wtorek, 20 sierpnia 2013

Jak ładnie się ubrać ? cz. 1

Hey. W dzisiejszym poście pokażę Wam, jak ładnie się ubrać z członkostwem VIP, a w następnym poście będzie dla zwykłych MovieStar.  Zaczynajmy ;>



Tuta, zrobiłam coś ,,Jak się ładnie ubrać na konkurs'' Kosztuje to 2.400 SC, więc nie jest to drogie.



Tu zastosowałam metodę biało- czarno. Według mnie biało-  czarne komplety są najlepsze. Kosztuje 2.100 SC i 7 diamentów.



Tutaj wzięłam jasny blond i połączyłam z bałym. Każdy kolor ładnie z białym wygląda. Kosztuje on 1.750 SC i 4 diamenty.



Tutaj zapomniałam zdjąć okularów xd. Koztuje 1.800 SC i 4 diamenty. 

To na tyle c:. Pa :p

3 komentarze:

  1. Super Danny pomydł a zwłaszcza drugi


    > Venus <

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Ten bialo-czarny najladniejszy, potem ten bialo-rozowy, bialo-zółty i n koncu ten ostatni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się najabardziej podoba osatni

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!