sobota, 8 marca 2014

Moviestarplanet pod Lupą #1 Błędy MSP

Heey :) Powoli zdrowieję dziękuje za takie miłe komentarze :)

Dzisiejszym tematem jest ... : Błędy na MSP
Tak od dawna na MSP pojawiają się artbooki z błędami animacji..ubrań itd.
Sama mam pewny problem z moim ciałem (:D) popatrzcie sobie :


Przypatrzcie się uważnie na moją szyję. .. oraz na kawałek sukienki...
Mi to się nie podoba ...
Ok ma artbook'ach jest bardzo dużo takich artbooków pod takimi nazwami : BŁĄD!!
lub coś podobnego ._.
Oto parę z nich które znalazłam :

1.
Włosy w spodniach? o.e

2.
Urwany rękaw 

3.
Nieszczelny but

Ok to tyle... ok ten ostatni to prawie nie widoczny. Takich błędów jest o wiele wiele więcej! 
Takie błędy czają się wszędzie! W sklepach z animacjami ,
w sklepach z ubraniami,a nawet u nas !!
Ok ale dzisiaj jest jeszcze....






UWAGA...
..





UWAGA....







UWAGA....




UWAGA....


DZIEŃ KOBIET!

Tak wszystkim dziewczyną życzę wszystkiego najlepszego z dnia kobiet/dziewczyn 
Jeszcze raz  chcę Wam podziękuje za takie miłe komentarze :D ♥
Ok to tyle Papa :) (Kichnięcie)








13 komentarzy:

  1. Nawzajem kochana! :) Świetny post jak każdy ;). Szybko zdrowiej C:
    Pozdrawiam,
    ~Mika2118
    PS czy w tytule posta nie ma błędu? Zamiast lubą może lupą ? Niewiem :)
    Zdrowiej! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sagira wyzdrowiej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny super post :*. Z tym uwaga,uwaga to wielkie napięcie xd. Tym bardziej ze czytam na fonie ;) Dziena za życzenia i powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sama mam kilka bagów:c Zdrowiej :) I jeszcze jedno ... nazdrowie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz, Sagira, moderatorzy i designerzy są tylko ludźmi, a jak wiemy, nikt nie jest nieomylny. Pozdrawiam.
    Zdrowiej c:

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!