wtorek, 11 marca 2014

Akademia rysunku MSP #01 - Boonie

Heeeeej!
Na początku baaaardzo dziękuję, że tyle osób zgłosiło się do rozdaniu kontowym. Jeśli się jeszcze nie zgłosiliście to zapraszam, macie czas do piątku ;)

A teraz przejdźmy do tematu. Wpadłam na pomysł, by zrobić serię, której jeszcze na żadnym blogu nie spotkałam. Kocham rysować i od dawna tworzę rysunki moviestars.

Tutaj jeden z moich rysunków ;)

Jeszcze nieskończone...

Dla porównania ;D

I wpadłam na pomysł, żeby zrobić tutoriale, czyli instrukcje jak rysować. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. Najpierw coś prostego - boonie. Potem będą twarze, ciuchy... Ale nie wiem czy w ogóle chcecie taką serię. Więc piszcie w komach czy się Wam podoba :*

 To nasz wzór c;

Wyświetlanie 20140311_084807.jpg
trzeba trochę poprzekręcać głowę ;*
1. Zaczynamy od prostego kształtu - owala. To będzie nasza baza. Rysujemy delikatnie, bo trzeba będzie ją potem zmazać!

2. Zaznaczamy oczy, uszy i czuprynę.


3. Teraz możemy udoskonalić oczy. Mamy już koła. W środku rysujemy drugie mniejsze kółka tak, żeby dotykały jednego brzega. 


4. Rysujemy dwa małe kółka - błyski w oczach. Wokół nich ma być żrennica - czarne kółeczko.


5. Teraz mocniej obrysowujemy nasze oczka i w górnych kącikach robimy rzęsy - po prostu kreski. Oczy gotowe!

Zapomniałam zrobić zdjęcia, więc patrz fotka niżej.
6. Czas na mordkę. Dokładnie między oczami rysujemy mały trójkącik a pod spodem uśmieszek - takie 3.


7. Twarz mniej więcej gotowa.  Teraz poprawiamy kształt Booniego. Rysujemy nieregularne włosy wokół naszego owala.


8. Czas na czuprynę. Zaczynamy od postrzępionej grzywki. Uwaga! Włoski po lewej są krótsze. I dorysowujemy górę.


10. Teraz uszy. Rysujemy postrzępione pomponiki podobnie jak czuprynę. Im niżej tym włosy są dłuższe.



11. Prawie gotowe. Teraz jeszcze dorysowujemy plamki, gumujemy niepotrzebne linie i koniec!

Jak ktoś chce, można jeszcze pokolorować, ale nie jest to konieczne ;)

Podobało Wam się? I co chcecie w następnej Akademii Rysunku? Piszcie, a ja lecę ;D


28 komentarzy:

  1. Wow, przecudnie rysujesz! MovieStars są trudne do narysowana a ty ją narysowałaś jakby żywą z ekranu! Wprawa czy raczej talent? I nie wiem czy mogę... Ale gdybyś mogła narysować moją MovieStar bardzo bym się cieszyła, ale to tam ;) W następnym turioralu możesz pokazać jak rysować MovieStars? Jak można ;)
    - Kathey ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Twojego pytania, co następne - MovieStars ;)

      Usuń
    2. Zgadzam się. ~sweet elena (se)

      Usuń
  2. A lanaq się zgodziła?
    ~$zelek$

    OdpowiedzUsuń
  3. LanaQ robi rysunki na zamówienie, a Melody turiorale. Jest różnica ;)
    - Kathey ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie rysujesz (Tak ładnie jak ja) Nie chwalę się tylko mówie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, ale masz talent *-*
    Zazdroszczę ci ;3
    I chyba też jestem za tym żebyś pokazała movie star c;

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chyba też bym chciała żebyś pokazała jak narysować Movie star ~a narysowałabyś moją?
    - blackgirl012
    Pliska rysujesz pięknie ;3.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczena mi opadła xD Ja też czasami rysuję ale to tak z nudów (ja to kompletne beztalencie ;c) . Naprawdę śliczne i sweetaśne *-*. Super seria! Co do kolejnego tematu - napisz jak się rysuje te piękne MovieStar :).
    Pozdrawiam,
    ~Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  8. Też rysuję moviestar(dużo gorzej niż ty). Zawsze miałam problemy z oczami i ustami. Masz serio talent. Ja rysuję z nudów lub braku zajęcia. W następnym poście możesz zrobić jak rysować moviestar:);*; 3 Pozdrawiam,
    MoroGranit

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł na serie! Następny post możesz zrobić o rysowaniu MS. I masz talent! *o* ~megusta120

    OdpowiedzUsuń
  10. wow wow wow WOW wow WOW!!! Masz prawdziwego talenta:D Ty rysunki są świetne *.* WOWW! Piękne te rysunki, szczególnie szkice moviestar. Uczyłaś się gdzieś tak rysować czy ju tak po prostu masz? I zgadzam się z poprzednimi propozycjami- teraz naucz nas rysować moviestar c; ~Kociaraa B

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz talent. Nie chcesz się w przyszłości zapisać na jakąś akademię plastyczną itp.? :D

    ~ Amator Laniacz XD Który nie umie ładnie rysować ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne rysynik narysujesz mnie mój login to : magdusia898 Naprawdę pięknie rysujesz ja tak nie umiem :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie rysujesz ! Mam prośbę. Czy mogłabyś mnie narysować ? Mój nick na msp to : sweet laska010700 . Możesz mnie jakoś ładnie przebrać dać łądną animke itd. Jeżeli oczywiście się zgadasz.
    ~Kiwi <33

    OdpowiedzUsuń
  14. O mój bosz !! Jak ty cudnie rysujesz !
    MovieStar wygląda jak prawdziwa ! A co do kolejnego tutorialu to narysuj MovieStar.

    Pozdrawiam Niczkaa7

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie rysujesz!! Pozdrawiam :) (:

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne rysunki! a w następny movie star a raczej twarz movie star

    OdpowiedzUsuń
  17. o bosh jaka podnieta ja też tag umiem a mam 11 lat xp

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja znajoma ma 10 lat i umie lepiej, niczym nie zaskoczyłaś. A ten twój 1 rysunek, jest z internetu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żal mi cię ... Sama robisz podnietę Niewieże żeby ktoś umiał lepiej od niej to nie jest z internetu bo ona rysuje to sama wal się jak nie wiesz anonimku ;3. ~ best de love

      Usuń
  19. Pięknie rysujesz:) mam prośbę narysujesz moją moviestar Login: LOVE IT589 :) bardzo proszę

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne,cudowne!! Pokaż nam jak rysuje się Movie Stars!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny rysunek. Też rysuję moviestar, ale niestety dużo gorzej..

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki Tobie nauczyłam się rysować Boonie

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo Piękne ! Mój blog ; moviestarplanetlulusii.com

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!