poniedziałek, 7 października 2013

Mój art.

 Hey! Zapewnię niektórzy z Was widzieli mój nowy art:



 Tak jak w tekście. Napisałam 3 wiad. do modów. W pierwszej poruszyłam temat seków. Kiedyś były nielegalne, a teraz? Co druga osoba je robi. Nie przypominam sobie, by po zablokowaniu seków były jakieś protesty... ale, nieważne. Nie na tym mamy się teraz skupić.
 Ktoś napisał komentarz, że modowie są mili, że dzięki nim nadal ten ktoś jest właścicielem tego konta. Oni wykonują tylko swoją pracę.  Za to im płacą. Oni są w tej grze Bogami! Nie chcę ich za bardzo obrażać, bo tak nie wypada, ale ktoś wreszcie musi to powiedzieć...
 Wyrzucili moje e-mail'e do śmieci. Ba, bo pewnie tego nie ma w ich kodeksie czy czymś tam XD. To trochę nienormalne. Są Bogami w tej grze, ale nie umieją wytłumaczyć, dlaczego jest tak, a nie inaczej.
 Mam wrażenie, że nas nie szanują. Myślą, że co? Że jestem taka głupia i nie poruszę tematu moich wiadomości? To się mylą. Ja chcę tylko, by zaczęli nas szanować. My ich obdarzamy szacunkiem, a oni co? mają nas w d...olnej części ciała ;-;.
 Zrobiłam ten wpis i art, by inni użytkownicy przekonali się jak jest, by moderatorzy już nie mydlili im oczu swoimi sztucznymi gestami. To się robi chore. Powinni dawać wzór!
 Ehh.. mam dość tej sytuacji. Nie chcę mi się o niej już pisać. Byee. ;*



11 komentarzy:

  1. Ja poruszyłam temat o usunięciu osób z MSP, bo tak się pozbyli mojego kuzyna z MSP, i co też nic. Mają nas serdecznie gdzieś...:3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahhhhm A ja moderatora n i e mam😢

      Usuń
  2. hahahhhhaaahahah! :D w tym arcie wyglondasz jak pasztet hahahhahahhhaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze , że ty nie wyglądasz jak pasztet -,-"
      A tak ogólnie, polecam przeczytanie słownika ;3
      ;-;

      Usuń
    2. Masz dziwne skojarzenia...
      Tylko tyle powiem, nie chcę się kłócić z 9-latkiem, który nie wie nawet co to jest pasztet. Żegnam!

      Usuń
  3. Co złego jest w sekach ;-; Namęcze się z filmem a obejrzą go 2 osoby ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam nic do seków, ale cały czas po głowie chodzi mi pewne pytanie: "Dlaczego teraz są legalne? Co to spowodowało?"

      Usuń
  4. A mi za każdym razem kiedy kogoś zgłoszę za zachowanie to mi odpisują, że rozpatrzyli sprawę może każdemu to piszą, ale ja innych spraw do moderatorów nie mam ^,^ Jestem $zelek$ na MSP!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na sekach fajnie się zarabia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłam eksperyment!Napisałam lubie was a oni dziękuje za miłe słowa a nawet nie napisali że mnie lubią:'(

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!