sobota, 8 marca 2014

Bugi + Mój rysunek

Heii. Dzisiaj porozmawiamy o bugach na MSP. Sagira dzisiaj zrobiła o błędach, a ja o bugach. 

Do nich należą:

  • triki
Pokazałam wam trik o animkach, a Sagira o SC. Jest też trik na FAME, który też dodałam. Związany z trikiem na SC. Jest też trik na MovieStar. Pokażę go w następnych poście :)

Mogą też być takie jakby błędy. Nie animacje, ale coś związanego z VIP i innymi rzeczami.
Ostatnio pojawił się bug związany z...
Kupieniem skóry dla VIP bez VIP'a!

Oto pokazuję:
Widzicie?! Kupiłam to, nie będąc VIP'em!
Dziwne.
A teraz, bug, albo jakiś trik! Zobaczcie:
Jak chcecie sprawdzić, czy nie oszukuję, sami sobie wejdźcie! nick Sydneyx3. Będę musiała się jej spytać, jak to zrobiła :)

Oto nasze bugi. Jak znajdę więcej, od razu się z Wami podzielę!

A teraz.. mój rysunek.
Przedstawia Abieskę. Nie przestraszcie się.
Oto on:
Hah. Beztalencie. :C

A teraz Abi, którą rysowałam :
No dziwne, prawda? Oceńcie w komach ten rysunek, i piszcie swoje wypowiedzi! Jeśli Wam się spodoba, może jeszcze Was narysuję!

P.S. Kolaże w następnym poście!

Pozdrawiam, 

14 komentarzy:

  1. Na blogu truskaweczkimoviestareczki.blogspot.com jest opisane jak 'chodzić samemu ze sobą'. Powiem jedno. Gdy już chodzimy ze sobą (XD) to nie możemy nigdy ze sobą zerwać (nikt tego nie odkrył jeszcze ;D)
    Pozdrawiam,
    ~Mika2118
    PS Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny rysunek =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post i genialny rysunek :3 Też narysuję Abi ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Rysunek spoko. Możesz jeszcze pokolorować byłby ładniejszy, ale musze przyznać że pobodny do abi. Może też narysuje. Ale nie wiem czy mam talent . Sory za błędy pisze z taba

    OdpowiedzUsuń
  5. Rysunek bardzo ładny. Fajnie, że pokazałaś coś takiego, teraz każdy se kupi taką skórę, będzie epidemia zielono-skórych c: Mam nadzieje, że zostałam wybrana do kolaży, a jak nie to trudno... No chyba, że jeszcze nie wybrałaś osób do kolaży, jak coś to się zgłaszam i powtórzę jaki kolaż bym najbardziej chciała (nie to, że się narzucam xd) tak więc najlepiej taki kolorowy, z żelkami (uwielbiam żelki, zresztą z tąd nazwa) i ze zwierzakami z mojego bloga psyzkotami.blogspot.com, oprócz yorka, to pies kuzynki. Robisz bardzo fajne kolaże, dlatego każdy chciałby taki mieć, no i ja też :D. Jeżeli to nie jest dla Ciebie problem chciałabym tai kolażyk c: (ależ ja to słodko ujęłam xd)
    ~$zelek$

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna Abieska. Ciekawe co na to oryginał ? :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Narysujesz mnie? :3 <3misioo3>

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny rysunek,ja takiego nigdy bym nie narysowała ,a narysujesz mnie? Marica1221

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny rysunek.

    A co do tego chodzenia ze sb..Zobacz arta użytkownika Drewniany. Tam wszystko jest :3

    Zapraszam na keep-calm-and-feel-the-beat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ladygagamso.blogspot.com
    Myślisz, że się nadajesz do pisania postów na moim blogu?
    Obecnie trwa konkurs na autora. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czuję się jak jakiś model, który pozuje do obrazów. Haha xd. Ślicznie Ci wyszło. Pożycz trochę talentu. :3

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!