wtorek, 11 czerwca 2013

Koniec kariery MSP po 25 lvl.?

 Hey! Ostatnio zainteresowałam się pewnym tematem,a  dokładniej tematem odejścia leveli od 20 do 25. Spotkałam się z wieloma przypadkami, które po zdobyciu, np. 25 lvl. po prostu odchodziły z MSP, bo nie miały już o co "walczyć". Moim zdaniem moviestar, które zdobyły wysokie lvl'e powinny jeszcze walczyć. Rozumiem, ktoś na pierwszym miejscu nie ma już o co , no chyba, ze o utrzymanie pozycji. Ale to nie jest potrzebne gdy jedna osoba ma, np. 250 mln. fame, a druga za nią 65 mln.
 Może to rozwinę... Osoby, które po zdobyciu 25 lvl. odeszły to:

  • Bonnie Mcculluough 
  • Aleks(Alekay)1 (On chyba odszedł z tego powodu, że ALAKINGA odeszła.
  • ALAKINGA
  • AnanaseQ
  • 10sek ; )


Nie wiem czy to wszyscy. Jeśli kogoś ominęłam to przepraszam... Teraz opiszę powód odejścia każdego z nich. Zacznijmy od Bonnie.




 Chyba nie muszę tłumaczyć, prawda? Zdobyła 25 lvl. i nie chciała dalej walczyć, bo "definitywnie następuję koniec z MSP".
 Powód odejścia Aleksa też chyba nie muszę tłumaczyć. CHYBA odszedł dlatego, że Ala odeszła i mu się ta gra znudziła.
 ALAKINGA...

Kliknij, żeby powiększyć. 
 Przeczytajcie i sami się domyślcie. MSP się zmieniło i to bardzo. Nie chodzi o te nowości jak, np. wygląd forum, itp. Chodzi o graczy... Ala nas zachęca abyśmy sobie pomagali, a nie się kłócili. Co spowodowało tą zmianę? To pozostaję zagadką...
 AnanaseQ - pierwsza królowa MSP. Ona właściwie nie odeszła kiedy zdobyła 25 lvl., tylko raczej 20 chyba. Wtedy kiedy jeszcze była tą "jedyną". W każdym razie była pierwszą moviestar, która odeszła z takim wysokim poziomem. (tak myślę). Oto pewien filmik, który znalazłam niedawno na YT:



 Ludzie chcą, by wróciła i to nie jest nic dziwnego. Ludzie ja wielbili, wielbią i wielbić będą. Ale... moim zdaniem to zwykły człowiek... Co z tego, ze w jakieś pixelowej grze osiągnął szczyt? Czy nie liczy się real?
 Upss.. Sorry, zmieniłam temat :D. AnanaseQ odeszła chyba dlatego, że ta gra ją po prostu znudziła.
 10sek ; )... Znany wcześniej jako Oliwer1111. Znałam go... Ochrzaniłam go strasznie... Nie wiem czemu, usłyszałam parę plotek... Chciałam go przeprosić, ale on to ignorował... Wątpię, że jeszcze mnie pamięta... NO, ale do rzeczy... Kiedyś mi mówił, że jak na 10sek będzie 3 w rankingu tak jak przedtem na Oliwierze to skończy z 10 sek. O ile dobrze pamiętam. Ale to materiały "prywatne", więc wolę, żeby nie ujrzały światła dziennego... Oliwer odszedł, bo ta gra mu się znudziła, o ile wiem w CTR nazwał nas (wszystkich użytkowników) "nołlajfami" (tak napisał w CTR)...
 Dobra, to tyle na dzisiaj. Byee.. ;*

P.s Znałam go (10sek ; ) ) jak jeszcze grał na Oliwierze. Ale, Abieska! Oliwer1111 był  2 lata temu, czy tam rok! A... to już moja tajemnica ;). Byee jeszcze raz ;*


3 komentarze:

  1. Ostatnio w jednym temacie na forum AQ pisała troche nie za miło...Ale prawda z tymi lvl ja na msp chcę mieć wysoki lvl, ale nie
    za wszelką cene!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, że z anonima, ale aktualnie robię pewne rzeczy na koncie siostry (Bonnie Mccullough) i nie mogę się wylogować - Meredith Sulez.
    Czemu piszesz, jeśli nie znasz prawdziwych powodów? Weszłam na tego bloga, bo mi wyszkoczył w google, chciałam już wychodzić, gdy zauważyłam ten temat. Weszłam w neigo, by poczytać głupoty jakie piszesz.
    Dlaczego osoba, ktora walczyła tak długo o 25lvl miałaby odejść, bo znudzila jej się walka? Magda grała dużo dłużej niż zdobyła 25lvl, ale tak już bywa, że każda gra w końcu się nudzi, prawda?
    Ala także nie odeszłaby na zawsze, gdyby po prostu wkurzało ją zachowanie ludzi.
    Każdego z tych ludzi po prostu znudziła ta gra, przecież nie można ciągle robić tego samego. W opisie Magdy (Bonnie Mccullough), który tu udostępniłaś dobrze widać, że zainteresowała się czymś innym, czym jest serial Violetta i polubiła pisać opowiadania, a reżyserstwo przestało już być można powiedzieć hobby, ustępując miejsca pisarstwu.
    Tak samo Aleks - miałby odejść tylko dlatego, bo Ala odeszła? Na pewno jest to jeden z powodów, ale sądzę, że do odejścia każdej z tych osób przyczyniło się więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz że gdy masz 25 lvl to niby już nie można wbijać, ale gdy ukonczysz 25 to modzi usuwają?

    Ps.wiem od koleżanki

    ~Roxy high

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!