poniedziałek, 10 marca 2014

Dziękuję za wszystko! + Recenzja konkursu "Msp party" ♥

Heii.
Ten post to pewnie ostatni, nadal mam problemy z kompem, piszę z tableta. Brak możliwości zrobienia screenów wykluczyło mnie z rywalizacji, ale cóż. Dziękuję Abi, że mnie wybrała, naprawdę wspaniałe było tu pisać. Chciałabym bardzo zostać na dłużej ale raczej nie mam szans. Nie wiem, może wystartuję jeszcze raz na redaktorkę? Jeśli oczywiście chcecie. Napiszcie w komentarzu, czy chcecie (spoko, możecie mnie krytykować). Naprawię kompa, będę mogła robić screeny, ale jeszcze nie teraz. Przepraszam Was, naprawdę.
Jeżeli jednak podobało Wam się moje pisanie (Dziękuję tym 30 osobom za głos na mnie :*), dam wam link do mojego bloga (Przepraszam Abi że się reklamuję, ale nie chcę żeby wszyscy totalnie o mnie zapomnieli ;c). Oto on: Link. Jeszcze raz przepraszam Abieskę, nie powinnam. Ehh. Dobra, postaram się napisać jeszcze jakąś notkę póki ankieta się nie zakończy.
Aby jednak nie zanudzić Was totalnie, zaczynam pisać recenzję, mam nadzieję że się spodoba.
Więc zaczynam.

Recenzja konkursu "Msp Party" (Wiem że późno, ale nie mogę mówić i miałam duuże zaległości w szkole, bo z powodu braku głosu nie chodzę do niej)

Jeśli chodzi o recenzję, to wiem co jest na Msp bo co tydzień chodzę do koleżanki, czasem zrobię u niej film ;) Ale coś ma zepsute, nie może wchodzić na gmaila. Czemu? Bo stronka po wpisaniu adresu jest czarna i nic nie widać... :(

Moje pierwsze wrażenie: O, ciekawie teraz to Msp wygląda!
Od razu przeszłam do działu z ubraniami, aby zobaczyć czy są równie ładne jak obecne tło.
Weszłam do sklepu i się zdziwiłam... Tak, zmianą sklepu. Moderatorzy dodali dział "Sukienki", trochę głupio bo w tym dziale są też spódnice. Nie będę opisywała sklepu bo LanaQ już to zrobiła, powiem tylko że fajne jest to że dodali dział z konkursami, nie trzeba przełączać miliona stron tylko 7. Dobra, więcej nie opisuję zmian tylko konkurs.

Ubrania: Bardzo przypadły mi do gustu, szczególnie kurtka i włosy (nie te za diamonds, te za sc). Śmieszne są też te kolczyki i naszyjnik z symbolem Msp :) Reszta ubrań też jest poprostu CUDOWNA :3 Stworzyłam looka, znajdziecie go u mnie pod nazwą "Time to play on Msp".

OCENA UBRAŃ Z KONKURSU: 10/10

Animacje: Nie jest ich wiele, ale są świetne ^^ Podoba mi się bardzo ta animacja, za 2 diamonds (ta, gdzie MovieStar gra w Msp :3), i poza z gwiazdkami dookoła (Heh, nie wiem jak to nazwać). Mogą przydać się do filmów.

OCENA ANIMACJI Z KONKURSU: 10/10

Tła: Piękne, ciekawe, przydadzą się do filmów i artbooków. Warto się w nie zaopatrzyć.

OCENA TEL Z KONKURSU: 10/10

Rzeczy: Także przydadzą się do filmów, jako rekwizyty. W pokoju także mogą się nieźle prezentować.

OCENA RZECZY Z KONKURSU: 10/10

OGÓLNA OCENA KONKURSU: 40/40
(Wcześniej maksymalną ilością punktów było 50, mój błąd, źle policzyłam)
Ten konkurs jest cudowny, świetnie się prezentuje. Moderatorzy się postarali, zrobili coś świetnego. A według Was? Na ile punktów powinien być oceniony konkurs?

Dziękuję za przeczytanie,
Do *Może!* Następnego posta,
Kathey.

16 komentarzy:

  1. Ja bym chciała żebyś została bo robisz super notki

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh.. Musisz zostać! No co tu mogę więcej napisać... Acha! Chciałabym (nie zmuszam) żebyś mnie przyjęła do znaj. ;c
    Pozdrawiam i super recenzja,
    ~Mika2118

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znowu kupię Vipa, przyjmę bo obecnie nie mam miejsca w znay :c

      Usuń
  3. Zostań! ;c bez ciebie jest tu smutniej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę chciałabym zostać, ale to zależy od Was...

      Usuń
  4. Zgadzam się z wszystkimi powyżej, robisz super notki ! :*
    Ale uwielbiam też twojego bloga, a podczas bycia u abi, jest na nim mniej notek ;c Moim zdaniem, jak zrobisz- tak będzie dobrze :3 I tak, będę czytać twoje notki, na którym kolwiek blogu by one były ♥ Powodzenia w dalszym blogowaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie by było, gdyby Abi wybrała drugą redaktorkę. :) Ale pewno wygra to z konkursem na redaktora XD

    P.S. Genialne recenzje ♥

    ~ Laniacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey Laniacz c: Mam do ciebie pytanie a mianowicie : jak znalazlas się na blogi Abi? Bo chętnie bym również na nim pisała, jest po prostu cudowny.
      Informacje które mogą wam się przydać gdybyście się mną zaimteresowali ;
      Nick na msp : Czarna Zuellas
      Level : 17
      Efekty mojej pracy w branży Bloggerskiej : zwariowaneee-msp.blogspot.com
      E mail : czarnazuellas@gmail.com
      Dzięki papa :3
      Mogą być bledy bo piszem z ffona.

      Usuń
    2. Był konkurs na redaktora. Wygrałam ja, SagiraLOVE i LanaQ. Teraz jest ankieta, kto ma zostać. Mam nadzieję że pomogłam ♪

      Usuń
  6. Myślę ,że może Lanaq zostanie redaktorką (bez urazy) Ale ty zrobiłaś mniej postów niż ona. Chociaż ten post naprawdę pozytywnie mnie zaskoczył ,jest bardzo fajny. Myślę ,że może Ci się jeszcze udać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Napisałam mało notek bo mam problemy z kompem ;c

      Usuń
  7. Ja często lookam na twojego bloga fajny jest :-D
    ~julkaxd15

    OdpowiedzUsuń
  8. Może i odejdziesz z tego bloga ;C. Ale zawsze pozostaniesz w mojej pamięci.

    Ps. Odwiedzam twego bloga xdd

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na mojego bloga: olwia-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę tęsknić :'( Głosowaam na ciebie! Twoje notki są najciekawsze, a nie w kółko te głupie kolarze! XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Popieram Niezapominajkę! Też będę tęsknić! I też głosowałam na Ciebie! CZYTAM TEŻ TWOJEGO BLOGA! PRZECZYTAŁAM GO WCZORAJ OD POCZĄTKU DO KOŃCA!

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!