poniedziałek, 16 września 2013

Czy można zostać moderatorem? !

Hey. Wiem długo nie pisałam ale wytłumaczenie znajdziecie na moim blogu + moja krótka historia z życia :D WARTO PRZECZYTAĆ XD A dzisiaj poszperaniu na Forum zaśmiecionycm MSP znalazłam interesujący temat, który powinien  Was zainteresować :) Sprawa dotyczy: Czy można zostać moderatorem na MSP?
Tak ta myśl na pewno wieloma użytkownikom przechodziła przez myśl - nawet mnie C:

Ach.. da się być modem na MSP? Zanim opowiem powiem, że moderator tylko  jest takim opiekun MSP. Och.. częścią MSP. Pilnuje aby wszyscy grzecznie się zachowywali, mówili ładnie i .... można powiedzieć pomagali sb . Rzadkość - tak wiem. Moderator kojarzy się najbardziej z.... blokowaniem! 
Bo to dla niektórych modów jest najważniejsze. Otóż modem można być szanowni gracze i goście bloga :) !
Tak jest kilka wymogów aby Cię mianowali. Tak łatwo nie jest. Nie mam pojęcia czy bym się nadawała.
Kilka razy nie byłam uczciwa wobec prawa w tym przypadku prawa świętego MSP xD Ale moja przeszłość - nie powinna Was interesować. Może kiedyś to wytłumaczę.nawet przyjaciółki nie wiedząć > Sorry, Karii < ale nie pytały ;) Z resztą kogo by to obchodziło - moich fanów, których mam tylko 10? Tsa... -,-

-I teraz prawdy i mity. Nie trzeba wyjeżdzać do innych krajów - jedynie w ostateczności.
-Aby być moderatorem trzeba być pełnoletnim - czyli mieć ukończone 18 lat. Niestety ; / Ale istnieją przypadki , że nie jeśli dobrze się sprawowałeś ;)
- I spoko - oni wiedzą kiedy dobrze postępujesz. Otóż moderatorzy mają dostęp do naszych rozmów. Ale nie Ci np. Ci którzy bardziej doświadczani. W ten sposób wiedzą - co przeskrobałeś - a co ominąłeś xD
Wiem trochę z doświadczenia  a  trochę posługiwałam się z ze strony : gdzie to też jest podane
Polecam ogólnie blog ;) Myślę, że przybliżyłam sprawę moderatorów. ! ;)
Pa !

3 komentarze:

Czekamy na Twoją opinię!