poniedziałek, 10 marca 2014

Nowa seria, czyli "W stylu gwiazd #1"

Cześć. Postanawiam robić dwie serie, jedną, "W stylu gwiazd" i "Rysunki".
Dzisiaj pokażę Wam tą pierwszą :)

UWAGA! W PONIEDZIAŁKI LUB WE WTORKI UKAZYWAĆ SIĘ BĘDZIE W STYLU GWIAZD, BĘDZIE TEŻ ONA UKAZYWAĆ SIĘ W PIĄTEK ORAZ NIEDZIELĘ. RESZTĘ DNI POŚWIĘCAM RYSUNKOM I TRIKOM!

Na czym ta seria polega?
Często, na przeróżnych blogach o MSP, ludzie robią looki do styli gwiazd. Ja też będę dodawać ubrania do pokoju itp.

Dzisiaj...

Ellie Goulding!

Najpierw, kto to jest (Wikipedia):
Elena Jane "Ellie" Goulding (ur. 30 grudnia 1986 w Lyonshall) – angielska wokalistka i gitarzystka.

Dzisiaj look będzie dotyczył stylizacji Ellie , która wygląda tak:
A teraz wygląd na MSP (na MovieStar) :
Podobne, prawda? :)
Sesja:




Ok, rzeczy nie pokazuję, koloryzacji się nie da (skoro jest wzorowane na jakimś tam looku gwiazdy, to muszą być te kolory"

Jak widać, strój jest ładny i luźny. Jakie wybrałam rzeczy? :
Ok, chyba pasują?
Tła:
Ok, kilka animacji:
Dobra, kończę. Spodziewajcie się we środę nowego posta! (Bądź jutro, ale chyba go nie będzie [posta])

Pozdrawiam,
P.S. PISZCIE, DO JAKIEJ GWIAZDY MAM ZROBIĆ NASTĘPNĄ SERIĘ! DOBRE PRZEKONANIA DO GWIAZD- RYSUNKI!
P.S. 2 LOOK MOŻNA KUPIĆ U MNIE PT. "ELIE GOULDING". JEST NIE VIP I KOSZTUJE 1950 SC.

37 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post ! Lovciam Ellie <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Zayn'a Malika <333 ;3 Pozdrawia Mi Amore Cadenza <3 Shining

    OdpowiedzUsuń
  4. Może do Ed Sheeran'a ? Nie wiem czy go znasz :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie żeby coś, ale look nie za bardzo podobny do oryginału :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Może selena gomez i justin biber?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrob look dla Saszan ! Prosze !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybacz, ale moim zdaniem Bezszescilas moja idolke.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm... Może stylizację Honoraty Skarbek? Proooszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham Ellie! :3 Hmm... Może zrób dla Demi Lovato? ;d Nwm, nie mam pomysłu ;c
    ~Tini <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Może harry Potter?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym chciala Katy Perry :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zrób dla Demi Lovato proszę... Pozdrawiam cleo 0000000

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja głosuję na Sylwię Grzeszczak, Cher Lloyd lub Demi Lovato. Bardzo fajna seria!
    P.S. Melody chyba robi też serię rysunkową, żeby Ci dorównać. Oczywiście mogę się mylić, jak coś to nie chcę wszczynać żadnej wojny XD.
    ~$zelek$, która wciąż się zgłasza do rysunku!

    OdpowiedzUsuń
  15. Avril Lavigne B)
    Co Ty na to?
    I błagam tylko nie One Direction,Biebera,Dawida Kwiatkowskiego i innych pedałów.
    Jeżeli obraziłam fanów to przepraszam, ale taka prawda... ._.".

    OdpowiedzUsuń
  16. Proszę zrób Natalię Oreiro ♥ Lovciam ją .

    OdpowiedzUsuń
  17. Selenę Gomez

    OdpowiedzUsuń
  18. Może dla chłopaków Liama Payne z 1D ? :) A dla dziewczyn Demi Lovato ? <33
    pozdrawiam , ~legginsowa

    OdpowiedzUsuń
  19. Avril Lavinge jak znasz. Plisss ;3 Lovciam Ellie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Może Martina Stoessel ? ;3

    OdpowiedzUsuń
  21. Magdalene Narożną albo Natalie Szroeder? ??

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczerze? Niezbyt podobna ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Selen Gomez ♥♥♥ pliska ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  24. miley cyrus ja jest łatwo :D

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!