niedziela, 9 marca 2014

Mój kolaż, twoja MovieStar #6 + Rysunki

Heii! Dzisiaj nie dodam triku, bo pokażę Wam moje rysunki. Będzie to chyba następna seria. Bo co? Kończę z kolażami. Dość dużo osób, chyba 14, dostało kolaże. Mam nadzieję, że się spodobały. Teraz będę rysować Wasze MovieStar!

Ok, przejdźmy do kolaży.
Ostatnie kolaże od Laniacza dostają...

  •  £uckyGirl
  • Detalinka
  • EMOxd123123
Hehe :D Dobra, kolaż dla  £uckyGirl:

Nie dało się wstawić tego znaku, co masz w nicku, więc dałam Lucky.

Kolaż dla Detalinka:
Nie da się znaków polskich :C Hah, jednorożec (*o*)

Kolaż dla EMOxd123123:

Uwaga! Na koniec posta dodam link do programu, w którym robię kolaże!!!

Ok, teraz moje rysunki i nicki MovieStars.
Obróćcie głowy (XD). Breevy.
Nie wyszło :C Mi Amore Cadenza <3 Shining
OMGF Usta jak dla debilki, przepraszam :C SzalonaRudaaa
Heh, Kiwi <3 sweet laska010700
Sylwia. Usta mnie przerażają (XD). Boska444

Wyszło chyba najlepiej z tych powyżej (*w*) TheFlorence
Najlepszy? Jak uważacie? Marica1221

Ok, oto rysunki. Jeśli chcecie, bym Wam takie zrobiła, wpiszcie w komie swój nick oraz jakąś wypowiedź co do któregoś z rysunków. Oczywiście, może to też być krytyka! Liczę się z tym!

Dobra, program, w którym robię rysunki, to...

Wyjawiło się. Próbujcie sami zrobić kolaże / inne rysunki!

Pozdrawiam,

34 komentarze:

  1. Ja poprosze rysunek i jak można kolaż ;D

    chomik080

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolaż nie za bardzo wpadł ,i do gustu, po prostu , to nie mój styl ;) Ale i tak bardzo ładne , nie zrobiłabym takiego ;) Rysunki już trochę gorsze, ale to nie znaczy, że brzydkie ;) Poproszę kolaż w stylu.. Żeby były wąsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja poproszę kolaż ....


    ><

    OdpowiedzUsuń
  4. Poproszę o rysunek :) Są Ładne.. C; <3misioo3>

    OdpowiedzUsuń
  5. Poproszę o rysunek, i oczywiście jak możesz , to kolaż ;) Bardzo bym się ucieszyła. A co do kolażu, to lubię Nutellę, wąsy , pieski (szczególnie dalmatyńczyki i pomeranian miniaturka) i książki. Rysunki wyszły ślicznie! A kolaże jeszcze lepiej ;) Najbardziej podobał mi się rysunek pierwszy . Nazywam się <>Nacia<>

    OdpowiedzUsuń
  6. Dal mnie nasze wszystkie movie stars są bardzi trudne do narysowania i bardzo dobrze poradziłaś sobie z tym zadaniem. Oczywiście to nie są mistrzowskie rysunki , bo naprawdę trudno narysować moviestars. Próbowałam rysować , ale było tak trudno , że się poddałam. Chciałabym otrzymać taki rysunek mój login to: magdusia898

    OdpowiedzUsuń
  7. Poproszę rysunek lub kolaż :) Nutella200057

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rysunki :-D
    ja poproszę xDee
    ~julkaxd15

    OdpowiedzUsuń
  9. Rysunki są przepiękne , bynajmniej mi się podobają. Popieram anonimka , który napisał że bardzo dobrze sobie poradziłaś z tym zadaniem ;D Zrobiłabyś mi też taki rysunek ? Byłabym bardzo szczęśliwa :D Mój login na msp to Domcia2589 .

    OdpowiedzUsuń
  10. Rysunki są fajne, najlepszy chyba ostatni, ja również popieram anonima. Mogłabyś mi zrobić rysunek? Jestem angela nat.
    P. S. Jak Ci, co piszą że proszą o kolarz zrozumieją, że ona z tym skończyła! To męczące, robić po 3 kolarze dziennie! Jak tak chcecie kolarz to sobie sami zróbcie, nawet podała program, w którym kolarze robiła a myślicie, że po co to zrobiła? No żebyśmy my tez mogli spróbować swoich sił!

    Długi ten P-esik =)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rysunki są śliczne..<3 Mi najbardziej podobają się dwa ostatnie ;** Bardzo chciałabym żebyś mi narysowała taki :3
    Co do kolaży najfajniejszy jest pierwszy ;) Drugi i traci też spoko, chociaż w moim stylu jest najbardziej pierwszy ;)
    Pozdrawiam :3
    ~Tini <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne rysunki ;) A mnie narysujesz? ~Kociaraa B.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tutaj £uckyGirl. Kolaż jest extra. Thx

    OdpowiedzUsuń
  14. poproszę o nutellowy kolaż z kontem kamcia181999

    OdpowiedzUsuń
  15. @Doma:
    Nie czytałaś? LANA NIE ROBI JUŻ KOLAŻY TYLKO RYSUNKI! Czytaj zanim coś powiesz ;-; Do Laniacza: Rysunki piękne, ale popracuj troszkę nad ustami i będzie poprostu IDEALNIE :* Wiem, jak trudno rysować MovieStars, wychodzi Ci to cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja poproszę rysunek mój nick to

    cleo 0000000

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki że zrobiłaś mój rysunek (Maricji1221),ładnie ci wyszedł ja nie jestem malarką XD ;).

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja chcę rysunek ♥
    Trzeci kolaż najbardziej przypadł mi do gustu <33 Jeśli mogę ro poproszę też kolaż.
    hanna1202

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałabym powiedzieć, że mój kolaż miałby być z jednorożcami :3
      hanna1202

      Usuń
  19. Hej ;D Jeśli będzie ci sie chciało to zrób mi rysunek xd A tak to teraz moja opinia o rysunkach ;) xd Trzeci ci się troche chyba nie udał ... przynajmniej mnie się nie podoba . Wszystkie inne są ok . Mój nick "Sandra 9879"

    OdpowiedzUsuń
  20. ;-( ;-( ;-( nie załapałam się na kolaż ;-( ;-( ;-(
    No dobra koniec smentów i do rzeczy XD
    Tym razem chciałabym się załapać na rysunek, skoro kolaża nie dostałam (nie to, że jestem jakaś zła na Ciebie z tego powodu c;). Możesz zobaczyć jakie mam włosy i zmienić je w rysunku, jak chcesz. Rysujesz pięknie, poprostu masz talent! Nie słodzę Ci dlatego żebyś mnie wybrała (chociaż to też przy okazji), ale gdybym dlatego Cię chwaliła to też byłaby prawda, bo poco komu rysunek, który temu komuś się nie podoba. Kolaże z ostatniej tury bardzo ładnie wyszły, ale jednak poprzednie były trochę lepsze.
    Pozdrawiam (Oh yeach XD)
    ~$zelek$

    OdpowiedzUsuń
  21. Baaaardzo ładny rysunek, dziekuje ci ;*
    Breevy

    OdpowiedzUsuń
  22. Narysuj mnie login : modnagwiazda123

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuje piękny . <3 . I Krwawy...Buhahahah xd^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Ludzie, ona pisała że kończy z kolazami!!! A jeżeli chodzi o rysunki... To musisz jeszcze trochę pocwiczyc. Będzie lepiej *-*

    OdpowiedzUsuń
  25. Poproszę rysunek ;) ~~ blackgirl012

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG!Dziękuję za kolaż :**
      Śliczny !
      Jednorożec *o*
      Thanks , so good xD
      Pozdrawiam (szczegulnie Laniacz *o*)
      Det :3

      Usuń
  26. mogłabym prosić o rysunek???
    ~lisiczka601

    OdpowiedzUsuń
  27. Poprosze rysunek maciejewska124 nick do MSP

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!