sobota, 9 listopada 2013

Walka z MSP!

 Hey! Dzisiaj porozmawiamy o... walce z MSP. Co to?


Witaj na MovieStarPlanet! Grze pełnej oszustów, złodziei, hackerów...
Teraz każdy tak sądzi o MSP i to nie od dzisiaj. Ta gra straciła swój urok. Co będzie za pół roku lub rok? Ludzie zaczną grozić, wyzywać, kradnąc konta... Nie chcę takiego MSP.
 Coraz więcej osób robi tego typu arty i wpisy na forum. Podejrzewam, że niedługo odbędzie się Wielka Walka, która pewnie zakończy się porażką.
 W 100% zgadzam się z tym artem. Szczególnie z przedostatnim zdaniem. Moderatorzy o nas nie dbają. Zignorowali moje 4 mail'e! Dzisiaj napisałam 5 (pewnie i tak nie odpiszą, ale warto spróbować ;D).
 Nie lubię (i nie umiem!) komentować takich spraw. Jedynie mogę tylko zachęcić do przyłączenia się do Walki, to świetny sposób, by chociaż tylko powkużać moderatorów XD
 Ok, to tyle na dzisiaj. Bye. ;*

P.s. Przypominam redaktorom o "Tygodniu Unikatów"! Jeśli nie macie pomysłu na notkę, możecie się do mnie zgłosić. Mam setki pomysłów. :)


2 komentarze:

  1. Ja też sie zgadzam z tym artem

    OdpowiedzUsuń
  2. Codziennie moderatorzy dostają tysiące maili i jak mają na wszystko odpowiedzieć? Oszuści będą ale hakerów jest tak mało że jeżeli pilnujesz hasła maila itd. To większe są szanse że nikt się nie włamie. Teraz o tym dlaczego nie odpisują na maile przez takich co im spamują skrzynkę 5-oma pytaniami pod rząd zamiast poczekać miesiąc zanim kolejny się wyśle myślę że teraz trochę pomyślicie zanim będziecie pisać posty bez sensu.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!