piątek, 7 marca 2014

Mój kolaż, twoja MovieStar #5 + Trik na animki

Heiia! Dzisiaj następna część z serii "Mój kolaż, Twoja MovieStar". Dodam też trik na animki. Wszystko poniżej!

Wybrałam osoby do kolaży...


  • Domcia2589
  • vajlet boregard
  • sweet elena (se)

Kolaż dla Domcia2589:
Kolaż dla vajletboregard:

Kolaż dla sweet elena (se):

Ops, miało być o rock, ale zapomniałam :C

Dobra, teraz trik.

Chcemy, żeby nasza MovieStar w filmie miała animkę, której nie ma. A mamy osobę, która ją ma w znajomych.

Dodajemy te dwie osoby do filmu.
Klikamy w znaczek animacji, tak jak powyżej.

Wyświetli nam się okienko z animacjami:

Myślimy nad wyborem animacji, i wybieramy tak, żeby była właśnie na tej otwartej stronie.
Tak jak powyżej, przesuwamy tą MovieStar, co chcemy żeby miała tą animkę, obok tego okienka.
Potem SZYBKO klikamy na tą MovieStar a potem od razu na tą animkę. I co?
Na dowód pokażę Wam animacje tej MovieStar w tej dziedzinie:
Mam nadzieję, że pomogłam.

UWAGA! MOŻE CZASAMI NIE WYJŚĆ, TRZEBA KILKA RAZY POPRÓBOWAĆ.

Pozdrawiam,


25 komentarzy:

  1. 1 komek xDee fajna notka ;)
    ~julkaxd15

    OdpowiedzUsuń
  2. Lanaq rób też inne posty a nie tylko z tymi kolażami...

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, SimsKlausowa, nie czytasz dodatków? Robię serię. Daję dodatki i looki...

    OdpowiedzUsuń
  4. zrobisz mi kolażyk? plis login na msp: cbha

    OdpowiedzUsuń
  5. Trik ? Znałam, znaczy się 'sama' to zrobiłam (nie wiedziałam wtedy nawet, że takie coś istnieje XD).
    Ogółem spoko notka, z resztą jak każda :)
    Pozdrawiam,
    ~Mika2118
    PS Thx, że zaakceptowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeejciu :* zapomniałam :D
      świetne kolaże :)

      Usuń
  6. Super notka ^^ I mam prośbę: zrobisz mi kolaż? Jestem dulka45

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna notka c; Zrobisz mi kolaż? Na msp jestem Nutella200057

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie kolaże :3 Ja poproszę w stylu... Imprezowym, Jestem na MSP SzalonaRudaaa

    OdpowiedzUsuń
  9. Tu sweet elena (se) Co z tego, że miał być rockowy? Może innym razem rock. Ten jest chyba jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hey!
    Świetne kolaże. Mogłabym prosić o kolażyk?!
    Na Msp jestem £uckyGirl.
    Ps.. Pisałaś ze mną.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post. <33 Jak zwykle. xd ( Lizus! Lizus! XD ) A może by tak kolażyk dla biednej Madzi? ;c XD Na MSP jestem Madziulka674. ;33 Pozdrawiam! ^.^

    OdpowiedzUsuń
  12. Notka SKOPIOWANA. Post był na blogu MSPowicze.pl , a Laniacz zgapila go. Phh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tsaa... ._. Skopiowana? Każdy robi posty o czym chcę. Zbieg okoliczności?;_____; Główko osoby wyżej PRACUJ!
      xD ^^ c; (xD)








      Usuń
    2. Haha xD to ja mogę powiedzieć, że na tym blogu anonim to JA i skopiowałaś/eś! Hahahaha xD

      Usuń
  13. Czy moge koejny raz poprosić o kolaż ? Lovendi

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz świetne kolaże ;D Mogę być w jednym? Pozdrawiam EMOxd123123 ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Co do tricku to podobny był niedawno tutaj (nie mój blog): http://wika-frugoo-msp.blogspot.com/, ale się nie czepiam, bo mogłaś nie wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  16. Minool - ja o tym triku wiedziałam BARDZO DAWNO, a pomysł na niego miałam no, prawie od razu jak zaczęłam być na okresie próbnym :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny trik, chociaż ja znałam wcześniej inną wersję. Chciałabym poprosić o kolaż (po raz kolejny XD) najlepiej w wersji kolorowej z różnymi żelkami i zwierzakami z mojego bloga psyzkotami.blogspot.com (oprócz tego yorka co tam jest, on(a) nie jest moim zwierzakiem). No dobrze tym razem taki krótki komentarz ode mnie.
    ~$zelek$

    OdpowiedzUsuń
  18. Selena gomez99918 marca 2014 18:52

    Dziękuję bardzo mi pomogłaś !:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki,bardzo mi pomogłaś,a zrobisz mi kolaż plissik :* ♥ Marica1221

    OdpowiedzUsuń
  20. To ja, Alusiaa xD <3, Super notka, thx, że zaakceptowałaś zaproszenie

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!