czwartek, 6 marca 2014

Mój kolaż, Twoja MovieStar #4 + School Tomboy

Heii! Dzisiaj post , oczywiście z kolażami, i look! Znowu dla VIP i Diamonds, ale tak to już wychodzi, kiedy robię sobie looki. A potem wstawiam je na bloga (XD). Chyba Wam się spodoba, prawda? :)

Dobra, kolaże. Dla...


  • klaudia as
  • julkaxd15
  • Kahiana
Kolaż dla klaudia as:

Kolaż dla julkaxd15:
Kolaż dla Kahiana:
Hmm, kolaże się spodobały? :) Piszcie i komentujcie!

Teraz drugi temat tego  posta, czyli look.

School Tomboy

Czyli Szkolna Chłopczyca

Oto look:
Moim zdaniem look jest świetny. Włosy od razu mnie rozwaliły, musiałam się przekonać do sukienki. Buty są genialne, więc nie ma o czym rozmawiać.

Sesja:


Hmm... dobre dobrałam animki?

Ok, teraz cena :
Rozumiecie, tylko 4 Diamonds i 1000 StarCoins!

Druga koloryzacja:
Czuję się raźniej w oryginalnej koloryzacji, ale jak kto woli :)

Trzecia koloryzacja:
W tej się zakochałam. Boże, cudne! *w*

Dobra, rzeczy:
Jak widać, tylko trzy. I bardzo dobrze! Sukienka, długie buty i ładnie włosy z pasemkami wystarczą.

Koloryzacja oryginalna:
Koloryzacja drugiego zestawu:
Koloryzacja trzeciego zestawu:
Ok, mam nadzieję, że post się spodobał. Jutro ciekawostka bądź trik!

Piszcie wypowiedzi do kolaży i  looka , to zrobię dwa kolaże dla tej osoby!

Pozdrawiam,



28 komentarzy:

  1. Czy moge kolaż? Pozdrawiam ~ lovendi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym się zgłosić po kolaż. Look świetny! Szkoda, że dla vip i za diamenty, mogłabyś zrobić raz taki bardzo oszczędny look i to taki nie dla vip i bez diamentów (look ma być naprawdę bardzo tani).
      Piszę to w odpowiedzi do tego komentarza, bo mi się tu jakoś kliknęło xd.
      ~$zelek$

      Usuń
    2. A i jakbyś już chciała mi robić kolaż, to najlepiej taki kolorowy, jak żelki c: Oczywiście jak nie chcesz, to nie...
      ~$zelek$

      Usuń
  2. Twoje kolaże są cudowne , tak samo jak looki ;D W lookach wszystko świetnie dobrane ,kolorystycznie i pasuje do siebie . Zrobiłabyś mi kolaż ? Mój nick na MSP to Domcia2589

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na msp się nazywasz poprostu musze cie mieć w znaj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na msp się nazywasz poprostu musze cie mieć w znaj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejcia fajne koleże tak na serio nie ,że sie chce podlizać tylko tak ogólnie ;D Zrobiłabyś dla mnie ? Na msp jestem Sandra 9879

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolaze sa super i prosze o 1 taki, a look byl CUDNY
    jolantasienczak

    OdpowiedzUsuń
  8. Zroobisz dla mnie kolaż? :3 Najlepiej taki mroczny, odcienie czarnego itp. :3 Look jet bardzo ładny, ale jakoś nie jestem przekonana co do tych włosów :9
    Poozdrooo, Breevy

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym jakiś kolaż. Lesssa A look śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Loczki śliczniutkie :*. Tak,.te wlosy są extra.Kolaże: perfecto! Czy tez mogę taki ??? - vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolaże bardzo fajne, a look świetny. Najbardziej podoba mi się ten 1 :) Zrobisz dla mnie rockowy? ~sweet elena (se)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne kolaże. Zrobisz mi też taki ? mój login na msp: cbha

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję ;*** śliczny ten kolaż ;) i look też
    ~julkaxd15

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogłabym taki kolaż? Bo są super! ^^ Sofisia1111

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zrobisz mi naglowek jestem laguna blue zmaja tam byc moje znaj i ja a moi znaj to sandra5513,czarna nastolatka, czadoffa xd,ALAKINGA,Arli,lady zanetka i emily 10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ALAKINGA?!LADY ZANTKA?!ARLI?!
      Nie no , 7-latku . Rozwalasz mnie ;D.
      I nagłówków ona nie robi dzieciaku ;-;

      Usuń
  17. Na jakim programie robisz kolaże.? Ja robię w pizap, ale bardzo podoba mi się Twoja technika robienia kolaży ;3
    ~Yaloone

    OdpowiedzUsuń
  18. Look fajny :P
    Czy mogę kolaż ?
    hanna1202

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak to zobaczylam to o malo nie spadlam z wrazenia ( z krzesla xdd) Dziekuje za ten kolaż :) Śliczny ~ klaudia as

    OdpowiedzUsuń
  20. W jakim programie robisz kolaże!? *O*

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mogłabym kolaża? Pozdrawiam dzesika11111111 (8 jedyynek xd)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolaże jak zwykle świetne :) look nie jest zły ale te buty chyba troche nie pasują ale każdy ma inny gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zrobisz dla mnie kolaż?nazywam sie Magdalena5551

    OdpowiedzUsuń
  24. Zrobisz dla mnie kolaż? Mój nick na MSP to pienknaAlicja
    Pliss

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!