środa, 6 listopada 2013

Urodziny: dobrze czy źle.

 Bardzo dziękuje pewnemu hackerowi za super prezent!



 Ktoś się włamał na moje konto. Dzięki koleżance to odkryłam. Pisałam z nią przez Skype. Ja ogl. filmy na YT, a ona siedziała na MSP. Zapytała mnie co robię na MSP (ja takie "WTF?!"), po chwili napisała "O! Oglądasz filmy!". Nie będę zgrywać twardej, przestraszyłam się. Szybko zalogowałam się na MSP. Próbowałam zmienić hasło, ale mnie za każdym razem wylogowało. W końcu je zmieniłam, a hacker przestał mnie nachodzić. Niestety to nie był koniec. Hacker przejął konto Invidy! Oto fragment mojej rozmowy z nim:


 To nie ostatni screen:


 Cóż, jak widać na załączonym obrazku: hacker po prostu się wystraszył. Według mnie to było trochę dziwne i sięna początku  niepokoiłam. Na szczęście nic się potem nie stało, a hacker wcześniej tylko oglądał filmy i zmieniał CTR. Jeśli jednak jakiś dziwny komentarz pojawił się pod Waszym filmem (Nie "Super. <3 5/5" lub głos na coś, np. w top model) to oznacza, ze ja tego nie napisałam. Ja tylko piszę komentarz "Super. <3 5/5" lub nic, ponieważ dzięki temu można potem rozróżnić czy to ja napisałam czy jakiś hackera, a poza tym jestem słabym krytykiem filmowym xd.
 Dobra, to chyba na tyle. Byee. ;*

P.s. Patrzcie jaką sweet focie znalazłam w moim folderze ze screenami na bloga:

Mój kuzyn (w realu) oświadcza się Martynisi. 
P.s. Pytaliście mnie co dostałam na urodziny. Dostałam płytę Ellie Goulding i grę "Beyond: Dwie dusze" na PS3. Ta gra jest od 16 lat, ale na mnie "nie działa". XD

P.s. Dużo tych "ps", ale obiecuję, że to ostatni. XD. Patrzcie jaki ostatnio filmik zrobiłam w Vegasie:









2 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Współczuję włamania się na konto, dobrze, że go odzyskałaś.
    PS.: Fajny filmik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na msp nazywam sie lunka xdddd (vip)
    Ktos mi tez sie wlamal ale przez miesiac kiedy pierwszy raz mialam vip nie odpuscil

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!