wtorek, 11 marca 2014

Wkurzająca cenzura.

 Hey! Jak już się domyśliliście po tytule, dzisiaj zajmiemy się omawianiem tej nowej, przeklętej cenzury.
 Niedawno wprowadzono nową metodę ukrywania niedozwolonych wyrazów (do których, nie wiadomo poco należy między innymi czekolada). Zobaczmy jak to (oczywiście, jak zwykle perfekcyjnie dobrze) wszystko opisują moderatorzy:


 Może i wygląda to lepiej, schludniej, itp. Ale... to tylko przeszkoda. Niech sobie blokują  te niecenzuralne wyrazy, ale TYLKO te! W użytkownikach MSP aż wrze! Każdy chcę powrotu starego filtru nieodpowiednich wyrazów!






 Szczerze, te tematy robią się już wkurzające. Nie lepiej będzie od razu napisać do modów? (kontakt na stronie głównej) Ale... chociaż coś. Ostatnio też były podobne bunty, w sprawie okna wyboru animek. Moderatorzy je potem zmodernizowali, by graczom nie lagowało podczas gry. Może z tym też coś zrobią?
 Ta cała zmiana posiada 1 plus. Nie dostajemy blokad pisania na 5 minut, jak to już wcześniej bywało. To jest chyba jedyna dobra nowość.
 Jak mi przeszkodziła ta cenzura? Oczywiście w filmie. Chciałam napisać  pracować w pocie czoła, wyszło pracować w ####### czoła. Skojarzenia z potem? Spoko, nie mam pytań. XD Zacenzurowało mi także słowo coś. No trudno.
 Ta cenzura utrudniła mi również rozmowę...


 I z tego co wiem, nie tylko mi to utrudnia komunikacje:


 Ciekawe, prawda? Zwłaszcza, że modowie zablokowali bardzo popularne słowa. (czego możecie się doczytać po postach na forum)
Pojawia się pytanie: Co zrobić? Ludzie już podejmują pierwsze działania i piszą na forum, niektórzy pewnie nawet zdołali skontaktować się z modami. Może też coś zrobię. Nie będę pisać publicznych wiadomości na forum, ale skuszę się na prywatną do zespołu MSP.
 Ok, kończę już wpis. Byee. :*






42 komentarze:

  1. To jest na serio przesada !!
    Nie można prawie nic napisać bo od razu same kratki ;-;
    Masakra *-*
    I dlaczego zablokowali WŁASNĄ "buźke" ?!!
    Msp już powariowalo ._.
    Nie no, ja napiszę do modów *0*
    Mam nadzieję że to zmienią :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie da się napisać czekolada i proszę

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z xtolaa ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekolada ! Jak ja się źle wyrażam ! (XD)

    OdpowiedzUsuń
  6. No jest ten 1 plus że Cię nie blokuje, ale te # to totalna masakra! Kratkują normalne słowa, chciałam napisać co to? a jest ## ##? Zabrali nawet czekoladę! Rozumiem mogą kratkować przekleństwa, wyrazy i tematy (powiedzmy że ) 18+ , hasło. Ale żeby czekolada to była ######### ! Modzi zwariowali przecież tak się nie da pisać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się !! Nie można napisać ŻADNYCH imion, a ni "jak masz na imię ? " o odrazu słowo "imię" zamienia się w " ####" x-o To jest bez sensu -.-" a co do Czekolady, to zy to jest na serio " brzydkie" słowo ?! *0*
      A jak movie star mają robić filmy nie używając imion ?! x-o
      Czy oni o tym pomyśleli ? *-*
      Ugh.
      Rozpisałam się troche, ale ta zmiana wyprowadza mnie z równowagi ;-;
      ~ Tola :3

      Usuń
    2. Ps. Sory za błędy ale piszę szybko z fona ;3

      Usuń
  7. Ja napisałam Abieska i też była cenzura XD

    OdpowiedzUsuń
  8. A i jest na to sposób c:
    Ludzie (tak samo jak ja XD) wpadli na to że zamiast "czekolada" piszą CxZxExKxOxLxAxDxA B)
    Szczerze ?! To niezły sposób :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można też pisać czkolada xd

      Usuń
    2. No c: Ale jak chcesz napisać "masakra" to już trzeba by było napisać MxAxSxAxKxRxA zamiast msakra, co nie ? :D

      Usuń
    3. Tak masz film i piszesz "głodna Jestem zjadłabym cxzxexkxoxlxaxdxęx" no ale ja też lepszego pomysłu nie mam!

      Usuń
    4. Lepiej tak, niż wcale c; XD

      Usuń
  9. Przesada -.- Ale kiedyś czytałam na jakimś blogu jak można przeklinać i nie dostać bana to może i tu zadziała? Trzeba napisać np. czekoladax-o z tego 'x-o' będzie wtedy buźka. Spróbować przecież można :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też tak sądzę :3
    ~julkaxd15

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie da się napisać : Nienawidzę XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Oni powariowali najpierw brak animek np blow kiss " napisałam do kol że "jem teraz czekoladę" i mi oto zrobili######### !!!?..

    OdpowiedzUsuń
  13. Pisałam do przyjaciółki aby mi zobaczyła film. Coś tam coś tam. I nagle zapytałam ją kto pierwszy wbije 100 lvl. ALAKINGA czy Arli ? i zamiast ALAKINGA wyszło mi ######## !!!! No co to do jasnej ciasnej jest !!!? Niedługo to będzie wyglądało tak: ### ###### ######### ? ( napisałam: czy lubisz czkoladę ? )

    Pozdrawiam Niczkaa7

    OdpowiedzUsuń
  14. Racjaaa!! Ja coś pisze do znay, a połowa wiadomości to #!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaak chcialam napisać " Kto chce być w filmie" to wyszło kto chce być w ######" -.- A jak sie wkurzylam i napisałam każda literę oddzielniee to wyszło " F I # # IE" -.-

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak trochę nie pod temat ale co się dzieję z the Niktą bo jej posty ostatnio się nie pojawiają :3. Tak tylko pytam nie mam pretęsji jakby co :)

    ~julkaxd15

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekolada, pot, a co jeśli czekolada się spoci? A może nutella jest od 18 lat, skoro tak zablokowali czekoladę?
    Rozumiem, że chcą uniknąć nieprzyjemnych sytuacji wśród użytkowników, np. rasistowskich (może o to chodzi z tą czekoladą?), ale na to byłby tylko jeden sposób... zablokować czat (wiem straszne). Właśnie tak zrobili na panfu, zablokowali cały czat i stracili prawie wszystkich użytkowników. Nie chcę, aby MSP straciło to coś, co przyciąga większość z nas, możliwość poznania kogoś nowego i porozmawiania z kimś. Ja już nie wiem co będzie dalej...
    ~$zelek$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kiedy jestem od 18 lat o.O ~ Nutella200057

      Usuń
    2. Od kiedy pojawiła się cenzura na msp, a czekolada się spociła xd :D
      ~$zelek$

      Usuń
  18. ######### - czekolada ;c
    ### #### ## #### - jak masz na imię ;c
    ########## - mój nick (martynka_p) ;c
    ### - (y) ;c
    ## ## - po co ;c
    ### - pot ;c (XD)
    ###### - filmie ;c
    F I # # I E - filmie ;c
    ### ###### ######### - czy lubisz czekolade ;c
    .... #### - film ;c
    ########## - nienawidzę ;c
    #### - hejt ;c
    ###### - hejter ;c
    ####### - masakra ;c
    ###### - proszę ;c
    ##### - głupi ;c
    ########### - siemaneczko ;c
    ######### - nazwa bloga (gdy piszesz, to zamienia się na kratki) ;c
    I co jeszcze?
    Nie, no, przesada... Oj, zapomniałam ###, ##, ####### ;c
    Chciałam napisać na CTR:
    '' Zapraszam na mój nowy film : Milioner z ulicy → cz.1. § Naj komy = prezenty ''
    Jak wyszło? Tak:
    '' Zapraszam ## ### nowy #### : Milioner z ##### → ## 1 § ### #### = prezenty ''
    Ile zablokowanych? Liczymy:
    Na, mój, ulicy, cz.,naj,komy.... ;c
    Co ja źle napisałam? :C
    Śśśśśmmutecek ;c :c

    OdpowiedzUsuń
  19. → Jak to rozumiem, te kratki? Tak!
    To tak, jak masz (dziwny przykład! :D)
    np. schab masz go, ale ktoś ci
    ucina połowę, bo źle go jesz XD
    Dziwne, ale tak to rozumiem...
    → Co zrobić?
    Napiszę do modów...
    → Piszcie czy fajny przykład XD
    Proszę :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahahahha :D

      Usuń
    2. Nie, no jakby przyznać to masz trochę rację...
      → martynka_p

      Usuń
  20. Sposób

    Pisać w cudzysłowiach :D

    ~Laniacz

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba napisze do supportu! Te kratki uprzykrzają nam życie ;__;

    OdpowiedzUsuń
  22. nie mogłam napisać wymyśl bo wyszło w####l i siemka-######

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko już blokują. Nie można napisać nawet "czekolada", "dziecko" itd.

    Zapraszam do siebie: keep-calm-and-feel-the-beat.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  24. Teraz pisze z konta kol xd Ale na msp blokują nawet moją nazwe przesada! (Mówię o koncie google, że jest mojej kol XD) ~#Koksowa

    OdpowiedzUsuń
  25. Nom straszne ale gożej jakby usuneli znaki i wyżucili by kogoś z gry dlatego że pisze czekolada!A te znaki nic nie dają napisałam coś żeby sprawdzić czy znaki znikneły i mnie zablokowai na 3 dni!A to było zakratkowane

    OdpowiedzUsuń
  26. Nawet żółty mi nie pisze!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. A jak chce napisać "chcesz wystapić w filmie pt. Jem czekoladę cz.1". Wychodzi mi "chcesz wystąpič w ###### pt. Jem ######### ##.1". A taki film kiedyś robiłam...

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!