)

      Usuń
  4. Fajny post xDDD DAJĘ CI MOTYWACJĘ! Hah... Niektórzy chcą zaszpanować tym, że mają np. Miss Valentine ;") Żałosne, a później tracą konta. Przecież sami wiecie o tym, że modzi na lvl tych osób nie patrzą, ale najbardziej mnie wkurza to, że wiele osób z innych serwerów ma te unikaty i nie usuną im konta. Po prostu zjebana logika modów. Dobrze, że my mamy normalne osoby w TOP, które nie używają Charlesa Proxy.

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O łał mam fajnego poszta xddd Charles jest do wykrycia, a modzi mają czasami lepsze programy to wykryją kto ma charlesa ;-; To jest gówno, na innych serwerach to robią uni i nic się z ich kontami nie dzieje ;_;

      ~Nest

      Usuń
  5. Mam tą bluzkę xd pamiętam tylko tyle, że była ona w motywie na Halloween (jak to się pisze? XD) później kiedy dowiedziałam ten motyw byłam zdziwiona, że jej nie było... właściwie to nie rozumiem po co była usuniet a? :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tą bluzkę xd pamiętam tylko tyle, że była ona w motywie na Halloween (jak to się pisze? XD) później kiedy dowiedziałam ten motyw byłam zdziwiona, że jej nie było... właściwie to nie rozumiem po co była usuniet a? :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka BOO... Obiło mi się to o uszy, i pamiętam, że miałam ją na swoim starym koncie. Z tego co wiem, raczej nie była unikatem, bo znajdowała się na ostatnich stronach sklepu. Ale nie jestem tego do końca pewna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była unikatem. Pojawiła się w konkursie Halloweenowy. Ztego co wiem to nie było jej na ostatnich stronach. O.o

      Usuń
    2. Też ją miałam na starym koncie.

      Usuń
    3. Była w 2012 roku na Halloween, a potem w 2014 i dodali na zawsze od tego czasu (2014).

      ~1szymon102

      Usuń
  8. Bardzo fajny post! Jest przydatny dla, niektórych co bie wiedzą na bardzo o unikatach. :)
    Pozdrawiam
    ~EmilyChan

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post kiwi xD Fajnie sie czyta i jest bardzo dopracowany :) Super! Czekam na kolejne posty ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Błagam... Nie. Tylko ty wiesz o co chodzi.
    ~ Annill
    (my-zawsze-z-msp.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja przyjaciółka wymieniła się z jakimś gościem, który ma jakiś program hakerski i wysłał jej męskie ciuchy. Tak się w ogóle da? ;_;

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!