niedziela, 29 września 2013

WOW - VIP!

 Witajcie!
 Zobaczcie co znalazłam! :


(Kliknij aby powiększyć)
Znalazłam jak będzie wyglądał nowy VIP a raczej VIP'y na MSP. Niedługo dotrze to do naszego. Można było rozpoznać po zmieniających się juz teraz znaczkach VIP. Ten VIP stary będzie kosztował normalnie, ale zależy z czym. Można wybrać z iloma diamond's i iloma SC! Jak widać najdroższy -  ELITE - kosztuje ponad 200 zł. Wątpię czy wszyscy będą się rozrzucać na tyle kasy. Ja z mojego telefonu z za 200 zł mogłabym kupić ale nie wiem czy rodzicom by się spodobało.... ';/
Mi szczerze się średni podoba. Ale dobrze, że wiele starych rzeczy zmienia się, bo przecież idziemy z czasem technologia się rozwija itp. Co ja już Wam z technologią xD
I wiele zacznie sie protestów, że nikt tego nie chce! Zobaczymy. Jak ich znam (modów) dużo będzie narzekać a wiele się ciesyzć ze zmian nadchodzących użytkowników.
Jutro lub pojutrze napisze o hackerach!
Pa ;)

2 komentarze:

  1. Hej, zróbcie nowy artykuł czekam prawie tydzień na nowego posta =^^=

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz że za rok nie płaci się komórą?

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!