wtorek, 25 lutego 2014

Nowa funkcja na MSP? ~ Invida

Hey! *~*
Z tej strony Ola, czyli Invida. Dawno nie pisałam, więc pomyślałam (boszz jaki rym XD) że zrobię wpis.
Na początku nie wiedziałam o czym, ale coś mi podsunęło pomysł.
Mianowicie TO:

Oto ta, nowa funkcja na MSP!
Funkcja zapraszania do gier. Ale niestety, do gier, tylko związanych z MSP.
Tsaa...
Trochę taka jakby dziwna ta funkcja :/ Nie wiem, czy ona już była, czy też dopiero wstąpiła (rym...)
Taki krótki wpis xdd.


No to byeee ;**

P.S. 1: Ci, których wybrałam w konkursie będą zapraszani z konta Drewniana Laska.

P.S. 2: PROSZĘ PRZYJMOWAĆ ZAPROSZENIA, PONIEWAŻ NIE MOGĘ ZACZĄĆ ROBIĆ KOLAŻY!!!

9 komentarzy:

  1. Ja też coś takiego dostałam ale nwm czy trzeba podać login czy email

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo... Invida ja mam już limit znaj bo po Vip i narazie nie mogę przyjąć;(Myślę że zrozumiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Invi a czemu tam jest napisane że chat jest nie dostępny? ;oo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ jest to zaproszenie do gry, a na nie nie można odpisywać. Myślę, że pomogłam.


      ~Invida kochana :3

      Usuń
  4. Jestem w wiadomościach (druga MS od góry.) ;*
    Super post. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja cb przyjęłam ;)
    julkaxd15

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem wielka_gwiazda na msp .. zapraszajcie ;) na msp jestem od 4lat a te konto mam 2.5lat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mnie taka,jedna zaprosiła. Ale nie wiedziałam,o co chodzi. :P

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!