piątek, 7 marca 2014

Sekrety Moviestarplanet #6 Moderatorzy na MSP |Sagira|

Heey :|

Nadal jestem chora ale nie mogę wytrzymać bez pisania na blogu (XD)
Pełno ludzi napisało,że jakaś epidemia jest :D Ok mam 38.0 *C (XD) stopni gorączki i mnie trochę gardło boli ale jest spoko rano miałam gorzej :|
Ok dzisiejszym tematem jest : (kichnięcie) : Moderatorzy na MSP
Ok zaczynamy ;D (kichnięcie) xd

Do moderatorów na MSP należą :

-The producer
-Support
-Admin
-Menager
-Supporter
-Moderator

Nie dajcie się oszukać użytkownikom z nazwą Założycie MSP czy coś w tym stylu ._."
Według mnie Moderatorzy zajmują się dobrze naszym Moviestarplanet czyli : robią fajne konkursy ...itd. ;D
Gdy jakiś użytkownik pod nazwą Pracownik MSP napisze do Ciebie,że potrzebuje twojego hasła by coś sprawdzić (LOL) to NIGDY ale to NIGDY nie podawaj tej fałszywej osobie twojego hasła ._." Ta osoba chce po prostu ukraść Ci Twoje konto .... Proste (-,-") Ok gdy już mówimy o Moderatorach to : Jak napisać wiadomość do Moderatora? Sama miałam z tym problem więc teraz Wam o tym napiszę :)

Wchodzimy w MSP (NIE LOGUJEMY SIĘ!) Gdy pojawi nam się już strona główna Moviestarplanet na samym dole są różne napisy tak? Klikamy w Kontakt 


Następnie pojawi nam się takie oto okienko :

Wpisujecie swoją nazwę na Moviestarplanet,swój e-mail x2 oraz pytanie :3
Następnie klikacie na Wyślij email :D
Tak takie proste ...a takie trudne (kichnięcie) 
Hehe :3 Ok sama nie umiałam :DDDD (Kurcze kichnęłam teraz aż 5 razy OMG!)
Ok to na tyle bo mnie znowu głowa zaczyna boleć o papa :C



P.S dzisiaj zrobiłam zakupy na MSP z koleżanką :* Dedyk dla Abieski i dla lanaq :D 
Ok papa


13 komentarzy:

  1. Jeejciu :* pierwszy komek ;D. super post :)
    Pozdrawiam,
    ~Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post ;3
    I obyś wyzdrowiała ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiecie....chciałbym, żeby tu została Sagira i Lanaq

    OdpowiedzUsuń
  4. Emmm nie kapuję, czemu tak się jaracie tym, że wasz kom był jako 1

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pościk. Zdrowiej ( heheszki)

    OdpowiedzUsuń
  6. Racja, epidemia opanowuje nasz kraj "). Powrotu do zdrowia:) Super post. ¡

    OdpowiedzUsuń
  7. a jak sie nazywasz na msp szalona kara

    OdpowiedzUsuń
  8. Na zdrowie XD Super poscik <3 Pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń
  9. superowy pościk :) zdrowiej

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pościk,żebyś nam szybko wyzdrowiała ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda że nie mogą zostać wszyscy redaktorzy

    OdpowiedzUsuń
  12. Znalazłam blog Moderator069 tej moderatorki msp nie mogłam w to uwierzyć a jednak nie chciała zdradzać jednak nicku na blogu bo pisała że jest spamiona w księdze gości

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!