poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Roberta, egzemplarze MSP, reklama blogów.

 Hey! Dzisiejszy wpis moze nie będzie długi, ale na pewno będzie w nim dużo opisane. Zacznijmy może od tego, że oddałam Robertę. Ci co przeczytali moją biografię wiedzą o co chodzi XD. Pomyślałam, że oddam to konto sambie4546, czyli jednej z naszych redaktorek. Dlaczego? Ponieważ ufam jej, ona się zaopiekuję tym kontem :). Zadba o wszystko ;).
 A teraz druga sprawa. Niedawno w google znalazłam "egzemplarze MSP" w postaci plecaków, piórników, itp. Oto zdjęcia:




 Wiem, że to pewnie nie wszystkie, ale nie chcę mi się ich szukać ._. Z tego co wiem te rzeczy cieszą się już dość sporą popularnością na MSP. W CTR moich znaj. dużo razy widziałam "przechwałki" tymi rzeczami. 
 Teraz ostatnia sprawa czyli reklamy blogów naszych redaktorek :). Oto blog xlubieplacki:

A to BLOGI samby4546:

 Na tym drugim samba jest redaktorką na okres próbny :)
 Dobra, to tyle na dzisiaj. Byee. ;*

7 komentarzy:

  1. Dzięki, że go zareklamowałaś ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te przybory z msp! Najbardziej ta portmonetka i piórnik.Te chciałabym mieć.Plecak nie bo troche taki jak dla pierwszoklasisty.A ja ide do 6.Fajnie by było jakby zamiast tych moviestar dodać swoją movie.P.S. Super te blogi co dalas do nich link.Pozdrawiam ich zalozycielki : D xD

    OdpowiedzUsuń
  3. są jeszcze chlebaki, moja siostra mogła sobie kupić bo miała do wyboru, MSP albo kot Wybrała kota XD

    OdpowiedzUsuń
  4. http://zuzia57blogomsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam piórnik i plecak :3

    OdpowiedzUsuń
  6. kamilaandpaulina.blogspot.com

    Zapraszamy na blog bardziej w stylu lifestyle. Będziemy poruszać na nim wiele wątków - od ćwiczeń po pasje.Dopiero zaczynamy,ale mimo wszystko zapraszamy !

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!