czwartek, 13 września 2012

Jak napisać idealny pierwszy wpis? x_X

 Siema.! Pomyślałam, że może zrobię taki przewodnik, instrukcje, jak zrobić pierwszy wpis na blogu, by zachęcić innych :P
 Każdy wie, że pierwsze wrażenie jest najważniejsze, wasze pierwsze wpisy mogą o tym zadecydować, więc piszcie je rozważnie :] Na dobry początek można wrzucić swoje zdjęcie i parę informacji o sobie. Również można przedstawić swoje plany na przyszłość na MSP :) Pierwszy post powinien zawierać informacje o sobie, plany itp. Należy również zwracać uwagę na pisownie :| Oto przykład nie poprawnie napisanego przez kogoś posta ;)


(Niektóre części wpisu są cenzurowane) Widzimy tu tylko niepoprawny wpis. Widać, ze użytkownicy, którzy będą czytać posty Tego właśnie typu nie będą zaciekawieni :\ Twórca Tego postu powiedział nam tylko to jak ma na imię i przyszłe plany na bloga :| TO JEST BŁĘDNE! Prawdziwy post powinien wciągać. Przeciwieństwo tego wpisu brzmiało by tak:

 "Siema.! Jestem (*******) To jest mój pierwszy blog, oraz pierwszy wpis. Zazwyczaj pierwsze wpisy na blogach są nudne, ale ostrzegam iż mój taki nie będzie ;).
 Mam na imię (*******), mam 12 lat i właśnie chodzę do 6 klasy. (Prawdziwa męczarnia x_x)
Obecnie nikt z moich znajomych nie gra na MSP :| Szkoda. :-(  Jestem ambitna i w przyszłości chce zostać reżyserką, chociaż wątpię, ze mi się to uda :\
 Na ogół gram w MineCraft'a oraz w różne strzelanki *-* Uwielbiam Harry'ego Pottera ♥. MSP to moja druga miłość, pomaga mi rozwinąć skrzydła, co tydzień mam nowy pomysł na film, który przychodzi mi z łatwością :] Moje oceny to zwyczajne oceny, chociaż wiem, że to wam nic nie mówi :D. Zdarzy się uwaga i czasem 3 z historii :P Ale zazwyczaj jestem dobrą uczennicą, a najbardziej w matematyce i informatyce ^_^. Dużo czasu spędzam w PhotoShopie :D Mam starszego brata Miłosza, który nie jest miły jak to bywa :D Miłoszek jest w 2 klasie liceum :D
 Rodzice się rozwiedli rok temu i mieszkam u mamy pracoholiczki, która nie ma dla mnie czasu :-( Na MSP planuje horrory:
-'Panna z krwią  AB+
-'Laleczka Chucky

Komedie:
-'Agnieszka
-'Prawdziwa historia Teletubisiów
-'Studentka na tropie zbrodni.
-'Me Gusta

Miłość O_o
-'Miłość jak z telenoweli
-'Oszukać to uczucie ♥

To na tyle moich filmów :P Na MSP jestem od niedawna i zdążyłam zrobić tylko 4 części mojego zajebisztego kabaretu O_o

Sądzę, że już sporo o sobie powiedziałam, przygotujcie się na wstrząs, bo następny post będzie lepszy :D No to do następnego Ziutki.! :D" (Post został wymyślony)

 Widzimy oto tu dość długi post jak na pierwszy. Bardzo wciąga, ma dużo informacji i wygląda na to, że zachęca ^_^ Mamy tu super pisownie: "zajebisztego". To słowo oznacza to samo co słowo "za*ebistego". Takie słowo urozmaica nam wszystko i bawi (bo niektórych to słowo bawi *_*) Długa wypowiedź opowiadając nawet o życiu autora Tego posta i widać, że nie boi się Tego powiedzieć światu *-* Wpis posiada również zabawne zakończenie ;d
 Przejdźmy do zakończeń *_*


Podlizywanie się w zakończeniach jest okropne. Takie zachowanie świadczy bardzo o autorze wpisu. Można się po takim czymś spodziewać, że każdy post będzie się kończyć czymś w podobie Tego :| Sądzę, że nikt nie lubi jak ktoś się podlizuje, a szczególnie na blogu :| Krótkie wpisu + podlizywanie się na zakończeniu = Makabra. To wszystko razem tylko zniechęca czytelnika bloga na dalsze go odwiedzanie :\ Prawidłowe zakończenia powinny być proste i troche informujące, np.: "To koniec na dzisiaj, jestem strasznie zmęczona. Do następnego!", może również posiadać zabawne zakończenie jak w przykładzie prawidłowego wpisu u górze. ^^. ("Do następnego Ziutki") Oto przykład złego zakończenia wpisu *-*:



Autor Tego zakończenia napisał: "to... tyle xD a ta róża jest dla Was koffani <33"
 Oto przykład niewłaściwego zakończenia.Może takie sprawy połowy was nie obchodzą, ale niektórzy  Tego nie lubią :| Proste zakończenia są lepsze ;d Chyba nie musze dawać przykładów ? :D

 To koniec mojego poradnika, wiem, że dla niektórych może się ona zdać zbędny, ale warto spróbować :D To papa kotki.! ♥

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny poradnik :) Może kiedyś, gdy bd mieć bloga, skorzystam z tego *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że Twój blog Karolinko (^-^)Jest bardzo ciekawy i potrzebny światu *-*Życzę jeszcze więcej powodzenia i absolutnie się z Tobą zgadzam. :D Byee

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem za dużo minek ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Taaak, ale jeszcze coś. Jeśli piszemy notkę, nie możemy nadużywać emotikon. Gdy jest ich za dużo po prostu nadają "brzydkości" naszej notce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba bym się ze wstydu spaliła jak bym taki wstęp dała....Nie wgłębiam sie w Twojego bloga bo szukalam informacji o pierwszym wpisie, ale po tym twoim ŻAŁOSNYM przykładzie wiem ze jesteś dzieciakiem wlaśnie 13-letnim....i jeszcze bledy interpunkcyjne w wpisie pouczającym....to tak ja bym uczyła innych baletu o ktorym nie mam pojecia

    OdpowiedzUsuń
  6. Napewno skorzystam -_-

    ~ZóltaSzatynka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ehh... nie skorzystam z Twoich "porad"...
    Twoje "porady" są może i dobre dla dzieci 12-13 letnich piszących bloga o sobie, ale na pewno nie są dobre dla osób prowadzących poważne blogi, w których dzielą się wiedzą, doświadczeniami. Gdybym w pierwszym poście napisała, że moi rodzice się rozwiedli i że gram w "strzelanki" czy jak Ty to tam określiłeś/aś, nikt by nie miał zamiaru odwiedzać, bo każdy odebrałby mnie jako co najwyżej 13-letnią gimbuskę. Tak samo jeśli chodzi o emotikony. Używasz jakiś wymyślanych emotikon w co drugim zdaniu. Uwierz mi, to bardzo źle wygląda i źle o Tobie świadczy. W pełni zgadzam się z tym, co w komentarzu napisała Mariola Kowalik. Gdybym umieściła taki wstęp na blogu, spaliłabym się ze wstydu.
    OdpowiedzUsuń

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!