środa, 12 marca 2014

Rysunki #2 + "Spring" ~ Look

Siemka! Dzisiaj pokażę Wam moje bazgroły i wytłumaczę, dlaczego się zrobiły takie (XD).

Pierwszy rysunek był normalnie narysowany, ale pozostałe 3 są troszkę zmniejszone, czyli widać trochę więcej niż twarz, włosy i początek sukienki/bluzki.

Dobra, oceńcie sami!

Rysunek I dla magdusia898:

Normalnym sposobem (*w*)

Rysunek II dla Sandra 9879:
Nowy sposób! W dodatku, MovieStars są pokolorowane. Co o tym uważacie? (*o*)

Rysunek III dla $zelek$:
Ucięło mi ostatnie "$". No trudno. Rysunek chyba najlepszy z tej czwórki.

Rysunek IV dla Tini <3:
Przepraszam, twarz wyszła ohydna :C No cóż... mogę zrobić prywatne kolaż za taki brzydki rysunek .(Chcesz? (: KOLAŻY NA BLOGU JUŻ NIE ROBIĘ!)

Skończyliśmy temat rysunków. No, zgłaszajcie się w komach i oceniajcie rysunki! Możecie ocenić np. Najbardziej podobał mi się ... Gorszy był ... A najbrzydszy i ohydny był... Możecie też napisać, że wszystkie były ohydne i coś tam jeszcze (XD)

Aha, zapomniałam. Dzisiaj look.

"Spring"

Z angielskiego to będzie wiosna. Look też dotyczy wiosny, a stworzyłam go, niestety, przed konkursem na wiosnę, który się jeszcze nie pojawił.

Oto look:

Look przedstawiony na mojej MovieStar. UWAGA! Look w połowie sponsorowany jest przez Boska444. Na końcu posta, w P.S. podam jej bloga nie dotyczącego MovieStarPlanet, a opowiadań.

Nie liczę serduszek. Są one unikatem.
Sukienka trochę wychodzi, ale to wady tej pozy, niestety.
Sesja:

Pomyślałam o tekście pod screenami. Dla kopiarzy, żeby mieli za swoje.

Ok, teraz ile kosztuje ten strój oraz koloryzacje.

Cena:

Jak widać, bardzo mała. Tylko 1500 StarCoins! I to NIE DLA VIPA!

Ok, teraz tak.
Koloryzacje:

Oryginał:


2 Koloryzacja:

(Czyli look wygląda tak):
3 Koloryzacja:
(Czyli look wygląda tak):
Oczywiście nie musicie wybierać jakiś moich głupich koloryzacji! Eksperymentujcie!

Ok, dzisiaj oceniajcie look i rysunki.

Pozdrawiam,
P.S. Tak jak zapowiadałam, tutaj jest link do bloga sponsora looka (Boska444) , który jest z opowiadaniami:
KLIK!

P.S. Dodać na ten krótki okres próbny moje zdjęcie? (*o*) No , może dłużej. Może.

40 komentarzy:

  1. Mogę prosić rysunek? ~ Nutella200057

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz narysowac mnie?? <3misioo3>

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę prosić o rysunek ? cleo 0000000

    OdpowiedzUsuń
  4. Robisz postępy :) Wydaje mi się, że te rysunki są lepsze od poprzednich - oby tak dalej :D
    ~Melody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się c; Mogę prosić o rysunek? Czarna Zuellas

      Usuń
  5. Najlepszy hyba rysunek 3. Potem 2, 1 a na końcu 4. Ta twarz w 4 trochę nie wyszła, ale i tak ładnie. Look super, jak zgłosisz do konkursu to lajkne. Koloryzacja 1 jest taka wiosenna, 2 bardziaj na lato, a 3 trochę w stylu zielona żaba.
    P. S. Zrobisz mi rysunek?
    Angela nat

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, że miałam kolaż, ale zawsze warto spróbować. A więc próbuję xdd:
    Czy mogę prosić o rysunek?!

    Na Msp jestem £uckyGirl

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie rysujesz! Ja nie umiem nawet g**piej kaczki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie nie powinnaś się brać za serię z rysunkami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Może mnie narysujesz? ~Kociaraa B.

    OdpowiedzUsuń
  10. Warto spróbować.. jestem MoroGranit narysujesz mnie? Najfajniejszy(moim zdaniem) był rysunek 2. Narysuj mnie, mam doświadczenie, ale to konto założyłam niedawno. Nie podam oficjalnego konta. Jak mnie narysujesz to będzie mi miło i przyjemnie. A zdjęcie możesz wstawić:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te rysunki, mogę prosić?
    ~julkaxd15

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie wyszło *o* W porównaniu ze mną- ja to beztalencie xd Inne rysunki też śliczne *o* Look też fajny ;) Ale jak nie masz nic przeciwko to zrobisz mi też kolaż? xD Bo zawsze chciałam mieć....
    ~Tini <3
    PS: Strasznie fajna ta seria z rysunkami :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne *w* Robisz coraz większe postępy :* Jeśli chcesz możesz mnie narysować jestem love4ever1 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrobisz dla mnie rysunek Laniacz ? Bellla Hawen27

    OdpowiedzUsuń
  15. Rysunek 3 jest najładniejszy (2 w nowej metodzie) . Look jest bardzo ładny i zwiazany z tematem :) Chciałabym byś mnie namalowała jestem tysiamysia2003 :) Dzięki z góry

    OdpowiedzUsuń
  16. Te rysunki są lepsze od poprzednich, bynajmniej moim zdaniem.Zrobisz dla mnie rysunek kik857.

    OdpowiedzUsuń
  17. Heej! Rysunki są świetne. Sama lubię rysować a nawet prowadzę bloga. Jeżeli chcesz mogę cię czegoś nauczyć. ;) Ciekawa jestem jak mnie narysujesz? BeautyFactory

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, mam najlepszy rysunek z całej czwórki :O! Tylko, że charakterystyczne fla mojej moviestar są rude włosy, a tu są blond... Ale to nic i tak jest super extra! Look też bardzo fajny i ciekawy. Nie mam tu już co napisać, więc może się zapytam, czy narysujesz ms mojej siostry ciotecznej Aleksandria<3 nie to, że jestem nachalna i chce jak najwięcej rysunków dla siebie, jak będziesz miała dodatkowy czas to sobie narysuj moją kuzynkę (jak chcesz). Ona nie zna tego bloga (moja kuzynka), spróbuję jej go zareklamować ;).
    ~$zelek$

    OdpowiedzUsuń
  19. 1 naaaaaaj. Ja nawet jeża nie umiem xD . A tak wg, mogę rysunek? - Diana spoko123

    OdpowiedzUsuń
  20. 1i 3 naaaj. narysujesz mnie? sweet elena (se)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pliska narysujesz?
    ~~ blackgirl012

    OdpowiedzUsuń
  22. Rysujesz bardzo ładnie. Chociasz czytam twojego bloga dopiero pare dnia. A narysujesz mnie. Iga castillo !

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja bym prosiła rysuneczek~ klaudia as
    Rysunek I najlAdniejszy moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi się one nie podobają. Dużo szczegółów do poprawienia.To nie hejt

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem zaskoczona pozytywnie , bo wybrałaś moją moviestar . Bardzo spodobał mi się mój portret! Jest śliczny! Nie mówię tak tylko , bo tam jest moja moviestar , ale straznie mi się rysunek podoba. Niezwykły dziękuję Ci bardzo , ale to bardzo za śliczny rysunek. magdusia898

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszcze magdusia898. Masz najpiękniejszy portret z wszystkich dotąd.

      Usuń
  26. Najpiękniejszy jest pierwszy portret

    OdpowiedzUsuń
  27. A tu jeszcze magdusia898. Śliczny look kupię go. Ideał!

    OdpowiedzUsuń
  28. Narysujesz mnie ?? Jak nie masz czasu to trudno. Na msp jestem avildarkess

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie, rysunek II nie jest taki ładny. Mi się podoba I bardzo ładny i II równie piękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *III tam pierwsza liczba to powinna być III

      Usuń
  30. Proszę o rysunek ~hanna1202

    OdpowiedzUsuń
  31. Najbardziej przypadł mi do gustu rysunek I , szkoda , że nie pokolorowałaś go jak inne rysunki , ale jest najpiękniejszy. Coraz lepiej ci idzie. Mi nie zabardzo podoba się rysunek III najładniejszu jest rysunek I potem III , potem II , a jeszcze później IV.

    OdpowiedzUsuń
  32. Moim zdanie 2 rysunek wyszedł najlepiej. Spodobał mi się też rysunek 3. Jeśli masz ochotę to narysuj mnie login: Królewna G79. Nie narzucam się. Rysujesz pięknie, ja tylko bazgram z nudów. ;););D

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak bys mogla to ja bym chciala rysunek ;> ~ BeckyGFan

    OdpowiedzUsuń
  34. Najbardziej podoba mi się ten $zelek$:) Możesz narysować mnie? Pls ślicznie rysujesz!!!:) Oto mój nick na msp: olga emo1

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi osobiście podoba się mój rysunek xddd (2)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!